PGA Tour Golf
PGA Tour Golf - náhled

Já jsem vždy byl jsem byl fascinovaný hrou golfu, ale musím připouštět, já nejsem velmi dobrý na to (třebaže já jsem jen zkoušel to dvakr

...

Warlords Recenze

With vydání Warlords, Strategic studia seskupí (SSG) žila dokonale až do jejich jména. Toto hra by mohla být nazvaný dědeček otáčecí-založené strategie. To je nastavený v klasické zemi fantazie Illuria, s osmi hráči boji pro nadvládu oblasti. Cíl je snadný: porazte všechny oponenty aby stali se jediným vládcem země. Tam jsou jiné rasy jako lidé, skřítci, dwarves, kosatky a jiní, všechny typický pro klasickou hru fantazie. Některý z elementů jsou dokonce připomínající tento svět, z který programátoři pravděpodobně si půjčili jednu myšlenku nebo další, i když nejsou žádní skřítci... Válečníci mohou být hraný s až do osmi lidských nebo počítačových hráčů s čtyřmi nastaveními potíže.

Na začátku hry, vy ovládáte jednotlivé město, kde vy můžete budovat vojáky a poslat je vybojovat další teritorium. Zatímco většina měst může budovat standardní bloky jako světlý a těžký pěší pluk jen, nějaká místa mohou také rekrutovat lepší vojáky, kteří udělají je extrémně cenní. Tyto jednotky fantazie obvykle jsou silnější a rychleji než normální nebo oni mají zvláštní schopnosti. Nicméně, nejdůležitější jednotky v hře jsou hrdinové. Tyto nemohou být postavený, ale objeví se čas od času v jednom z vašich měst. Tyto zvláštní jednotky mohou prozkoumat rozvaliny a stránky chrámu, který jsou rozptýlený všude po mapě. Kdy oni zvítězí, oni mohou nabývat na intenzitě nebo najít nějaké artefakty. Za odměnu, můžete někdy dokonce dostat mytické jednotky jako mocní draci, kteří jsou schopni letět a vzít další jednotky s nimi. Hrdinové jsou rozhodující pro váš úspěch, zvláště v pozdějších fázích hry kdy oni získali nějakou moc, a by měla proto vždy byla chráněný dalšími jednotkami.

Bojový model je docela jednoduchý: každá jednotka má jistou silovou hodnotu, která je přidané ke kostkám válet. V bitvách, nejslabší jednotky vždy napadnou nejprve; hrdinové jít poslední. Je tam několik faktorů které modifikovat výsledek bitvy, e.g.; územní prémie, modifikace pro hrdiny, a artefakty nebo zvláštní schopnosti. Kdy město je napadené, obhájce přijímá prémii založenou na obranné síle městských zdí. Nikdy-the - less tam zdá se být velký náhodný faktor v tom, jak někdy dokonce lehká pěchota může tlouct moc silnějšího oponenta obsazeného v opevněném místě.

Při expandujících vašich hranicích je docela snadný během několik prvních otočení, jak tam je mnoho neutrálních měst se slabou obranou, to stává se stále více obtížný aby vybojovalo další země se začínající hrou. Počítačoví hráči rozumějí docela dobře jak bránit jejich důležitější města. Smutně, toto také vede k stinné straně hry, jak AI není moc chytré celkově. Toto ubohý AI kombinovaný se skutečností, že tam je jen jedna mapa v hře vytvoří dilema: dokonce na vyšších úrovních potíže, počítačoví hráči vždy následují stejné přípoje a strategie a stane se moc předpověditelný po nějakých hrách. Nicméně, pravděpodobně to vezme několik hodin do té doby, než vy dosáhnete tohoto bodu.

Hra je úplně řízený myší (nebo klávesnicí, jestli vy dáváte přednost), a ovládací prvky jsou snadno pochopitelné. Vy můžete seskupit jednotky posunem jich na skladiště a potom dvojitý kliknout na to. Jednotky mohou přijmout rozkaz jako je zlepšování městských obran. Tyto volby jsou zpřístupněné přes spustit menu které objeví se na horní straně obrazovky. Tam jsou také nějaké moc praktické funkčnosti což dělá váš život snadnější: vy můžete přemístit vaši produkci z jednoho města k dalšímu, které šetří hodně času, jak vy můžete přinést vaše výztuhy k hranici bez toho, muset přesunout je ručně kolem mapy. Navíc, vy můžete přiřadit je status obhájce, což znamená, že tyto jednotky jste skákat do té doby, než vy ručně znovuaktivujete je.

Z technického hlediska, Warlords je základní, dokonce pro čas ten byl udělaný. Tam není žádná hudba a pouze několik málo zvukových efektů. Grafika jsou funkční a mohla by byla více detailní pro mou chuť. Nicméně, oni mají řešení 640x400 pixelů, které byly nad průměrem v roce 1990. Hra běží dost dobrý v DOSBOX a s VDMSOUND. V DOSBOX já jsem byl musel nastavit cykly opravdu nízký aby vyhnuly se zvukovým přerušením.

Jsoucí absolutní odkaz na strategický žánr, já hodnotím Warlords s 4, hlavně kvůli prosté grafice a zvukům, a nedostatek více map. Následník opravuje tyto problémy, ale tato část je skutečná klasika!

Vydali: SSG Strategic Studies Group Pty Ltd.