Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Temple of Doom - náhled

Chrám zkázy byla nepochybně nejtmavější film v Indianské Jonesově trilogii. Já mohu stále pamatovat si oči v pěkné bryndě, hlavní průběh

...

Pacific General Recenze

Pacifický stratég je pátá hra v linii 5 Star General her vytvořených Strategic Simulations, Inc . Hra bere nejlepší první čtyři, obrněný vůz Všeobecný, Allied General, Fantasy General, a Star General, a kombinuje je příkladně.

Jak její jméno naznačuje, pacifický stratég je o boji pro Pacifik mezi U. S. a Japonec během světové války 2, oba na zemi a ven na moři. Vy vezmete kontrolu nad námořní a zemní síly příslušných národa jak vy zahrájete celé kampaně nebo různé scénáře, které se skládají z klíčových bitev a páru what - if scénářů.

Rozhraní If ještě nikdy není hraná 5 Star General sériová hra, rozhraní je snadné vyřešit. Bod-a-kliknutí, malý experimentování, a nějaký zdravý rozum je vše co potřebuje vyřešit co různé knoflíky dělají. Nějaký /každý /žádný začátečník může hrát tuto hru, zatímco veteráni stále budou milovat to.

Klíčový rozdíl mezi rozhraním pacifickým Všeobecný a stratég obrněného vozu je to jednotkové síla číslo změní barvu kdy jednotka skončila jeho otočení, které je moc lepšího systému než blýskající bílé pixel ukazování které jednotek nemá beenused ještě. Také, schopnost pohybovat, zruší volbu, znovu navolí, a skončit váš pohyb a/nebo útok byl přidaný. Horem obrazovky vy uvidíte slova "Prestigea X" a "otočení X (XX)." vznášet se nad vašimi myšími kurzorem těmito slovy aby odhalila vysunovatelná herní menu. Řídicí rozhraní neodlišuje se od Všeobecného rozhraní obrněného vozu, s pár výjimek: opravný lodní knoflík, předpověď počasí v rohu, a malé upozornění jestli pohybující se letadlo ke kouzlům vašemu myšímu kurzoru je vznáší se nad bude mít za následek vaše letadlo ne mělo dost paliva k vrátit se do letiště nebo dopravce. Jestli jste si vůbec kdy hraný obrněný vůz Všeobecný, Allied Generalnebo dokonce Star General, vy můžete úspěšně pracovat rozhraní se žádnými problémy, ale vy možná několik menší potíže jestli vy jste jen hráli Fantasy General.

Vybrání jednotky, pak levá strana-kliknutí na to znovu zatímco vybraný otevře jednotkové menu pro dostávání do formanské vzletové paluby, ponořit ponorky, dostat nahrazení, a tak dále

Pacifický stratég má zvukovou kulisu během hry. Hudba je krátký seznam 1940- ovo amerických instrumentálů a klasickou Japoncem hudbou. Grafika skončí mírně zlepšený obrněný vůz Všeobecný, a bojové animace neexistují.

Pacifický stratég má určený pro více hráčů způsobilost. Toto zahrnuje váš typický Hotseat mód s oběma hráči ve stejném počítači, síťovém módu, a zábavný--E - Mail metodou.

Hra všimne si nejdůležitější změnu je že jednotky mohou být zruší volbu po posunu/zaútočení na a stále bylo schopen pohybovat/napadnout později během stejného otočení. Jestli jednotka neužívá všechno jeho pohyb body kdy přesunutý, to může být vybraný později během stejného otočení aby skončilo používání těch pohybových bodů; to může také napadnout a potom pohybovatnebo pohybovat a potom útokem dokonce potom, co bylo de-vybrané a znovu-vybrané. To bylo první použitý v Star General a byl významné zlepšení přes další hry v 5 Star General sériích.

Je tam několik klíčových rozdílů mezi pacifickým stratégem a jeho obrněným vozem předchůdce Všeobecného, většinou kvůli novým námořním jednotkám. Hra sám zůstává stejný jako v obrněném vozu Všeobecném: pohybujte jednotkami a zaútočte na nepřítele při zkoušející zachytit vybraný málo měst a letišť. Námořní scénáře jsou mírně rozdílné. Namísto chycení lokalit, vy jste požádaní, aby zničili určitý počet různých lodi druhů: přepravci, lodi bitevní, motorové lodi, torpédoborce, a tak dále

Nějaké další změny: Vy máte DVOUŽILOVÉ skupiny armád. První je vytvořený z lodí a umístěný na letadlové lodi letadla, zatímco druhý je vytvořený z pěšího pluku, tanků, umístěný na souši letadla, dělostřelectvo, a tak dále právě jako v obrněném vozu Všeobecném.

