Bandit Kings of Ancient China
Bandit Kings of Ancient China - náhled

V roce 1989, jediný rok po KOEI narodil se, králové bandity starověké Číny udeřila trh a začal strategickou revoluci. Jeho rozhraní by se

...

Rollcage Recenze

Redux verze (doporučený, viz níže "poznámky")

představí si auto jdoucí rychlostí z 400 km/h, to má střechu která je jeho spodní část zároveň, a jehož kolo je velikost muže. Přidat k , že turbínová injekce (co? 400 km/h nebyl dost?!) a raketomety. Vy shledáváte to obtížným si představit takový mód dopravy? Dobře, chlapi kteří vynalezli tuto hru rozhodně neměla takový problém.

Toto závodění hra je opravdu jedinečný. Závod je mezi šesti vozidly která dost dobře jet na cestu, na okraji zdí nebo dokonce na stropu tunelu. To je rozhodně impozantní pohled. Na dráze, tam jsou vycpávky které zrychlí vy, a vy zpomalíte kdy vy kolidujete s prostředím objekty nebo dalšími vozidly. Tam jsou dvě štěrbiny pro řízený střely (přímý, cílový let, a tak dále) a různé druhy pomocí (okamžitého zrychlení, zpomalování dalších konkurentů, teleportation před lépe umístěným ovladačem, a tak dále). První musíte zvednout ti na dráze, a do té doby, než vy jste užívali co vy jste zvedli, nemůžeš vzít žádný nový; který může být klamavý kdy vy máte dvě samonaváděcí střely které vybrat si za cíl prvního-řazeného řidiče a vy jste ve vedení. Rakety a pomoci budou mít ohromný účinek na výsledek závodu. Často se stane že vy jste ve vedení téměř celý závod; pak vaši oponenti rozpoutají jejich arzenál k vám a voila, vy jste klesali k poslednímu místu. Samozřejmě, věci mohou jít v opačném směru.

Příběh? Jaký krvavý příběh? Mít vás ne zjištěný do nynějška že tato hra je šílená? Tam není žádná potřeba pro jakýkoliv druh příběhu: akce ovládá zde. Nicméně, tam jsou jiný řidiči aby zvolili. Oni jsou: Tony, Lothar, Leon, proudové letadlo, Ria a Lenny; Leon je můj favorit. Rozdíly mezi nimi jsou víc než jen kosmetika: měl bys vybrat si záležet na tom, co způsob jízdy vy dáváte přednost. Za tímto účelem, Tony je jedním z nejrychlejší, ale jeho auto má nejslabší uchopení, zatímco proudové letadlo má vozidlo které přilepí do dráhy dokonale ale je slabší a pomalejší než jiní.

Vizuálně tato hra opravdu excelove. Tehdy, toto bylo jedním z nejvíce nádherného 3D závodění her. Závodní dráha jsou různá, oni září a zářit, a fenomenální exploze nějakých /každých /žádných obklopujících stavení nebo konkurentů vozidel dokončí smysl potěšení které vaše oči přenášejí vašemu mozku. Vy můžete závodit v noci nebo den, v dešti, sněhunebo nádherném slunečném počasí. Zvuková komponenta je také vynikající.

Dvě věci zabránily tomuto ztřeštěně rychlému závodu aby získal špičkovou značku. První je kamera, která je někdy umístěná příliš blízko u vašeho vozidla - obvykle kdy vy vymýšlí si na dráze - a stát vás drahocenné sekundy zatímco vy vrátí se do normální. Další problém je potíž hry. Na snadný, hra je snadný, proto tam není žádný problém. Ale brod by měl být nazvaný duševně chorá nebo noční můra. A nový oponent, Yuri, zdá se a on je vždy nejprve, bez ohledu na to jak dobře vy řídíte; a dokonce když vy máte náskok před ním, on bude vždy skončit 1.. Strašně zklamání. Tak, hra postrádá normální úroveň potíže, která by představovala rozumnou výzvu.

Samozřejmě, hlavní síla této hry je v určený pro více hráčů mód. Hrát si s kolegou na stejném počítači nebo přes Internet je strana hry která by měla vzít většinu vašeho času. Tak, jestli vy máte někoho, kdo bude hrát si s, stranou na.

Redux verze (druhý stahovací link nahoře) je upevněný jedněmi originálními autory Rob pro lepší slučitelnost s moderním Windows a nějakými zvětšenými efekty, a je doporučený. To je hostěný zde s povolením (alternativním downloadem z Robova websajtu). První stahovací link nahoře má originální 1999 verze (viz níže "jak provozuje").

Tyto instrukce jsou aby instalovaly starou originální verzi hry, z prvního linku nahoře. Redux verze vstupuje moc snadnějšího instalátoru.

Obvykle, běh souborového zařizování (spustí mě první).netopýr před spuštěním hra sám je dostatečná, tento skript nastaví všechno protože to má být a vy byste měl být pokuta.

Nicméně, jestli toto ne- pracuje pro vás, následovat tohoto průvodce: