Thunderhawk AH-73M
Thunderhawk AH-73M - náhled

Pro všechny těm z vás že chtít vrtulníkovou akci, bez celých odporných arašídů aby měly na paměti, požadovaný v simulačních hrách jako bo

...

First Samurai, The Recenze

" král démona sestoupí z jeho horské domény vám, první samuraj a váš pán. Bezbranný proti kouzlo démona, vy podlehnete jeho silám, odcházející váš pán aby bojoval s králem démona sám. Váš pán upadne do boje, umírání. Ale, s jeho posledním dechem, on obesílá Wizard mága. Král démona bojícího se porazí, úniky do budoucnosti. Trápený, mladý samuraj hledá učení Wizard mága v cestě kouzla. Vařený s pomstou a ozbrojený s magickým mečem, mladý samuraj následuje krále démona do budoucnosti a neznámo..."

s těmito slovy, hezky dělaný úvod přináší vám do živého obrazového hry prvního samuraje. To bylo zveřejněné v roce 1991 pro PC, Amigaa, C64 a SNES a bylo úspěšná odpověď na hry jako Shadowdancer a slavná poslední nindža, která udržující se fanoušci vzdálené-východní akce arkády pobavené během ranných devadesátých lét.

První samuraj je arkáda platforma, plný akce, v kterém vás vedete vašeho hrdinu skrz čas - navštívení odlišných světů, mystický futuristický - na jeho pátrání po pomstě. I když příběh nemusí být že originál, ohromná hra balancuje toto ven velmi dobře a dává chomáč hezkých inovací.

Vy ovládáte vaše samuraj použití klávesnice. Vy jdete, krčíte se, skok a leze na s kurzorovými klávesami, a kombinováním jich s volným místem, několik efektivních útoků mohou být vykonaných. Dokud samuraj není držící jeho meče, vy bráníte sebe s údery a boty které narazí na jiné směry, ale nedělají si starosti, vy také chystáte se najít zbraně dost brzo. Tam jsou dýky a osy, například , které může být hozené směrem k vašim nepřátelům. Nejdůležitější zbraň je váš magický meč, ačkoli. To není jen podporování vás v setkáních, to je také část chytrého energetického systému. Já se vrátím tomuto později.

Úrovně jsou docela komplex a interesantně uspořádaný. Většinu té doby, nebudete pohybující se prostě přímý, pro váš hbitý samuraj může lézt na mnoho z vertikálních povrchů nebo může sklouznout ačkoli díry v zemi aby zpřístupnila nižší oblasti. Ne tyto všechny cesty jsou snadno použitelní, ačkoli. Někteří musí být spatřený první a potom skály nebo takový jsou často blokující průchod a muset být odstraněný udeřením jich. Ale má to cenu úsilí pro mnoho hezkých sladkostí očekávat vás. A hrozby, samozřejmě.

Pro ujistit se, že samuraj má těžký čas dovoluje si úrovně, mnoho divokých stvoření jsou zkříží jeho cestu. Pro přesně, oni běží, let, skok a válet se a dát jejich nejlepší zastavit odvážného hrdinu a chránit jejich pána, král démona. Monstra vstoupí velké variantu - netopíry, krysy, požární-plivající kamenné sochy nebo cizí- podobné žáby a dokonce další válečníci jsou jen nějaký aby byl zmíněný. Nadto, tam jsou dost lstivá pasti sražení vaše energie, nejste - li opatrný dost.

