Tough Guy - náhled

Je tam mnoho bojujících her venku. Někteří jsou ohromní (jako smrtelný Kombat) a jiní jsou svinstvo (jako 3D World Boxing). Ostrý hoch je

...

Blood and Magic Recenze

Blood a Magic je ohromný málo hry souhrou. To je první RTS hra použít kobky & Dragons povolit. Hra vypadá dobře a zní dobře, ale dělá mít několik rovnovážných a problémy opakování.

Grafika: 5/5

grafika jsou ohromná. Hra je jasný a malebný. Mapy jsou rozmanité dost, aby držely věci zajímavé. Všechny jednotky jsou snadno rozpoznatelné a animace pracují dobře. Tvář grafický pro každý z jednotek je zvláště dobře vykonaný jako jsou oříznuté-scénové obrázky během kampaní. Grafika opravdu pomáhá kreslit vás do fantazie nastavení.

Zvuk: 4/5

zvuk práce v této hře je pohledávky. Pro jednu věc, hudba upravuje hru dobře a zůstává příjemný v pozadí. Bojové zvuky jsou moc zřetelné a rozpoznatelný, z brnknutí tulákovy úklony, k umírajícímu válečníkovu výkřiku. Co opravdu vystupoval však bylo hlas jednání.Žádný z jednotek ve skutečnosti říkají cokoli, ale vypravěčovy komentáře - ' vaši stoupenci jsou pod útokem, a ' váš druidský je připravený.- opravdu se drží vás. Téměř všechno je vyprávěný tak uslyšíte jeho hlas hodně, ale nikdy ve skutečnosti začíná to být příliš otravný. Hlas jednání pro řez-scény je moc nadšený a malebný. Zvuky v hře, jako grafika, jejich práce ve výrobě svět fantazie přijít na živu.

Hra: 3/5

hra sám, jako nejvíce RTS hry, je jednoduchý a opakovaný. V každé hře vy hrajete musíte udělat tak mnoho vojáků jak vy můžete, tak rychle jak vy můžete, a rozdrtit nepřítele nebo zničit nepřátelské živobytí.

Zdrojové shromažďování je trochu jiný v této hře. Tam je jednotka známý jako "základní golem" které, kdy ne posunující se, transformuje do pyramidy a pomalu produkuje manu. Mana sesbírá v golem, až do limitu z 10 bodů, a potom je na tobě převést manu do vaší společné oblasti prostředků. Vy můžete použít pak to mana aby vytvořila víc základní Golems. Základní Golems pak může být transformovaný do struktur. Pak základní Golems které jsou vedle struktur mohou být transformovaný do různých jednotek.

Toto představuje hlavní problém v Blood a Magic. V podstatě, vy čekáte na několik minut na začátku úrovně do té doby, než vy máte pevný základ golem, pak jakmile vy jste dosáhli jistého čísla, vy můžete ustavičně udělat stále více a další. V podstatě váš růst vymkne se kontrole a to je jednoduchý případ zametání nahoru nepřítele. Na téměř každé úrovni já jsem uměl vybudovat mé golem asi 10 - 15 minuty, a potom vytvořit několik gryphons se kterým já bych odmést nepřítele.

Toto bere nás k AI. Vděčně, AI ne- využívá neomezený růstový potenciál děláním příliš mnoha golem. Ale to je asi všechno co to má jdoucí pro to. AI Dělá jít nepozvaný způsob jak napadnout jednotky s jen 1 koňskou silou odešel, ale zaměstnává žádnou skutečnou strategii jinak. Jeho vojáci bude rozptýlený většinu té doby a snadný aby oškubaly s velkou skupinou.

Hra dělá mít kampaň vytvořenou z pěti příběhů. Každý příběh má tři mapy pro celkem patnáct. Vy také dostanete možnost hrající dobré nebo zlé strany v každém příběhu. Potom co vy dokončíte kampaň, vy odemknete LEGENDARY kampaň. Vy vytvoříte znak výběrem avatar, vaše jméno, a barva. Vy pak přejdete k probít každý z 15 map znovu, obejití jiný oponent vždy. Vytvoření znaku byl hezká změna, ale já jsem cítil, že to trvalo strašně dlouhý odemknout to volba. Po 15. mapě, vy hrajete na FINAL úroveň. Musíte vylomit vrata k letadlu bohů a nakonec se stát IMMORTAL!

Hra prosí držet sebe zajímavý mít nové věci aby odemkly po cestě, například, v poslední kampaň tam jsou nová monstra představený stejně jako obrovský kotel. Vy máte schopnost zachytit nepřátelské jednotky s vaší harpyjí a potom snížit je do kotle pro manu. Jeden z nejzajímavějších bodů v hře je rozhodně jedna úroveň v kterém vy jste museli porazit JUGGERNAUGHT stejně jako FINAL úroveň která hodila celého chomáče nová a excitace se překroutí do hry. Já ne- nezničím je pro vás, ale jsem byl zklamané , že takové chladné rysy jen byly nalezené v poslední úrovni. Více map jako které by udělaly hru daleko víc veselou zábavu.

Jedna horní část pro hru jsou jednotky vy můžete vytvořit. Oni mají dost varianty a dost zvláštních schopností držet to zajímavý do té doby, než vy objevíte je všechny. Já zjistil, že legendární kampaní, kterou já většinou jsem uchýlil se ke gryphons protože oni byli schopni rychle létat kolem mapy a zničit většinu mých nepřátel.

Rozhraní: 5/5

rozhraní je intuitivní a snadno použitelný. Tam je fajnové tlačítko pro nápovědu které může být užíván pro dozvědět se o každé schopnosti, jednotcenebo typu terénu. Útok a obrana každé jednotky jasně je ukázaná kdy vy vyberete je. Plus tam je hezký málo výuky která bude rychle pomoct vám seznámit se s všemi rysy hry.

Celkově: 3/5

chystá se dát hru 3/5 protože já jsem byl našel začíná to být opakovaná cesta příliš rychle. Já najdu že s nejvíce RTS herní, ale v tomto případě stejná taktika pracovala na téměř každé jednotlivé mapě, tak to mělo moc málo varianty. Kupodivu, hra je moc okouzlující, a ještě teď já najdu sebe chtějící hrát rychlou mapu od té doby, co to obvykle jen vzala mě asi půl hodiny aby vyhrála. Krev a Magic přijde vhod příležitostné hře která nevyžaduje příliš mnoho myšlení. Pokud se vám líbí RTS hry, rozhodně dají této hře zkouška.

Část kobek & Dragons hr sérií

Rok vydaní: 1996

Vydali: Tachyon Studios Inc.