Tom Clancy's Ghost Recon
Tom Clancy's Ghost Recon

Pro všechny fanoušky akčních her mám výbornou zprávu. Ubisoft uvolnil tyto hry jako freeware (ad supported) - Far Cry, Prince of Persia: San

...

Ishido - The Way of Stones Recenze

Ishido: Způsob Stones je hra hádanky pradávných původů, která bude ihned vyvolat srovnání s MahJongg, a správně tak. Nicméně, spíše než odstraňující páry porovnání dlaždic z před --nacpaná hromada, v Ishido vy jste umisťující dlaždicenebo kameny, tak jak jsou uvedené v této hře. Samozřejmě kameny musí být umístěn podle nějakých jednoduchých pravidel založených na barvě a vzoru kamene. Ishido zahrnuje detailní pravidla přímá stejně jako nějaké ručičky na strategii, tak já ne- nepůjdu do hloubky na tom právě teď. Podívejte se na snímky obrazovky doprava pro záchytnou bod jak hru hrát.

Podle mého mínění, Ishido mnohem víc rozmyslí si to a trpělivost než MahJongg. Náhodně umístění kamenů s málo promyšlení předem bude obvykle nechá vás bez pohybu značně před všemi vašimi kameny měly jsou umístěný. Čtyři-cesty, které jsou pravdivý cíl umístění vašich kamenů, vsítíte vy vyšší skóre, ale vyžaduje neuvěřitelné plánování a nějakého štěstí.

Hra uvádí několik režimů hry, vícenásobné palubní kůže, vícenásobné dlaždice sady, a různé druhy voleb. Grafika je víc než uspokojivý pro hru hádanky. Zvukový efekt je omezený na kameny kliknutí do místa, a tam není žádná hudba vůbec. Toto může být vítaná změna rychlosti ačkoli, dovolující vám pokles hladkého džezový CD poslouchat zatímco vy soustředíte se na vítězství!

Ishido je hodnotný dodatek k nějakým /každým /žádným milencům hádanky sbírky. To je perfektní hry pro trochu rozjímavou relaxaci za deštivého dne. Klišéé několika minut aby učily se / dozvěděly se, ale doba života aby zvládla snadno platí pro Ishido.

Vydali: Publishing International