Ford Simulator 5
Ford Simulator 5 - náhled

Ford Simulator 5 musí být jedním z nejhloupějších her já jsem vůbec kdy hrál. Podle mého mínění, to je jedny nejslabší pokusy o veřejný s

...

Street Fighter II Recenze

Každý ví pouličního rváče. Po boji na život a na smrt, tento pravděpodobně nejvíce známá bojující hra kolem. Dobře, toto druhý, pokračování SF. To je obecně stejné jako všechny tyto hry. Tam je poschoďový mód, v kterém si můžete vybrat který znak vy hrajete, pak zmlátit nepřátele, jeden po druhém. Tam je také dva-hráčský mód.

Poschoďový mód nechá vás vybrat si který znak, který vy budete bojujete s. Po tom, budete muset zmlátit další bojovníky a dostat typický, hloupý, posměch po dva vítězí v nebo ztrátách. Kdy poštívání- ovo skončilo, vy budete jen odletět k další vyzývateli. Není žádný skutečný příběh v poschoďovém módu. Zmlátte jednoho hocha, pak dostaňte k další jednomu. Po vylepšování sedm první hlavní chlapi, vy dostanete další sadu z kterou nemohla si vybrat předtím. Oni jsou obtížnější než předchozí , ale není žádné skutečné zvýšení potíže mezi dvěma každou sadou. Jestli vy hledáte větší výzvu po projít poschoďovým módem, jen zvýší úroveň potíže. Osobně, já bych ne- doporučoval nejsnadnější, jak to je tak snadné, jak řez másla s nožem.

Dva-hráčský mód dovoluje vám zmlátit někdo jiný nebo praktikovat vaše pohyby na figuríně v případě, že nemůže najít někdo jiný aby napínal. Vyberte si dva znaky ze základní sady, pak pozadí před které vy budete bojovat a vy jste připravení aby šli. Toto' dokonalý pro vylepšování váš chlapče ! kdy on ukradl vaše cukroví bez vašeho rodičů dostávání vzteklý na vás.

Úplně sám všechno, pouliční rváč II je legrační hra. To přináší nic nového, dokonce pro jeho čas, ale přinejmenším to vypadá pěkně a hudba je ok. Toto tvorův dokonalý pro odvzdušnění vašeho zklamání mimo na.

Vydali: Capcom Co., Ltd.