Space 1889
Space 1889 - náhled

Svět prostoru 1889 je žánr-definující Vernian retro-futurismus, obvykle shrnoval slovní "steampunk". Rok je 1889 a téměř všechnon, co Jul

...

Sleepwalker Recenze

Představit si Toma a Jerry, Lemmings a Commander Keen dá do velkého hrnce a vařený na několik hodin.Dejte - ův dušené maso ' do mísy, přidejte nějakou hezkou komickou grafiku a velkou lžíci humoru.Zdobte to všechno s nějakými zvukovými efekty a zde vy jdete, mít ' náměsíčníka ' . Dobře, ve skutečnosti jediná věc Lemmings a náměsíčník má společné je že vy ne- hrát na osobu která je odpovědný za váš životní počet.Svět spí - a tak je váš hlavní ' Lee ' . Věci by byly jen báječný jestli on neměl zvyk náměsíčnosti. Hra začne jak Lee postaví se (spící), krokování na vaší hlavě a vypadne z okna. Mít moc hluboký spánek nic vážného se stane - on jen jde napříč sousedy střechou. Teď zde je vaše hrdinská práce: Držet Lee bezpečný a spící jak vy nasměrujete ho skrz ulice, zoologická zahrada, hřbitov, staveniště a továrna zpět k městu-centru a nazpět k jeho posteli.

Zvuky snadné? Dobře, by měl být kdyby to bylo jen tlačení něho z jedné strany úrovně k dalšímu. Tam jsou nebezpečí skrývat se v každé mezeře a na každém rohu. Jen uvažovat o hadech které čekat na jejich stromech aby uškrtily chudí Lee. Znovu: Vaše jediné poslání je dostat ho ke konci šesté úrovně bez probuzení jemu.

Vy vždy víte, jak hluboký spící Lee je kdy vy podíváte se na spánek-o - meter na spodu obrazovky. Pokaždé když Lee vstupuje do cihly nebo zraní se pastí, kterou to bere nějaký spánek pryč. Pro dostat se přes Lee mezera vy (být nezištný pekelně) skok do toho sestavení pes most tak, že on může přejít na druhou stranu vy namísto pádu. Kdy mezera je moc široká pro to vy musíte být brutální a kopnutí Lee. (on ne budí z toho.) Pro zbavit se hadů, sloni a zlý kleště, které vy máte malý klub a s tím vy můžete vyřadit nějaké /každé /žádné žijící nebezpečí pro vaše málo zombie- podobného pána.

To - ještě - zní snadné ? Zkuste hru a vy budete vědět lépe. Výdrž, časové nastavení a klid jsou hlavní charakteristika vy potřebujete aby skončili tuto hru. Stává se to čas od času že budete muset začít úplně znovu jen proto, že Lee padá dolů poslední platformu a najít se právo zpět kde úroveň začala. Toto hry je docela tvrdý ze začátku tak já doporučuji všechny hráče k dělají výcvikové úrovně nejprve. Vy dostanete mnoho radů na co dělat a tak dále dělat.

Hovořící o technickém materiálu .... Zvuky jsou hezké ale příliš málo. My máme nějaký druh číslicových řečí zde ale žádná chladná zvuková kulisa. (jestliže zvolíte Adlib jak zvuková karta vy jen máte nějaké kruté MIDI zvukové efekty). Já ne - jsem nedostal mou ovládací páku aby běžela v této hře ale dokonce kdybych měla já bych doporučoval klávesnici. (Vy potřebujete jste celkem přesně v mnoha situacích.)

závěr pokud se vám líbí Lemmings jak skok-and - kick platforma tato hra je vaše volba. To je hezký, ale postrádá z variace. Vy vždy kopáte Lee, blízké mezery, vyřadit pasti nebo útočné nepřátele. Všechny šest úrovní má úplně stejnou herní hru. A sbírání prémií-položek nemůže zvednout veselou zábavu tolik. Kvůli NO chránit volbu nebo rovné hesel většiny hráčů jede do použití podvodů nebo selhaly při druhé nebo třetí úrovni - to opravdu zabíjí některý z veselé zábavy v komické atmosféře.Všechno toto udělá to - ův 3 z 5 bodů ' -her pro mě.

Vydali: CTA Developments