Castle of Dr. Brain
Castle of Dr. Brain - náhled

Hrad Dr. Mozek je, bez pochyby, jeden z nejzajímavější, zábava a originální hry já jsem vůbec kdy hrál. Cíl hry je aby unikl z Dr. Mozkov

...

Turok - Dinosaur Hunter Recenze

Na prvém místě, tato hra je nádherný. Předtím, než já půjdu blábolit o něco jiného, rád bych řekl vám, že já jsem byl odfouknout jeho pohledy. My mluvíme o roce 1997 zde, kdy grafika hlavního proudu byl kolem kvality Blood. Ještě zde my máme Turok, uvádějící úhledný, sexy, a bootylicious 3D které můžete ochutnat, vymačkat a příbuzný všude po při křičení v extázi. Možná, že já přeháním trochu, ale od té doby, co já je kořeněný postupník při abandonu, a já mám použitý k tomu, aby zírající na většinu zrnitý, šeredný, a propastný vizuální vůbec kdy, mé oči povzdechl si s úlevou po setkání s takovým hladkým 3D. Dobře, teď který byl rozdělený s, nechat nás pokračovat v recenzi.

OK, abych řekl pravdu, já nemám žádnou představu o tom, co děj pro tuto hru je. Dokonce i po hraní toho skrz úplně, já jsem beznadějně ztracený. Jestli příběh náhodou být že Tal'Set, náš rodilý americký hrdina, je courá se zbraněmi ničení, pak masakrujících anonymních lidí, dinosaurů a drobného domácího zvířectva, pak ano, to je vše vysvětlený. Jak říkal v předchozí větě, tam je mnoho masakru, a, vskutku, já jsem byl našel to uspokojování. Všichni nepřátelé mají různé druhy smrtelných animací, to nářek a popadá dech jak krev lije z jejich krkůnebo padající zpět jak krev spršky v každém směru. Nikdy nebudete nemít nedostatek násilné a nesmyslné smrti kolem vás.

Teď jaké veselé zábava toto nesmyslné násilí je bez správného nástroje aby dopustil se toho s? Proč samozřejmě, zde v Turok National zbrojovce, vy dostanete všechno ze standardního loveckého nože ke klasické pistoli, a moc, moc, více! Jeden z Turok- ovo chudých aspektů, bohužel, konat se v jeho boji. Kdy to všechno se smrskne na to, jediná věc Vám děláte je střílející materiál, a hledání klíče. Čas od času, hezký nekňuba uvězněný žalářnebo skákající hádanka (Bůh požehnaný nás zde, žádný ze skákajících hádanek v Turok jsou moc obtížný) rozbíjí masakr anonymních lidí a zvířat. Vaši nepřátelé jsou ve skutečnosti rozmanitý docela hezky. Jak zmíněný předtím, vy trénujete obrněné lidi, kdo ozbrojená četa arzenál jiných zbraní, z nožů a pistolí, granátům. Spolu s dobrými starými zločinci, vy narazíte na dobré staromódní dinosaury, v rozsahu od rychlý a smrtelný dravý, k masivní a zastrašující T - Rex. Pro věci koření nahoru, tam jsou nějaký monstra že já nemohu opravdu definovat. Třebaže oni nejsou nemístní, oni vykouknou v náhodných intervalech, a ne tak docela také není situován jak další monstra. Tyto mohou být písně do kolanebo strašidla která tlučou zemi a poslat rázové vlny, a mnoho jiných cizích kreatur.

Nepřítel AI je jednoduchý, po jen setkání s několika nepřátelé, jejich taktiky se stanou zřejmý, a vy můžete odeslat je snadno. Například, pistole nosný zločinci inklinují k poslat několik okruhy ve vašem směru, a potom pohybovat se kolem trochu pokud se týče vyhnout se nějakým /každým /žádným projektilyům, které vy pošlete jejich cestu. Turok dělá pěkný s jeho hlavním cílem, nálezem klíčů.To nemá tak moc ' nacházejícího ' jich ve skutečnosti, jak oni budou přirozeně narazit na vaši cestu. To je vynikající rovný design na vývojářově části, protože jak my všichni víme, klíčový lov je znervózňující neuvěřitelný. Třebaže já obecně mám málo problémů s Turok, šetření bylo jediná hlavní obtíž. To zaměstnává styl konzoly kontrolního stanoviště chránit systém, který je znervózňující bez zveličování, jak oni sníží se čísla později v hře kde rampy potíže nahoru významně.

Kdy to všechno svařuje, já doporučuji Turok. To je uspokojující skotačení skrz pěkný svět který nechá vás šťastný po dobrém zábavném sezení. Turok není obrovitě fantastická hra, ale podle mého mínění rozhodně má ten cenu váš čas, tak vyzkouší to. Jestli vy nemáte rád to, mohl bys přinejmenším dát kredit tomu s jeho hezkým úrovní designem, a úžasná grafika.

Vydali: Acclaim Entertainment, Inc.