Hook
Hook - náhled

Petr Pan je jistě mezi nejznámějšími dětmi příběhy (to byly velmi populární dávno před Disneyem udělal jejich verzi z toho). Jak s mnoha

...

Maelstrom Recenze

Vír je vesmírná strategická/ hra diplomacie udělané rovinou A jednoduchý systémy v roce 1992 a koná se ve vzdálené části galaxie na planetě Harmony. Dávno masivní meziplanetární válka propukla v galaxii, a následkem toho, mnoho planet byly poškozené a technologie všech planet staly se téměř primitivních. Válka přišla ke konci kdy záhadná síla téměř zničená celá galaxie; v průběhu času malý a jinak bezvýznamná planeta známá jako Zokbar J pomalu získaná moc obsazením planetami které byly zanechané zranitelné válkou, a byl šeptat aby byl příjemce této neznámé moci. Nakonec, lidi Zokbar J tvořil družstvo, skupina určila aby ovládala galaxii. Oni vybojovali několik planet a zvýšili jejich moc; nicméně, oni požadovali Fitzhonium pohánět jejich flotilu. Fitzholnium, více obvykle uváděný jako Fitz, je křišťálový minerál který je násilně výbušnina, ještě má velké množství praktických a vojenských- souvisejících použití. Fitz není nalezený na každé planetě, tak tam je vysoká poptávka po tom.

Vy jste byli důstojník v družstvu jehož svědomí otočilo vás proti jeho kruté politice kolonizace. Kdy vy jste byli poslaní do infiltrovat planetu Harmony - - a planetu jehož povrch je pokrýt Fitzem, udělá to téměř nemožné aby napadl, ještě vysokého zájmu k družstvu v jeho hledání aby ovládalo Fitza obchod- - najít cestu pro družstvo toinvade bezpečně, vy jste rozhodli se obrátit se proti družstvo. Vy jste nabídli vaše služby k lidi Harmony, kdo souhlasil s tím, že budete vám dovolí vládnout nad planetou dočasně do hrozby družstva bylo odstraněného. Daný Harmonyův nedostatek vojenské odborné znalosti a znalosti družstva, Harmonians cítil, že oni neměli co ztratit a tak souhlasili s tím, že uvěříte Vám.

Jak absolutní vladař Harmony, vy jste udělená plná diktátorská moc. Váš cíl je aby pomáhal Harmony prosperovat a bránit sebe proti družstvu. Také, jak hlava vlády, vy osobně jste zapojení do diplomacie s ostatními planetami v galaxii; někteří jsou přátelští, a jiní jsou nepřátelští. Většina hry zahrnuje vás dohlížející typické každodenní úkoly na Harmony, ale čas od času události mohou vyskytovat se v jiných částech galaxie která zaručit vaši pozornost. Tyto mohou jsou v rozsahu od přátelského planet požadování vojenských výztuh vyšetřujícím incidentům na dalších planetách. Záviset na tom jak vy rozhodnete se ovládat tyto situace provedou nejen váš vztah s dalšími planetami, ale výsledek hry také. Vy jste odpovědný za pět jiných oddělení: vláda, armáda, SIN (Secret zpravodajský agentura), zkoumá, a Fitz průmysl báňský. Aby mohl držet je běh efektivně, musíte personál každé oddělení, zadají úkoly a stanovené cíle, a určit rozpočet každé oddělení dostane.

Každé oddělení, které vy dohlížíte na vyžaduje schopné muže a ženy, které běží individuální projekty pro vás. Skrz galaxii, tam jsou inteligentní lidi s vzděláním a/nebo zkušenost s jejich polem hledá zaměstnání, a budete platit pro vás pro pozici ve vaší planetě; rozhovory mají postaráno pro vás, ale rozhodnutí o který je najat a kdo není zanechané až do vašeho rozhodování založeného na informaci o každé osobě dané následkem jeho nebo jejího rozhovoru. Jestli vy najmete někoho, můžete přiřadit jemu nebo jí k práci a poskytovat pracovníky personálu který práci. Každé oddělení pracuje jinak; například, agenti SIN mohou být přiřazený misím inteligence, zatímco vojenští důstojníci musí být umístěný v individuálních pozicích ve vašich lodích. Každý několik dnů, noví uchazeči bude přidaný k seznamu potenciálních kandidátů, tak vy můžete kontrolovat čas od času zpět k expandovat váš personál nebo vyměnit nějaké /každé /žádné zaměstnance zabili nebo zamítli.

