Bad Blood
Bad Blood - náhled

Zlá krev je po-apokalyptický RPG systémy původu. Znovu, lidé a monstra jen nevycházet. Co dělá tuto hru trochu odlišný od většiny her toh

...

Discworld 2 - Mortality Bytes Recenze

' Ook ook!' Nah, to není nebezpečný! To je začátek hry. Nemohou vyzabíjet nás ještě! Pojď dál, věřit mě! Všechno chystám je pohled...staroslavný trvat slova, Rincewind, slavné poslední slovo. Dobře, poslední slovo pro to idiot v bláznovi- ovo Guild kdo nebude zmíněný kvůli spiknutí, v každém případě.

Smrt chybí. Vy víte, že, vysoký hoch, černé roucho, kosa, oči které žhnou barvu nekonečnosti (duck - egg modré, v případě, že vy byli zvědav), tvář jako... smrt. Jako kdyby antropomorfní personifikace může mít existenciální krizi a odejít v záchvatu depresivního pocitu úzkostí. A mít sluhu. Dobře, já budu mít víš že Alfréd je vynikající sluha, ale více na tom druhu věci později.

Smrt rozhodla, že být personifikace konce celého života a jezdec bledého koně (Binkya) je kus vlečení: Každý člověk nenávidí ho; jeho neuvěřitelná paměť (to pracuje vpředu do budoucnosti stejně jako obráceně do minulosti, vy víte, že) míní on nemůže vůbec kdy opustit práci za a vychutnávat lepší věci v li - - er, vychutnávat věci na jeho volno; jeho krejčovské volby jsou od nezbytnosti docela omezila; a něco jiného, když kdokoliv zvažuje ho být stolní host v stranách. Tak on rozhodne se šlapat pěšky - víš, vzít si dovolenou bez odcházející zasílací adresy - dát pracovní vzít péči o sebe pro změnu. Ale bohužel toto není jak věci pracují, zde na okraji pravděpodobnosti. Pro smrt provozovat událost, ve skutečnosti tam musí být Death. To je poněkud... očekávaný, vy víte, že, jak v monarchii; jeden potřebuje skutečného panovníka aby mohl mít monarchii, i když oni nejsou nutně požadovaní být ve vašem obýváku, osobně, hltající vzdálené a náročné stálé šálky čaje.

Se zřetelným nedostatkem Death jde kompletní nedostatek nějaké /každé /žádné formy, umu, smrti (promiňte, já vím, ale já jsem vyčerpal zásobu myšlenek) a spíše to je jako braný posmrtného života na systému splátek. Vy děláte ve skutečnosti zemřít, ale vy neskončíte jdoucí kdekoli. Vy ještě jste, ve stejném tělu tom skončí cítící špatnou hůř a ztrátový málo důležitých kousků nejste - li moc, velmi opatrných. A bytost dea - er, jinak na živu jen znamená, že tam jsou o mnoho méně pracovní příležitosti, a o hodně méně obytná plocha v průměrné dostupné parcele na prodej nebo nájemné.

To je kde Rincewind vstupuje, nadávání sarkasticky celou cestu (tam je knoflík úšklebku mezi hovorem a Goodbye knoflíkem, tak já jsem znamenal, že doslova). To dostává trochu otravný, ale jestli vy prosíte zapomenout skutečnost, že ten by mělo být Pratchettian husarský kousek a jednoduše užije si to jak bodová-a-kliknutí dobrodružná hra, opravdu to je celkem hodně veselé zábavy. Tam je fontána mládí, od nejrannější knih, St Ungulant na poušti ze Small bohů, různé nespatřené univerzita žerty z několika kouzelných knih, hodně Djelibeybi [osvětlil.: dítě Djel] odkazů z Pyramids, vůně faulu Olea Rona - ne čtení malé hlasitosti poezie nebo sportovního jeho vlastního řidičského průkazu, běda! - a paní Cake, kdo nemá nedostala dopis od kohokoliv v letech kvůli s rysy na codicilto starém Royal poštovním hesle.

Vaše práce je aby šla a vyhledávat... Smrt, a přivést ho zpět tak , že kruh života (ne, otočení které hudby mimo. Zastavte to) může pokračovat.

Samozřejmě, uvažovat je úplně špatný, knihovník nevstoupí a chránit den jakkoli udělá koňského osla sebe, a Susan je jen malé dítě kývání v Death- ovo zahradě namísto hlavního protagonisty, ale to je Discworld dobrodružná hra,a to je mající cenu vstupného úplně sám sám. To je jen trochu zklamání že oni šli do tolika problému aby udělal hru, ještě nemohla přidat nejmenší kus úsilí k tomu dostat věci právo, ale přinejmenším grafika jsou nesmírně zlepšená.

Ouha ! ... Ó!, animační rozpočtový zvětšeného přinejmenším!' Ook ook!?' dobře samozřejmě to je dobrá věc! To znamená oni nemají strávenou tak moc na spiknutí, ne- to? Oni pravděpodobně rozpůlili počet bláznivých objektu hádanek pro začátek. Promiňte, já mám na mysli chytré laterální myšlení cvičí, samozřejmě.

