Zorro
Zorro - náhled

Vy jste akční hrdina, kdo užívá jeho bič, nosí chladný klobouk a sbírá poklad na cestě. NO, nejsi Indianský Jones! Vy také máte meč, jsou

...

It Came From The Desert Recenze

B - movies v 50s a 60s byl moc populární... Většina jejich scénářů měly co dělat s cizinci ( kdo díval se víc jako muže v stříbrných oblekách ) chtějící vybojovat zemi, obrovské gorily nebo dinosaury ( King - kong & Gozilla ), nebo obrovský hmyz. "It přišel z pouště" je přesně to: hra s B - movie pocitem.

Éra je 1950s. Místo je trochu americké město uprostřed nikde. Osoba, kterou vy ovládáte je geolog který přišel k tomuto městu aby sbíralo kusy meteoru který padl pár dní předtím. Ale jak to bude odhalen, toto není obyčejný meteor... to bylo radioaktivní! A jak objevíte, meteor je odpovědný za moc nebezpečnou změnu v instect obyvatelstvu oblasti.....! A být víc přesný, mravenci kteří žijí tam stali se velcí jak domy!

Hra je směs mezi arkádou a dobrodružstvím. Váš úkol je aby varoval městské úřady o hrozícím nebezpečí, a udělat je nazývat armádu za pomoc ( bez armády vy nemůžete vyhrát ). Pro dělat to musíte sbírat důkaz o kreaturách. Jako obrovská anténa mravence a tak dále Potom co vy děláte to, musíte bojovat s nimi a zničit jejich hnízdo.

Ale musíte pospěš si! Čas je proti vám. Hra je hraný v reálném čase ( to znamená že jde z jednoho místa k jinému zabere čas ) a vy jen máte určitý počet dnů aby dosáhly vašeho cíle. To je také největší část hry. Svět, který vy hrajete je žití jedna. Lidi jdou do jejich pracovního míst ráno a opustit v poledne ( tak vy nemůžete najít je v práci už ne ), bar má víc lidí v noci, a tak dále Také, vy musíte spát přinejmenším několik hodiny každý den, tak plánování vašich akcí pečlivě je důležitý.

Většinu té doby vy vidíte svět z očí vašeho znaku. Ale v nějakých jistých případech ( jako při bojujících obrovských mravencích ) vy vidíte akci shora. Bitvy jsou obtížné a oni jsou hraní nadvakrát. V první rozdělit se akci je první-osoba. Vy vidíte mravence před vámi procházející se, a musíte odříznout jeho antény s vaší pistolí. Jestli vy uspějete dělání toho, pak akce pokračuje shora, kde vy bojujete s mravenci s vašimi granáty (!). Jeho důležitý se zmínit o tom, že vy nemůžete být zabitý. Jestli mravenec chytí vás, vy jste poslaní do nemocnice a vy jen uvolněného drahocenného času...

Grafika a zvuky nejsou marné, a udělat jejich práci hezky. Hra také je k dispozici na Amigaových platformách, ale grafika a zvuky jsou mnohem lepší v tom verze. Nicméně na PC, grafika také uspěje v dávající vám dojem že vy hrajete v B - movie. Zvuk je nic zvláštního, ale přinejmenším to není jen "značky" :)

"It přišel z pouště" je moc tvrdá hra... Nicméně, potíž dobře obdrží náhradu škody jeho vynikající atmosférou! Jeho real - time žijící svět dává vám dojem který váš cíl má význam. Vaše akce změní průběh věci, které se stojí. Například, jestli vy neukážete se na schůzce s někým, které osobou může rozhněvat se a odmítat mluvení s vámi (a rčení tam bylo obrovský mravenec ve vaší cestě nepomůže). Akční část hry je tak obtížná jak dobrodružství jeden. Vaše bitva dosahuje impozantní stupnici potom co vy varujete úřady. Tanky a letadla budou bojovat spolu s vámi, proti tisícům obrovských mravenců, a budete mít jedinou malou příležitost k tomu, vyhrát. To není jako žádné obyčejné-řešící dobrodružství hádanky.

Jak vidíte, to vezme hodně trpělivost a úsilí k tomu hrát tuto hru, ale čím více vy dáte to, více odměňování vaší zkušenosti bude.

A jasný příděl 5 pro ohromnou hru jako je toto!

Vydali: Cinemaware