Attack
Attack - náhled

Toto starověká hra byla pravděpodobně vyvinutá k vnitřnímu použití v IBM ale pravděpodobně prosakovalo (podle MobyGames.com). Toto vodoro

...

Aces of the Pacific Recenze

Prosinec 7., 1941. Datum které bude žít v ohavnosti. A také datum na které esech Pacifiku začíná.

Jak možná, že bys byl hádal již, esa Pacifiku (AotP) je letecký simulátor druhé světové války brané místa v pacifickém divadle Operations. Druhá hra v sériích es, to je podobný rudému baronovi a esům přes Evropu, ale dodatečně má nějaké jedinečné rysy který udělat to mající cenu hraní dokonce když zná ty dvě hry od začátku do konce.

První věc aby všimla si a nastavit kdy vy poprvé začnete hru je rozsáhlé menu potíž. Kromě obvyklého AI nastavení, tam je také letová modelová úroveň, která může změnit hru typ na cokoli z akce arkády, k docela realistické simulaci. V expertovi nastavení, letectvo dokonce má některý z jejich slovních triků, jako stlačitelnost problém P - 38 nebo křidélka zámku ve velké rychlosti při letící nule. Je tam mnoho dalších rysů otáčecí o/u, z (v)zranitelnosti a vysoko nad zemí srážky, omezené munici, palivu, a motorové vyhoření. Po regulování těchto vaší zálibě, je čas odložit. Hra nabízí dva režimy: jednotlivé mise a kariéra. Jednotlivé mise různí se od výcvikového, různého doprovodu, přeruší spojení, a rvačka psů & bombardovací mise, soubojům s esy a dějinnými posláními. Po výběru jednoho, vy uvidíte že tam je celkem pět ozbrojené síly aby letěly pro: Tři americký (U.S vojenské námořnictvo, námořní pěchoty, a Army), a dva japonské (vojenské námořnictvo a Army). Každý z těchto má své vlastní jedinečné letectvo, kromě USMC které užívá omezený výběr USN vyzbrojení, úhrnu pro 28 schopné letu letectvo, ze světlých bojovníků těžkým stíhačkám-pumovým útočníkům. Vyberte si stranu, a vy dostanete se do obrazovky s misijním nastavením. Vy můžete specifikovat které letectvo vy budete letět, povětrnostní podmínky, a nepřátelská schopnost. Přijmout, a další nastavení zastíní čekání. Dostávání otravný , že ano? Zde, vy můžete vidět rozpravu, mapa, měnit užitečné zatížení, a formace. Dost tohoto, pojďme se dostat do akce.

Grafika jsou hezká, a docela detailní pro jejich čas - jen podívá se na screenshot. Ale dobře, zde je něco cizí. Kdy vy rozhlédnete se kolem, si všimnete že všechno kolem vás jste v ¼ stupnice vám, kromě dalšího letectva. Já mohu jen hádat , že důvod pro to je redukovat systémové požadavky, jak hra musela být docela zdroj hladový v roce 1992. Ale to nezasahuje do hry příliš mnoho. Vystartujte váš motor, a odložit. Pro zkrátit cestovní dobu, hra nabízí automatickému pilotovi význačný rys který bere vy okamžitě k další cílové bodu tratím nebo události, v případě, že vy vběhne do nepřátel na cestě. Jak vy začnete boj, si všimnete kvalitu zvuků: Zbraňové výstřely, kulky ostré vaše letectvo, exploze kdy něčí palivová nádrž vyhazuje, ostrou kritiku, bomby, a rakety a torpéda narážení; téměř všechno jsou moc dobře vykonaný. Vy můžete dokonce rozlišovat různé zbraně jen slyšením jich: ze světla 7.62mm kulomety s jejich otravným silným hlukem, k hlubokému rozmachu z 30mm děl, každý kalibr má své vlastní zvuk. Každý typ letectva má své vlastní vyzbrojení, tak nakonec vy budete učit se poznat střílet v komu jen ze zvuků. Vychutnávejte zápas, a dívej se na váš šest.