Jeden aspekt víru který nastavuje to kromě dalších her je jak výzkum je vyvinutému. Jako další oddělení, musíte najmout výzkumníky aby vedli badatelské úkoly, nastavit odborový rozpočet, a přiřadit pracovníky aby pracovali s nimi. Nicméně, jen proto, že výzkumný tým pracuje na novém projektu dělá vždy nemínit vy budete sklízet odměny během času; v závislosti na výzkumníkovi, jeho schopnost jak výzkumník a jeho blízký vztah (nebo nedostatek toho) na poli on je zkoumání, počet pracovníků připsali jemu, a rozpočet oddělení ovlivní úspěch jejich projektu. Jestli vy sledujete postup výzkumu, vy můžete vidět procento dokončilo pokles významně nebo dokonce resetovat nule aby znamenala problémy tým možná měl s tím projekt. Podobně, procento může také zvednout se významně nebo dokonce šlo do dokončení aby znamenalo průlom. Vaši výzkumníci nebudou pracovat navždy na projektu, a jestli oni vidí že oni nikdy chystají se skončit jejich aktuální téma zastaví zkoumání toho a upozornit vás.

Aby mohly financovat projekt a platit platy, musíte najdete cestu k vydělat peníze. Nejvíce praktický způsob jak vydělat peníze je od spuštění Fitzových dolů. Aby mohl vytáhnout Fitza, musíte první provést průzkum krajiny na Harmony. Jestli průzkumníci najdou vhodný depozit Fitza, vy můžete pak poslat horníky vedený předákem aby vytáhnul Fitza, který automaticky je prodávaný za vás.

Vír běží v reálném čase, tak pokud potřebujete odejít od počítače, měl bys pozastavit se hru; hodně může stát se během rychlé cesty do latríny. Měl bys také myslet rychle při nájmu pracovníků nebo postaví lodi protože čas nebude čekat na vás, a vy nemůžete dělat cokoli zatímco hra je pozastavila se. Vy jste, naštěstí, dovolený aby pozastavilo se bitvy.

Třebaže grafika hry obecně není důležitá, grafika víru je opravdu dobrý daný věk hry. Čas od času, vy dostanete příležitost k tomu, sledovat sekvence které souviset události vám namísto jednoduše čtení o nich. Tyto sekvence jsou dobře řemeslo a zvýší hru, ale daleko jsou povznesen nad další grafikou v hře, jako jsou fotky jedinců, které vy setkáte se. Mnoho ze sekvencí zdá se, že bude čerpat z dalších vědeckých- zdrojů fikce (vidět jestli vy můžete všimnout si Hvězdných válek jezdit sem a tam z "návratu Jedia"). Hudba v otvírací sekvenci je přitažlivý nápěv, ale bohužel, tam je moc málo hudby kdy vy hrajete hru. Zvuky jsou omezené na zvonkové hry které znamenat oznamovací zprávy.

Jedno slovo upozornění: ne věřit komukoliv. Jestli nabídka vypadá příliš dobře, než aby to byla pravda, pravděpodobně to není. mise inteligence navrhované jinými planetami a upozornění o nové technologii dostupné na intergalaktickém trhu jsou obecně zákonná, ale člověk neví to nikdy kdy někdo chystá se bodnout vás v zádech.

Vír bude vyžadovat kopírovací-bezpečnostní kód čas od času, a budu havarovat Dosbox jestli jedny není vybavený. Kódy mohou být nalezený v příručce víru, který je v sám dobrém zdroji herní informací. Video sekvence mohou havarovat Dosbox, a tyto výskyty nejsou neobvyklé. Vy se můžete vyhnout havarující víru této cestě výběrem aby skákal videa.

Vydali: PAS Systems