Maelstrom
Maelstrom - náhled

Vír je vesmírná strategická/ hra diplomacie udělané rovinou A jednoduchý systémy v roce 1992 a koná se ve vzdálené části galaxie na plane

...

Montezumas Return Recenze

Někdo znát jakou starou Atariovu platformu budou jako jestli změněný na 3D hru? To může znít zvláštní, ale to je možné dělat to docela dobře. Montezumův návrat je příklad tohoto, jak to je propečený první osoba 3D remake staré Atariovy herní Montezumovy pomsty.

V Montezumově návratu, vy vyrazíte vně pyramidy uprostřed pouště. Jemný písek pod vašimi nohami, obr rodilý americký chrám před vámi a jemným máváním palmových listů nad vámi. To ukazuje dokonale jaký vizuální pohled očekává vás.

Ozbrojený s vašimi pěstmi, botami a smysly, vy lezete na po schodech a najít první mnoha překážek. Toto již oznamuje že tato hra nebude hloupý shoot'em nahoru kde vy potřebujete aby dostali jak velká zbraň jak je to možné. Naopak, to ukáže vám potřebné mozky aby mohly postupovat, ne jen rvačku. Vy budete potřebovat aby dali příležitostný úder právě tak dobře, což dělá tuto hru perfektní směs akce a hádanky, právě jako těch starověkých platforem z Ataria.

Tam je nějaká moc atmosférická hudba a hodně autentické zvukové efekty. Ze šíleného kdákání maskovaných místních lidí k hlubokému spěchání vzduchu z obra, hodí kladiva, to dělá pro úplně immersive zkušenost.

Když přijde na hru, toto herní intuitivní. Vy musíte jen běh, skok, kopnutí a úder, a užívat ty řešit hádanky a starat se o nepřátelích. Dva bary budou muset být vzatý do concideration při hrající, také. Něčí zdraví-bar, který jde dolů při padat z obrovských výšek, dostávání rozbilo nebo být hitový nepřítelem. To může být zvětšený jezením banány. Další bar je moc-bar. Čím více vás udeříte a kopnutí, čím více to zvyšuje. Plnější to je, více silných vašich útoků. Dobrá věc to znovu naplní kdy vy nenapadnete. Spolu s tím, tam jsou perly rozptýlený všude po každé úrovni, která přidá k vašemu skóre jestli vy sesbíral je. Další důležitá herní část je že nemůžeš chránit během úrovněnebo vy byste začali na začátku toho, ale při končení úrovně, další jde dostupný ze seznamu hratelných úrovní, tak vy nebude máte problém ruiny asavegamenebo šetření v špatném momentu. Hra znovu vzdá hold do jeho Atariových kořenů.

Toto hra budou perfektní ale pro jednu jednotlivou věc. To dělá lidi trpící mořskou nemocí. Opravdu, to udělá je cítit se jako zvracení. Po kusu testování, zdá se že je ten způsobeno jednu jednotlivou věcí. Jestli vy otočíte, i když to je nejméně kousek, obrazovka nachýlí jako bys by trhla váš směřovat do strany vy jste obrátit se na. Nevíte jestli to dělá na účelu k aby to vypadalo realistickýnebo jestli to udělán nehodou, ale to dělá dostat otravný po chvilce. Ale ne tolik vy byste nezačali hraní další úrovně později.

Dohromady, tato hra perfektní přechod starověký Atari - game po- standardech zkázy. Jediná vada nevezme pryč veselou zábavu hry nebo nutkání aby skončilo to. A jestli vy nevěříte mi kdy já říkám to je perfektní přechod... hra jde s originální jedním zahrnula, tak vy se můžete podívat sám. Pobavit se s oběma; tam opravdu není moc možnosti ne dělání tak při hraní jich.

DO NOT USE THE PATCH která je obsažená. To je pro demonstrační verzi jen.

V hře archivu jsou dvě verze hry: jeden pro Windows (včetně XP), a jeden pro DOS. Pokud si přejete hrát na verzi Windows, prvního kliknutí na souboru nazvaném MWSETUP.EXE. Toto předloží obrazovku s video volbami. Když jste jednou konfigurované toto, pak kliknutí na WMONTE.EXE a hra by měla hrát bezchybně.

Pokud si přejete hrát na DOS verzi, první kliknutí na MSETUP.SPUSTITELNÝ SOUBOR. Toto otevře dialog které bude žádat video a volby zvukové karty. Já jsem byl musel vybrat žádný digitální zvuk, nicméně digitální zvukové efekty stále hrály. Kdy váš sledovací a zvukový volby jsou konfigurované, pak vybraný MONTE.EXE a hra zahájí v DOS.

V následech, tam je soubor nazvaný rovný Buster. To je hráčský soubor navržený od Kon - Tiki pomoct vám získat přístup k většině úrovní. Použít soubor, vy rozepnete to do herního archivu. Pak vy najdete soubor nazvaný hráč.lst musíte otevřít tento soubor v zápisníku a přidat jmenný Kon Tiki na nové lince. Kdy vy jste v nabídkách pro volbu parametrů v hře, otevřít hráčské menu a vybrat jmenný Kon Tiki. Pak, kdy vy kliknete na startovní hru, všechny úrovně bude uvedený pro vás zvolit.

ŠŤASTNÉ HRANÍ!

Rok vydaní: 1998

Vydali: Utopia Technologies Inc.