Hra je historický simulant, tak měli bychom se podívat na historický aspekt také. Pokud je v mých silách soudit, hra je docela přesný ve většině oblastí. Letadla jsou docela věrná jejich skutečným protějškům, oba pohledem a vyzbrojením, a také popisem z dalších zdrojů, možná dokonce zacházením. Hra odráží skutečnou situaci, kde Japonsko a U.S měl jiné procedury s leteckým bojem, tak ve většině případech, U.S letectvo jsou méně manévrovatelný ale rychlejší, a víc obrněný a lépe ozbrojený. Následkem toho, jestli chcete využívat vysoké potíže, vy musíte znát vaše letadlo a vašeho nepřítele, protože AI dělá také. Zkoušející produkce nula s P - 38 je sebevražda, ale leze na nad ním, a vy se můžete potopit přímo na vašem bezmocném oponentovi. A stejným způsobem naopak, zkoušející chytit korzára s N1K1 George není dobrá cesta, kam jít. Dějinná poslání jsou... historický. Oni zdá se být zmenšený v některých případech, ale oni jsou na správném místě a v pravý čas.

Vy pravděpodobně strávit nejdelší čas v kariérovém módu. Vyberte si stranu, jmenujte vašeho pilota, a vybrat si začínající datum a hodnost. Vy obdržíte výběr kampaní. Každá strana má své jedinečné kampaně, ale často, to je stejné bojiště viděný z druhé strany. Dej pozor která kampaň vy vyberete si, protože kdy vy skončíte jeden, nemůžeš hrát dřívější kampaně se stejným pilotem. Věnovat také pozornost eskadře, kterou vy vyberete si - ve většině případech, vy budete letět celou kampaň v stejné eskadře, tak vybere si ten, která má vaše preferované letectvo. Samozřejmě, ne všechny letectvo vždy jsou dostupné, vy můžete jen letět jeden to byl rozmístěný v době kampaně, tak tam bude ne P - 51s v Pearl Harboru nebo Ki - 24s v Japonci trvat stát. Kdy vy uděláte volbu, vy uvidíte ještě další menu. Vy můžete letět misi, podívej se na váš pilotův profil, mapu, letectvo... nebo vrátit se do hlavního mena. Většina misí vy budete letět jste náhodně vygenerovaní. To je první zklamání, jak většina kampaní má jen dva nebo tři druhy misí, a dokonce pak individuální mise nejsou moc rozmanité. To může stát se že vy budete letět téměř identickou misi několikrát. Ale jestli vy jste na správném místě v pravý čas, vy můžete letět dějinné poslání během kampaně. Další zklamání, zvláště jestli vy jste hráli rudého barona, je esa. Oni jsou někde tam, a vy se setkáte s nimi, ale oni nevystupují z jakkoliv. Jejich schopnost není příliš vyšší než další pilotové, a nejhůře ze všeho, oni nezemřou. Přinejmenším ne vaší rukou. Vy můžete sestřelit eso přes přátelské teritorium, příliš nízký pro něho dostat ven, a ještě vy můžete setkat se s ním znovu, někdy pravý v další misi.

Jak vy postupujete skrz kariéru, vy vyhrajete s medailemi a propagacemi. Jak vy dostanete podpořený, vaše místo ve formaci mění. Vy můžete začít ve velice spodní části, a předčasný že, být letovým vůdcem. Ale to je jejich jediné použití, jak medaile jsou v podstatě spravedlivý okázale mimo. Vaše kariéra může vyústí v dvě cesty. Vy můžete přežít válku a vidět japonské podlehnutí, a vy můžete být zabití nebo zajatí. Vy můžete také být zraněný, ale která bude nekončí vaši kariéru, jen skutečnou kampaň.

Zahrnutý v herním balíčku je 1946 balík expanze. Zde, hra odchází skutečný časový přehled a představuje alternativní realita kde U.S, namísto Japonska nukleární bomby, rozhodla se provést ' operační čelenku ' , zemní invaze země. Válka pak trvala další rok, dávající několik letectva které nikdy neudělalo to akci během WWII příležitosti k tomu, se připojit k akci: jako P - 80 létavice nebo F7F Tigercat na U.Se strananebo Kikka, první Japonec tryská inspirovaný od Me - 262 a Shinden lapač. Tam je sedm nová letectva, distribuovaný mezi třemi letectvy (USMC a JAAF neúčastní se expanze balíku). Zatímco balík expanze zahrnuje nějaké opravy chyb a měl by být nainstalovaný, kampaně jsou separátní a nezasahují do originálního obsahu. To je dobré, protože nové letectvo jsou mnohem lepší než ti ze standardní AotP.

Dobře, já myslím, že já by jsem měl zabalit to. Celkově, AotP je ohromná hra která by neměl být zmeškaná kýmkoliv těšit se z tohoto žánru. Balík expanze pohmožděné ven většiny hmyzů a herních problémů, tak tam není žádný bod v dávání tomu skóre hůř než 5.

Nejlepší hrát v 12000+ cyklech.

Vydali: Dynamix