Dive Bomber
Dive Bomber - náhled

Příběh příběh této hry je část fantazie a část historie.Váš hlavní cíl je aby zničil německou válečnou loď - ův Bismarck ' .Bismarck poto

...

Chasm - The Rift Recenze

"Vy odcházíte - NOW!"

vaše mise začíná v elektrárně. Energie začala prosakovat z generátorů, a inženýři věří, že toto mohlo by být způsobený TimeStrikers - zlými monstry která může objevit se v kdekoliv a kdykoliv v naší dimenzi. Vaše práce je aby našla další zdroj energii pro rostlinu, a to je kde naše hra začíná. "příliš pozdě, příliš pozdě..."

rozsedlina: Rozpor byl uvolněný jeden rok po Quake, a to je pravděpodobně hlavní důvod, proč to nebylo moc úspěšné. Mnoho lidí nazývá to "chudý-mužský Quake, " a abych řekl pravdu, v nějakých aspektech hra dělá vypadá jako skromného bratra Quake. Jestli vývojář, akce tvoří Ltd., byl schopen uvolnit hru asi rok dříve, to by mělo více obdrželo pozornost, protože to má nějaké zajímavé aspekty hry který byl docela inovativní tehdy.

"je čas cestovat!"

v případě, že vy ještě jste nevyzkoušeli screenshot: hra je klasický FPS (první- střelec osoby). Vzhledem k příběhu zmíněnému na začátku této recenze, to byl docela zřejmý , že vývojáři měli potřísněný krví killfest plánovaný pro hru. V době jeho vydání zadní spiknutí nebylo tak docela důležitý, a hráči chtěli mít nějakou krevní-krytou veselou zábavu.

Hra se skládá ze čtyř epizod, každý dělený na čtyři úrovně. Každá epizoda nabízí novou sadu okolí a nějakých nových nepřátel. Během vašich cestování skrz čas a prostor vy navštívíte nejen elektrárnu ale také středověkou vesnici, starověký Egypt, a nějaký druh futuristické pevnosti Evil. Poslední mise každé epizody obsahuje hlavní TimeStriker komu musíte zničit aby dokončili epizodu. Tyto páni jsou moc odlišní od pravidelného běhu monster, a jsou odolní proti vaše standardní útoky, tak bez ohledu na to jak mnoho kulek, které vy hodíte na ně oni ne- nebudou padat. Vy budete potřebovat aby našli něco zvláštního zabít každý z nich.

" Lone poutník"

mapy vytvořený pro hru nejsou nijak zvlášť opakovaný, jak část z nich skládají se z mnoha úzkých koridorů, zatímco jiní mají hodně místností. Pokaždé když vy hrajete, budete muset projít skrz každou místnost a koridor; takto hra je postavená. In - game tam je mnoho vypínačů a klíčů, a jestli vy minete jeden nebudete schopný postupovat. To může být otravný někdy že, jestli vy minete jednotlivý vypínač, budete muset jít zpět skrz celou mapu a kontrolovat zdi a další okolí pro to jeden zvláštní bod, jak otevření nejsou vždy ne- blízko uzamčené dveří. Vy potřebujete být velmi opatrný při zatracených vypínačích - téměř pokaždé když to znamená, že vy jste odemkli nejen dveře, které vy jste potřebovali, aby otevřeli, ale také nějaké další padací dveře, a nepřátelé napadnou vy několik sekund potom co vy tisknete klávesu nebo sbírat anitem. Jestli oni nenapadnou ihned, dávat si pozor na cestě zpět - nepřátelé možná uvolnili se někde mezi vaším umístěním a nově-otevřeným místem.

Motor je poskytnutý plně v 3D, ale mapy jsou poněkud omezené. Vy všimnete si, že vy můžete použít auto - map, ale to je placaté; tam není žádná možnost , že místnost nebo koridor může být nad další, ale to neznamená že něco nemůže být trochu výš nebo nižší než vaši běžnou polohu. Leckde vy budete potřebovat aby našli schody aby šly k vyššímu římse nebo skoku přes jámu, ale celkový plán úrovně je vždy jen umístěný na strop o jednom poli.

