Tennis Cup
Tennis Cup - náhled

Pohár tenisu je starý. Ve skutečnosti, to je tak starý že musím udělat nějaký výzkum sítě aby mohl zjistil to. Ukažte se to nebylo tak př

...

Innocent Until Caught Recenze

Tayte systém. Jeden z nejvíce smrtelného míst informovaného vesmíru, kde nebezpečí se skrývají za každým rohem... nebo za nejbližším meteorem. Ne místo k nim pro žádná zdravá bytost, ale vy jste Jack Ladd; největší daň deviant na živu. Vy jste dařili se vyjít dobře z všeho doposud, UNTIL I.R.D.S. ( mezihvězdné decimování příjmu služby) rozhodla se dohnat vás. Oni chtějí co vy dlužíte je; pokuty pro stovky těžké zločiny, tisíce provinění, a miliony UNTAXED kreditů vydělaly. Vy máte 28 dny zaplatit to všechno podporovatnebo doženou vás... muče vy trochu, prodat vašim vnitřním orgánům a nakonec zabijí vás. Vy musíte ujistíte se, že on bude dařit se sbírat sumu zmíněnou.

Hra cítí hodně jako vesmírné hledání 6 - Roger Wilco v míšní hranici. To je těžké říct přesně proč, ale možná, že to je tragický hrdina, vesmírná dobrodružství a obydlí chudých čtvrtiny oni oba uvádějí. Jak vidíte z obrazovek hra dodává velmi dobrou in - game grafiku, ale skvěle poskytnutá film grafika! Herní rozhraní je také ohromný. Jestli vy jste obeznámen s nějakým /každým /žádným typem dobrodružné hry, vy budete schopen jen přímý skočíte do akce. A nejste - li obeznámený s tímto žánrem, hra je vynikající úvod - slučovací dobré psané spiknutí, mnoho humoru, zajímavých a zábavných dialogů, nádherný grafický, hezký zvuk a moc praktická scénová mapa. Scénová mapa ukáže vám přehled aktuální obrazovky s východem body a tak dále. A ohromná pomoc pro newbie hráče, ale také pro veterány.

Hra není dobře známý, ale doufám, že dát to na toto místo to dostane chválu to zaslouží si. A silné hry pro každého člověka se žádnými stinnými stránkami.

Někteří z můžete zažít chybu při zkoušející nastoupit vlak v podzemní dráze. Jestli vy běžíte hru v DOSBOX ověřte si, zda vy zvýšíte cykly k přinejmenším 6000 před začínáním hry. Rostoucí je zatímco in - game nesplňovat účel.

Vydali: Divide by Zero

Innocent Until Caught - stáhnout

1x