Tam teď jsou dva jiné druhy letišť: dlážděná letiště, která pracují stejná jako letiště v obrněném vozu Všeobecném, a nová špinavá letiště, která nemohou vyměnit ztráty. Nová letadla nemohou být umístěn v špinavých letištích, ale špinavá letiště stále tankovat a znovu se vyzbrojit letadla jak normální. Také stát za zmínku je dva jiné druhy letadla: umístěný na souši a umístěný na letadlové lodi; to je důležité protože jen umístěný na letadlové lodi letadla mohou přistát nanebo být umístěn v, letadlových lodích, zatímco umístěný na souši letadla mohou jen užívat letiště. Umístěný na letadlové lodi letadla také počítají za umístěný na souši letadla, tak oni mohou užívat letiště také.

Letadlové lodi pracují jinak z letišť. Letadlo musí končit jeho pohyb v kouzlech s letadlovou lodí a je přesunutý do formanského hangáru, který je kde letadla musí být k tomu, aby byla tankovat, vyzbrojila, a dostat nahrazení. Výjimka z toto je pro nějaké /každé /žádné stíhačky připsaly jak Combat letecká hlídka ochrana dopravce, který jsou automaticky tankovat a vyzbrojil každé otočení, ale muset stále přistát aby dostala nahrazení. Každý dopravce má omezený počet štěrbin pro letadla v jeho hangáru, tak vy budete potřebovat víc než jeden dopravce. Jestli vy ztratíte dopravce, všechny letadla ve formanském hangáru jsou ztracená také.

Lodě mohou dostat poškození během bitvy. Poškození vzatý může nedělat nic množství věcí, z dělání lodi neschopné aby pohybovala nebo bojovat, k lodi být neschopné aby viděla, k lodi bytosti v ohni které více zaviní ztráty každé točit, k formanskému hangáru být nepoužitelné, a tak dále Kupující nahrazení dělají odstranit poškození, jak vy přijímáte nepoškozené lodě, ale vy můžete také užívat opravný lodní knoflík, který odstraní poškození zdarma a někdy nahrazuje pár ztrát zdarma za cenu lodního otočení. Tam bude červený symbol vedle lodního síly čísla aby ukázalo , že loď byla poškozená.

Tam je také nová letadlová kategorie, pumový útočník torpéda, které může napadnout lodě z přiléhajících kouzel namísto vstupu lodních kouzel aby napadla.

Pro každý, kdo vždy nenávidí vidět drsný Defense výsledek, dokonce který je upravený. Drsný Defense skoro nikdy nezdá se. Místo toho, je tam několik nových boje efektů: Houževnatý Defense, který je slabší forma drsný Defense; Houževnatý útok, což dělá útočníka silnějšího; a Banzai, což dělá oba jednotky vezmou víc ztráty než normální. Ano, to je možné mít všechny ty se stáváš najednou.

Jak je typický v SSI hrách, AI je výjimečný, a tužší než v předchozích hrách. Chraňte vaše přepravci za každou cenu, jak AI uděláte všechno, co to může, aby lokalizovalo a zničit je.

Tam je jedna mise který je jen hratelná na konci americké kampaně; vy musíte dostat jen rozhodná vítězství skrz celou kampaň aby dostala tuto misi. Tam je také mise který je jen hratelná jak scénář a není v buď Japonci nebo Američanovi kampaních.

Závěr vedle hra změny, pacifický stratég je stratég obrněného vozu s námořnictvy. Kdokoliv může učit se hrát pacifického stratéga během hodiny nebo dva nanejvýš skrz experiment.

Jestli vy jste fanoušek obrněného vozu Všeobecnéhonebo vy přejete si aby ovládali loďstvo jak protichůdný k armádě, uvážit pacifického stratéga jak vaše volba. Jakmile vy dostanete se přes nízkou křivku učení, vy budete vychutnávat tento drahokam z 5 Star General sérií. Jediná chyba s pacifickým stratégem je to, že kampaň je kratší než obrněný vůz Všeobecný, a tam jsou menší scénáře aby hrály. Namísto toho, mít zvláštní mise dostupné pro dobře během dělá kampaň, vy dostanete možnost kupovat novou verzi lodí, letadel, a pozemní síly dříve než normální.

To je útržek plné hry, hudba a nějaký animace byly odstraněné. Hra běží ve Windows XP a Vistě, to musí být extrahovaný k složce bez jakýchkoliv mezer v to je jméno, nicméně. (e.g. C:GAMESPACIFIC)

já doporučuji , že poprvé, kdy vy hrajete pacifického stratéga, vy hrajete na scénář "uprostřed cesty" s oběma stranami lidskými-řízený, namísto výuky. Uprostřed cesty je celo -námořní scénář abys mohl učit se / dozvědět se nové rysy a kontrola nad loděmi a umístěný na letadlové lodi letadla aby mohla se vyhnout nějakým /každým /žádným možným problémům/chybám během vašeho prvního páru námořních misí ve volební hře.

Část pětihvězdičkových sérií

Vydali: Strategic Simulations, Inc.