"zranit mě hojnost!"

tam jsou šestnáct jiné druhy nepřátel, a mnoho z nich může být škodlivý více v cestě než jeden. Nějaký z těchto kreatur mohou poškodit vy jen v prováděný z blízka boj tak jestli vy ne- nechat je přiblížit se vy, vy můžete rozumně cítit se bezpečný, ale jestli oni málem udělají (zvláště v pozdějších epizodách,) oni mohou rozbít vy ve dvou nebo třech úderech. Víc než polovina vašich oponentů je schopni střílet střelu k vám zpovzdálí, a to je nejzajímavější část: hra může počítat kde nepřítel byl hitový - být to ruka, torzonebo hlava. Jestli vy jste čelící silně-obrněnému nepříteli, vy můžete prosit vystřelit jeho ruku, tak odzbrojení to. Bez zbraně to neuteče, ale stále budete prosit zabít vás s cokoliv jste zanechaní na jeho tělu - jeho pozůstatku rucenebo jestli to ztrácí to, pak s jeho hlavou nebo nohami. Nezapomeněte aby zaměřili na hlavu jak to jste nejvíce zranitelná část, a jestli vy vystřelíte to, cíl již déle nebude problém.

Nepřátelé' AI není moc pokročilý - oni nevědí, jak projdou skrz vchody nebo další úzké položky, tak jestli vy najdete něco takového - jen jdete z místnosti a pokračovat v střílení. Někdy kdy vy uděláte to budou střílet zpět k vám, ale jestli oni jsou bojovníci rvačky, vy jste úplně bezpeční.

Nejnebezpečnější časy během hry jsou kdy monstra jsou plodná. Jak zmíněný předtím, oni často zdají se, že potom co vy sbíráte položku nebo švihnout vypínač, a místa kde to se stane jsou někdy příliš blízko u vaší běžné polohy aby odešla na živu. A malá rada: chraňte často, a jděte obráceně sbírat položky nebo tlačítka.

"udeřit mě s vaším nejlepším výstřelem!"

váš arzenál se skládá z osmi jiných zbraní. Mnoho z nich je standardní zbraně jako extra kulovnice nebo kulomet vulkánu, ale někteří jsou hezké přísady předtím nespatřený ve FPS žánru. BladeGun práce jako kulomet, ale namísto kulek, které střílí ostří oběžníku. Tam je také laser kuše - které vypadá jako obyčejný kuše, ale vydává laser oheň. Hra dovoluje vám užívat doly, ale tyto nejsou běžní.

"pojďme dělat to společně?"

hra původně měla určený pro více hráčů volba které byla použitelné jen skrz buď IPX síťnebo sériové spojení. Později, vývojář připravoval doplněk nechat hráči hrát souboj na smrt použití TCP/IP internetového spojení. Neměl jsem šanci na to testovat určený pro více hráčů volba, ale já jsem dělal nějaký výzkum a já nenalezené jednotlivé doporučení o tom. Většina stížností jsou o rovném designu - souboj na smrt jeden není moc zajímavá, a použití jednotlivého hráče jednoho je možné ale vysoce nezpracovatelný, jak všechny zamčené oblasti v jednotlivém hráčském módu jsou od standardu zamčených také inmultiplayer her, a počet zbraní v ně také moc omezený.

"Gimme více!"

doplněk obsahuje tři extra jednotlivé hráče úrovně s nějakými novými nepřáteli a šéfem. Nevím proč noví nepřátelé jen objeví se v první a nejkratší prémiové úrovni. Toto epizoda nemá žádné rozpravy, tak já nemohu říct jestli to připojený k ději, ale to je ještě veselá zábava aby hrála. Pokud bys chtěl instalovat tento extra obsah, jste udělali byste lépe dělat to předtím než vy začnete jednotlivou hráčskou kampaň, protože ušetřené hry nepracují v obou verzích.

Hra je ukázaný v plném 3D, tak jestli chcete si hrát s rozlišením vyšším než 320x240, které vy potřebujete aby měli slušný počítač.

Vydali: Action Forms Ltd.