One Must Fall 2097
One Must Fall 2097 - náhled

One muset padat je klasický příklad polovinydevatenácti beat'em nahoru! Jeho jednoduchý, postit se odměřený a návykový. S jednu výjimkou

...

Claw

|


Dráp je -styl arkády platformních her pro Windows, vyvinutý a publikovaný v roce 1997 monolitem, tvůrci takových her jak F.E.A.R. a nikdo žije navždy. Verze dostupný na Abandonia, a jeden já hodnotící, je verze 1.3, které bylo udělaná snadnější než originální verze tenčením počet bodů potřeboval, aby získal extra život, z 1,000,000 k 500,000, při tenčení potíži non - boss nepřátel.

V drápu, vy hrajete jak kočkovitý pirátský kapitán dráp, daňový inspektor Seven moří. Třebaže on nedávno byl zajatý kapitánem Leem Rauxe Kokršpaněla španělského Kingdom, on dozví se o legendárním artefaktu známém jak amulet devíti životů, které je šeptat aby udělilo nositeli blízkou-nesmrtelnost. Přirozeně, dráp musí mít to pro sebe, tak on rozhodne se uprchnout z jeho cely ve vězení La Roca, najít všechny kusy pokladové mapě amuletu, a obnovit všechny 9 kusy amuletu.

Cíl každé úrovně v drápu (se zřejmou výjimkou zvyku úrovní, krátce diskutoval o později v této recenzi) je buď sbírat kus pokladové mapy pro amulet devíti životůnebo porazit šéfa toho úroveň v pořádku tocollect jejich kus amuletu. Typicky, tyto cíle střídají mezi úrovněmi. Aby mohl dosáhnout těchto cílů, musíte běžet, skok, a bojovat s vaším průchodem herními úrovněmi. rvačka drápu útoků zahrnují krátkodobý útok meče a přímého probíjení a kopajících útoků, ze kterých všechny jsou zaměstnán automaticky založený na přítomnosti nepřátel. On také má tři jiné dalekonosné,-založené útoky munice, ze kterých všechny má potenciál aby vyzabíjel-obrazovkové nepřátele: pistole, jehož munice může být zablokovaný několika nepřáteli; dynamit, který může být zablokovaný velmi málo nepřátel; a Magic dráp, magický útok který může jen být zablokován nejmocnější nepřátel.

Úrovně sami jsou moc dobře uspořádaný, s každou úrovní víc obtížná než předchozí. Oni jsou také docela barevní, atraktivní, a mít jejich vlastní vhodnou předlohu. Například, La Roca Prison vypadá starý a nošený, s cihlou laťkovými mřížemi, dveřmi padacími, a drobící kamenné platformy; na rozdíl od toho, loděnice, kterou vy se setkáte s později v hře, obsahuješ velkolepé 16. století galeony, spolu s nákladem, děly, a všechny příslušenství skutečné galeony.

Každá úroveň obsahuje obvyklé platformy, výtahy, a překážky, oba ti kteří poraní a okamžitě smrtící, ze kterých všechny kolísají zjev založený na rovinu. Úrovně jsou naplněné kořistí, a tam jsou různé druhy dočasných studených startů rozptýlených v jiných místech - nějaký snadný aby dosáhla, nějaký ne - jako je catnip, což dělá dráp pohybovat a skočit rychleji; dávky nepřemožitelnosti; a jiné studené starty pro meč drápu který dovolí tomu aby střílely různé elementární údery energie v nepřátelích. Každá úroveň obsahuje pletoru tajemství pro odvahu a odvážlivce - pozdější více abychom vy dostanete směrem k střední části hry. Také, úrovně stále dostávat pilněji a pilněji jak vy postupujete skrz hru, z kombinace víc obtížného rovného designu a nových, silnějších a víc pružných nepřátel.

Mluvení nepřátel: Oni jsou právě tak rozmanitý a barevný jak úrovně sami. La Roca Prison uvádí pomalé Kokršpaněla kleště jak stráže, všechny vyparáděný v "španělský" oděv, zatímco pobřežní město Puerto Lobos sofistikovanívypadající Royal hlídací psi kteří jsou také ozbrojený s meči, a tak může odporovat vaše útoky. Oni všichni mluví v způsobu kresby, s veselými skloňováními na nejjednodušší sdělení, jako je "kapitán dráp!" a "připravovat aby zemřel!" They také mít nějakého pobuřujícího dialog - jednoho nepřítele ve skutečnosti mluví následující řádek: "*krká* omluva mě!" jak vy dále nastoupíte do hry, nepřátelé musíte čelit s výjimkou šéfů) dostat pilněji velmi rychle. Jak vy dostanete se do v půli cesty bod, nepřátelé se stojí pozoruhodně obtížný, protože oni mohou blokovat vaše útoky a protiútok spíše snadno. Spojit se s komplexem rovnými návrhy, to může vytvořit dost skličující železnou rukavici. Vděčně, šéfové nejsou nemožní. Třebaže oni mohou blokovat vaše dlouhé-řazené útoky, oni mají snadno-spatřenou slabost která vám dovolí porazit je se stabilní ohnutá zpět.

Naštěstí, tato železná rukavice může být utišený herní auto-chránit systém, který chrání váš postup na konci úrovně (úrovní se šéfy uvážit porážku šéfa být koncem úrovně) a ve dva před --definované body. (já říkám "může" protože to nepomáhá kdy váš poslední zachránit mít vás na vašem posledním životě před obtížnou částí úrovně!)

navíc, to je možné hrát si s až do 64 jiných hráčů v určený pro více hráčů bitvy přes LAN, IPXnebo TCP/IP; vy můžete také budovat uživatelské úrovně s externím mapovým editorem (to zahrnulo v herních následech zde na Abandonia). Vděčně, monolit má, začínání ve verzi 1.2 drápu, zahrnutý 16 jiný zvyk vyrovnává vytvořený společenstvím které vy můžete oba hrát a zkoumat použití rovný editor aby podíval se, jak oni pracují.

Celkově, dráp je poutavý a příjemný zkušenost - za předpokladu, že vy jste ochotní vydržet závazek ovesné kaše který je herní pozdější úrovně.

Pro zajistit dráp byl malý dost, aby byl upload do Abandonia, in - game video bylo roztrhnuté.

Dráp byl potvrzený aby pracoval na oba Windows XP a 64 - bitová verze Windows 7; nicméně, tam není žádná záruka hra bude běžet používání buď 32 - bitový nebo 64 - bitová verze Windows Visty.

Dráp může se stát nezpracovatelný kdy běh pod virtuálním strojem Windows XP používání VMWARE Player. Záležitost je dráp nemůže skočit vysoký dost, aby dosáhl žebříků, nějakých platforem, a další rovné elementy které hráč potřebuje použít aby mohl navigovat úrovně.


: 1997

: Monolith Productions, Inc.

:







Claw - stáhnout

7345x



nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo