7 Colors
7 Colors - náhled

Třebaže Infogrames tright udělat akční-zabalenou bitvu o teritorium nepozvané, 7 Colors je jednoduše hra hádanky jízdy podél na Tetris re

...

Marathon 2 - Durandal Recenze

Protahovaná trilogie, udělaný nyní slavný Bungie, byly jedinečné série her pro vícenásobné důvody. Jeden z nejzřejmějších důvodů byly to, že jen protahovaná hra uvolnila pro Windows byla Marathon 2, s Marathon 1 a protahovaná nekonečnost být udělaný jen pro Apple Macintosh. Navzdory většinou jen bytosti k dispozici pro malou část trhu počítačové hry, série třely se kult následující který je ještě podpořené dnes.

Hra je podobný zkáze v tom, že vy zabijete všechno, co pohybuje a udeřilo nějaké vypínače, třebaže v Marathon, vy máte další lidi pomáhání Vám (ale vy můžete jen kil je a krást jejich munici). V Marathon 2, nicméně nemůže vždy spoléhat se na hrubou palebnou sílu, protože tam je vždy nepřítel větší a silnější než vy kdo, jestli vy dostanete otravný, může zamáčknout vy dolů s nějakými raketami nebo dalšími formami velkých zbraní. Nicméně, jak protichůdný k zkáze, kde je relativně malý počet nepřátel, Marathon 2 je naplněný plevelovým kanonenfutr a ti, kdo uváží vás kanonenfutr podobný, a otvírací dveře aby našly prázdnou místnost je vzácný vznik, dokonce na thelowest úrovních potíže. Zbraně sami jsou všehochuť, s většinou z nich bytost docela typický nejvíce FPSES, ale všichni z nich mít přesně stanovený účel hry (a nějakých humourous jmen, jako je SPNKR raketomet). Odvážit se já říkám to, hra je lepší a rychleji než zkáza. To bylo jedno z prvních her aby nutily, že vás zavést znovu vaše zbraně, a pravděpodobně také jeden z prvních mít vícenásobné pálící režimy pro nějaké zbraně a dvojitý-vládnout zbraněmi. Určený pro více hráčů hra je také moc frenetický, s arénami být malou, munice-naplněný a, jestli vy můžete najít zdravý-užívaný server, plný hráčů.

Grafika, zatímco ne docela až k standardům času kvůli nedostatku modelového použití, jsou docela dobří, a umělecký styl hry hodí se oba nastavení a rychlosti hry. Motor sám běží docela rychlý (pravděpodobně kvůli řekl nedostatek modelů) a je dobře vhodný k velkým množstvím Pfhor to rojí se vy. Osvětlení v motoru, který je založen na sektorech jako stavební motor, je vynikající, s nějakými míháními světly jak oni zapnou a selhávat.

Jediná stopa hudby v hře je titul hudba. Hra sám nemá žádnou hudbu, a jako takový, to může dostat trochu klidný čas od času, třebaže toto je upevněný pomocí okolních zvuků. Zvukové efekty jsou jinak velmi dobrý, s cizinci blábolením pryč k sobě navzájem zatímco vy plížíte se kolem a běhu-úderu je na zadu hlavy, lidé křik posměchy v jejich zabitích nebo potřebném zálohování, a pistole tavení vyzařování anelectrical hučení zatímco vy máte přetížený výstřel účtoval.

Ale skutečný vysoký bod této hry je děj. Marathon 2 se uskutečňuje 17 roky po událostech první protahované hry.Vy hrajete cyborg hlídače který bojoval Pfhor cizince kteří zaútočili na UESC Marathon loď kolonie v první hře který právě oživila z městnání a, pod kontrolou nekontrolovatelné AI pojmenované ' Durandal ' , poslala aby pomáhala některý z formerMarathon posádky osvobodit domácí planetu jednoho z Pfhor- ovo otrockých závodů. Řéčený přes počítačové terminály zobrazování zpráv od různých zdrojů, příběh je nejvíce hloubkový příběh jsem kdy viděl v prvním- střelci osoby.To není jednoduše - ův vy jste tu, jít výstřel nějaký látkový ' děj (s jedněmi nebo dvěma důležitými výjimkami v jistých úrovních). Cíle každé úrovně jsou kvantifikované s taktickou úvahou z Durandal, a efekty vašich akcí ovlivní cíle na následující úrovních (třebaže vy opravdu nemáte na vybranou pokud jde).Dokonce použití ušetřených her je vysvětlené použitím ' typický Buffers ' . Já nechystám se rozdávat cokoli další než úvod zde, protože to by zničil nejlepší aspekt této hry. Tam jsou ještě fóra věnovaný doptávajícím se a dešifrování aspektům děje dodnes, to je že hluboký (vidět kolik odkazů na číselný 7 vy můžete najít).

Svým způsobem, Marathon byl spritual předchůdce světelnému kruhu, a to často bylo odůvodněné mezi protahované společenství které Marathon je ve skutečnosti část vesmíru světelného kruhu, třebaže Bungie popíral to. Obousměrně, grafika stranou, protahovaná trilogie, a Marathon 2 zvláště, snadno je na kvalitě světelného kruhu. Hra je rychlá, výbušnina a nabízí výzvu, zvuk je dobrá jakost navzdory nedostatku in - game hudby a děj je úžasný. Toto hra snadno si zaslouží 5.

Aby Marathon 2 pracovat pod Vistou, uchopit dplay.dll z linku nahoře recenze a dá to v herním adresáři. Díky zirkoni kvůli tomu.

Vy budete vyžadovat CD klíč k běžet toto. Uchopte jedněch odtud.Klíč, který vy chcete je jeden označený ' M2 Full ' .

Někdy to bude odmítat aby hrálo zvukový, doporučující že vy dáte tomu _menší_ paměť. Jediná oprava, kterou já jsem rozhodl pro to je spustit znovu váš počítač a zkusit znovu.