Pyrotechnica
Pyrotechnica - náhled

Již v roce 1995, hra vyšla že obrácená první osoba Shooters na jejich straně. Ve skutečnosti, to otočilo je na všechny jejich stranách. S

...

Lychnis Recenze

Kohoutek je jedním z pravdivých skrytých klenotů hraní - - produkovaný korejskou společností Softmax, ve spolupráci s nezávislým vývojovým týmem Artcraft. Vývojáři této hry by pokračovala vytvořit některý z nejvíce slavných korejských her, včetně Ragnarok Online, Granado Espada a Magna charta série. Hudba je udělaná zvukovou týmem TeMP, jehož prací asi jste slyšeli v PangYa / extra houpacích golfových hrách, stejně jako ve výši uvedených titulech.

Kohoutek byl jejich první hra, a to je pekelný debut. Zatímco to nebylo cokoli blízko úrovně technologie s jeho jednoduchou grafikou, malí skřítci a příležitostná zpomalení, to vynikalo ve dvou oblastech IBM-PC nebyly přesně proslulý: ultra-plynulé přetáčení na obrazovce a absolutně přesné ovládací prvky.

Hra začíná volbou znaků. Zatímco kohoutek rytířstva bojuje s mečem a může vyskočit ze zdí, Iris kouzelnice útoků nepřátel s jejím prutem a mají schopnost vykonávat magický dvojitý skok. Oba proběhnou dvojí-odposloucháváním řídících klíčů. Zatímco rozdíly se zdají subtilní nejdříve, jejich schopnosti dělají pro moc zřetelné hrající styly - a tam jsou dokonce nějaké prémiové oblasti jen které může být dosažené jedním ze znaků.

Stupně jsou většinou přímé, a následovat známé platformní šablony, ale oni zřídka jsou tak chytře navržení jak v kohoutkovi: vždy vyzývavý ale nikdy nefér, třebaže tam jsou tři samo --rolovací úrovně které mohou se stát docela zklamáním, zvláště jak počet kreditů daných pokračuje s hrou je omezené, a není tam ani heslový systém ani savefunction.

Po každých inscenovat hráče mohou navštívit položkový obchod, ale jen jestli oni zvedli obchodní štít předem. Zde, upgrade pro a to jak vaše zbraň ( rozšířit jeho rozsah) a obrněné jednotky (které zvyšují zdraví body) mohou být získané, a pozdější v specifický brzo stane se nezbytností. Dej pozor: zabití nepřátelé sníží zlato a hojivé byliny, ale zloděj skrývá v nějakých pokladnicích, a vezmou pryč poloviční vaše peníze kdy on dotýká se vás.

Zatímco jeho úrovně jsou některé z nejlepších v žánru (chránit posledního jednoho), kohoutka má skoro žádného šéfa bojuje. Jen na samém konci vy dostanete se do bojovat s černým mágem šatu, ale to je snadno nejhorší šéfovský boj v historii hraní: směs mezi automatem na mince a otáčecí-založený RPG bojuje, to vyžaduje nic než neuvěřitelné štěstí a moc upgradovaného zdraví aby uspělo. Kdokoli myslel že toto by mělo místo v této jinak ohromné hře zaslouží si aby byl svlečený z jeho herní vývojářovy licence.

Vydali: Softmax Co., Ltd.