A to nedostatek se zaměření na spiknutí je kde Discworld 2 dělá zklamat. To je jasný , že vývojáři četli hlavní rysy ze tří nebo tak nějak Pratchettových knih že oni založená hra na ( muži žnec, druh hudby, a filmy, neříkat nic kamejí z poslední Evropy a částí Small bohů, a whereverCasanunda' skrývalo se), ale to zdá se být všechno oni čtou. Tam nejsou žádní chytrý málo vtipů jen pro zasvěcené nebo hloupé citace kde vy nejméně očekáváte je, a žádné děje založený na charakterizovaný že znají a milovat. Ó!, krámek z druhu hudeb je tam, a stará dáma dělá mít kuše zaměřený na váš žaludek, ale vy můžete říkat její srdce ne v tom. Nemohl klesat do Ankh kdybys měl váhy svázané vašim nohám (dokonce kdybys byl chudá příslovečná kočka který byla hozená v za to, že je zvědavá někde ve stínu), ale tam rozhodně je něco promeškání. Humor je řízen více směrem k nic zvláštního, humor absurdnosti která jeden může najít na nějaké /každé /žádné kanálu Four přehlídce, a každý žert je označený, jen v případě, že vy jste zmeškali to. Humor je těžký předaný a rozpačitě hloupý, tak daleko od Pratchettových slovních hříček a poznámky pod čarou a stranou světoborné moudrosti mrzuté na křičení veselost jak to je možné dostat. Že oni užívali Discworld jenom jak pozadí, namísto přehlídky to ve všech jeho bláznivé, veselé, tmavé slávě, a potom oni zkoušeli přidávání víc šílený ze všech druhů jiných zdrojů aby plnily to v. A hra celkově trpí za to, myslím si.nejste chystat se minout všechno tento materiál kdy oni zastaví dělání těchto her? Nejste chystat se minout to všechno?toť se rozumí. Já dělám již, ve skutečnosti. Teď mohl byste prosím zavřít hubu tak mohu pokračovat v recenzi? Ok? Dík sebe více.

Většina Discworld 2- ovo humoru zahrnuje jednoduché čtvrté-nástěnné rozbití tohoto druhu, obvykle zatímco Rincewind otáčí a vypadá z obrazovky k vám v zvláště znalé cestě. On dělá dívá se trochu příliš stejně jako Erik Idle, také, udělat záležitosti horší. Tam je dokonce bezdůvodný Monty Python Scene hozený v (jejich slovech, ne dolu). Je Rincewind těžší než kachna? Kdo ví? Jeho jednání je jistě docela dřevěná, ačkoli (obrubní obruba, plácne fol-a - diddle, &c).

Nikdy nebát se, ačkoli. Když jste jednou byl táhnutý skrz Holy dřevo, Death- ovo doménu, Fourecks a sázecí kolik- ovo špinavý marketingový stroj, vy budete jen cítíte se jako znovu-čtení celé Discworld ságy od nuly, usmívající se celou cestu. A to je daleko od toho být zlou věcí. A to je opravdu dobrá dobrodružná hra, smím přidat. Ne, ignorovat ty hloupé supy. Ne, já nemohu možná jsem ukradl cokoli od nich. Toto není můj velbloud, a já nevím kde to přišlo z. Úsměv a kývnutí a možná, že to odejde.

A malý bod informací o archivu:

Za pomoci Fifth jezdce, Abandonia nakonec má pracující útržek Discworld 2. To nemusí zvukovýnebo většina cutscenes, ale my máme plnou verzi v ISO sklepě jestli vy opravdu máte určité mínění dostávání plné zkušenosti hraní. (Deioh! De-ei - ei - oh! Denní světlo přijde a my chceme jdeme domů!) běžet DW2.BAT pro nejlepší výsledky.

Poznámky na jemnějším běhu tohoto vynikajícího kusu softvéru:

V půli cesty skrz hru, vy dostanete obrazovku která žádá o druhý disk. Zastavte, chraňte hru, a udělat si pauzu. Nadále, pokud vy nebudete běžet tuto opravu, všechny znaky říkají je !!!PRÁZDNÝ ŘETĚZEC!!! a vy potřebujete aby běželi jednoduchou opravu k tomu, aby udělal herní udělat smysl (ačkoli méně neúmyslně veselý).

Uvnitř herní adresáře tam by měl být podadresář pojmenovaný "neplatný_řetěz_opraví" a "interakční_opravu.zazipujte" uvnitř toho jeden. Vybalte jeho obsah k hernímu adresáři a potvrdit popíšete. (uložte originální soubory, ENGLISH.IDX - ten, který přepíše - v separátním místě, ačkoli, v případě, že vy vůbec kdy chcete hrát na první polovinu hry znovu. Hádat kdo zapomněl aby dělal to? Chacha !, dostat to v jedom. Nebojte se, ačkoli: tam je zálohování originálních souborů v neplatném_řetězcovém_fixním adresáři, pro nás Blondes). Pak, vychutnávat zbytek hry!

Vydali: Psygnosis Limited