Mluvení energie, váš samuraj bude trpět útoky a pastmi, bez ohledu na to jak tvrdý vy bojujete. Vy začnete hru s čtyřmi životy. Vaše životní energie je indikovaný rukou ikonou na nižší levé části obrazovky. Kdy ruka zmizela úplně vy ztratíte život. Vy najdete četnou položky osvěžující vaši energii, jako jsou potravinové košíky nebo dávky, zajistit nebudete dokončený mimo příliš snadno. Vývojáři hry myslela si o něco jiného a to je připojený k vašemu magickému meči. Jako já jsem zmínil se o nahoře, váš meč je vaše nejdůležitější položka. Jeho zvláštní magická energie je zobrazený ikonou meče na nižším právu obrazovky. Kdykoli vy jste zničili nepřátelskou kreaturu, to uvolňuje žhnutí, létavice kterou vy absorbujete automaticky. To nechává váš magický energetický vzestup a ikona meče roste trochu. Po mít sebraný dost této magické energie, váš meč se objeví ve vaší ruce a vy můžete použít to. Chladná věc je, to není jen moc užitečné pro bojovat s ale také představuje druh rezervy pro vaši životní energii. Jestli, ve skutečnosti, vaše životní energie byla vyčerpaná příliš nízký, vaše magická energie je zmenšený a část z toho transformuje životní energii, konzervování vy ze smrti - prozatím. Kdy toto stane se meč mizí do té doby, než vy znovu získali dost magické energie aby dostat zpět vaši milovanou zbraň.Další hezká inovace v prvním samuraji jsou ' zmrtvýchvstání hrnce ' . Tyto hrnce jsou distribuované skrz úrovně a jsou poněkud podobní kontrolním stanovištím. Pro užívat je vy budete první potřebu aby účtovala je s nějakou magickou energií. Jakmile oni začnou žhnout, oni jsou připravený pro použití. Jestli vy podlehnete během bojů, vy upustíte život a bude vzkříšený v hrnci. Můžete si vybrat dokonce v kterém hrnci, který vy chcete spustit znovu. To odstraňuje potřebu aby pokryla starou zemi potom co vy jste zemřeli a to může být také použitý k tomu, aby pohyboval hrdinou rychle mezi různými částmi úrovně. Užívání jak zkratka může být moc užitečný, jak hra, jako já jsem říkal předtím, než, je docela nelineární v jistých částech.

Hrnce jsou, samozřejmě, ne jediné položky podporování vás na vašem hledání. Tam jsou další magické položky které mohou být vyzvednuté (jen jestli dost magické energie je sebrané). Tyto položky mohou být užíván pro překonat určité oblasti, které budou jinak unpassable, jako zdi ohně, řek nebo dalších podobných bodů. Nadto, vy máte možnost dostat nápovědy pro takové úkoly z Wizard mága, jehož modrý-bliká tvář zdá se čas od času.

Ale já nechci odhalit příliš mnoho v této recenzi, protože to je váš veselá zábava aby prozkoumala a objevit svět prvního samuraje sebe. Já půjdu do technických hledisek místo toho právě teď. Hra běží dokonale na Dosbox. Smutně, tam je jen hudba během úvodu, ale přinejmenším je to velmi dobrý a přitažlivý. In - game zvukové efekty jsou hezky dělané, látka celkový atmosféra dobře a ne- dostat otravný. VGA Grafika jsou opravdu nádherná aby sledovala a diversive návrhy kreatur, efekty a krajiny jsou animované hladce. Znak sám je také velmi dobře tažený a animovaný a to je potěšení aby sledovalo jemu bojovat a pohybovat. Jediný význačný rys, který já jsem zmeškal, byla chladné paralaxa-rolování které bylo implementované v dalších verzích, ale ne v PC-verzi, třebaže to fakt neredukuje veselou zábavu hrající této hry v žádném aspektu.

Třebaže jiné útoky vašeho samuraje vezmou trochu zvyknout si na, ovládací prvky obecně jsou docela jednoduché a nezáludné. Potíž hry je mírný, podle mého mínění. Jak nepřátelské kreatury jsou stále respawning, vy budete dobře doporučený držíte v pohybu většinu té doby, ale není třeba zachvátit panikou od zmrtvýchvstání hrnců prokáže aby byl ohromný šetřící systém. Vy dokonce držíte všechny položky, které vy jste nosili, že potom co vy byli vzkříšené. Přesto, tato hra je zdaleka ne snadný, tak malá praxe pro zacházení je požadovaný.

Má mysl je urovnaný. První samuraj nabízí ohromný Arcade - Action a mnoho hezkých inovací. Nádherný vzhled, směs mezi posunujícím se, bojem, zkoumáním a záhadný a v neposlední řadě, vyrovnaný ještě různorodý leveldesign vyplývat v mnoha hodinách herní zábavy! Živý obraz udělal úžasnou práci a dokonce pro dnešní standardy první samuraj je moc doporučení výzva na všechny fanoušky tohoto žánru. Neminout to, to je jasný 5!

Vydali: Vivid Image