Speedball 2 - Brutal Deluxe
Speedball 2 - Brutal Deluxe - náhled

Zpáteční cesta v roce 2095 Speedball - league byl neregulovaný a neovladatelný kvůli korupci a násilí. Pět let později v pokusu o znovu z

...

Infiltrator II Recenze

Zlý šílený vůdce, předtím poražený v originálním infiltrátoru, přestavěl jeho síly a je znovu hrozba k svobodnému světu na svobodě.Tak to je až náš hrdina, Johnny - ův Jimbo Baby - ův McGibbits, chránit svět znovu! Infiltrátor II: Další den je velmi podobný originálnímu infiltrátoru - to je kombinace vrtulníkové simulace a akční/dobrodružné hry. Infiltrátor II obsahuje tři nové mise pro našeho hrdinu aby pustil se do. Každá mise se skládá z letící do nepřátelského základu, dokončovací mise země, a nakonec létání zpět domů bezpečně. Cíle ze tří misí jsou následující: Mise One - znetvoření šílené vedoucí zbraně nervového plynu. Mise dva - vyřadí šílený vedoucí ICBMS, způsobující tavení v jeho jaderné energii zasadí. Mise Three - vezme na šíleného vůdce samotného, zasadit mozkové zařízení v něm které zastaví jeho zlé cesty.

Vrtulníková simulace vrtulníkový simulant je prakticky nezměněný z originálního infiltrátora. Vy začnete na přistávací vycpávce vašeho základu a muset letět do nepřátelského základu. Po cestě, vy vběhnete do dalšího letectva - někteří bude přátelské a někteří bude nepřátelského. Použití vašeho rádia a přijímající volacích znaky z letectva může pomoct vám rozlišovat přítele z nepřítele. Jestli věci dostanou odporný, vaše helikoptéra je vybavený oběma řízenými střelami a zbraněmi, plus obranným škádlením a zvonové kalhotami. Jakmile vy uděláte to do nepřítele základu z jednoho kusu a země úspěšně, vy jste připravení aby začali misi země. Mise

země Vy začnete misi postavení vedle vaší helikoptéry blízko nepřátelského základu. Aby mohl úspěšně dokončit mise země, musíte infiltrovat základ, provést vaši přidělenou úlohu a návrat do vaší helikoptéry ve vymezeném čase. Hlavní překážka v dokončení mise, stranou od doby limit, je šílené vedoucí loajální stráže kteří střeží základy. Na rozdíl od většiny her tohoto žánru, vy nejste daný velký špatný kulomet a nemůže jednoduše pobíhat foukání padouchů vzdálených. Místo toho, vy dostanete omezenou zásobu spícího plynu a plynových granátů. Toto jsou vaše jediné útočné zbraně proti strážím, tak hlavně budete muset se spoléhat na tajnost aby přechytračila je. Vy dostanete falešné ID noviny které dostanou vás minulost většinu stráží. Tam je také šaty na převléknutí lokalizovaný někde v nepřátelském základu který nechá tě dostat za stráže bez vzbudit podezření.

Je tam několik budov v každém nepříteli základu[, a to záleží na tobě hledat skrz je najít extra plynové granáty, šaty na převléknutí, přístupové karty, a nakonec místnost která ubytovává vaši misi objektivní. Vy dostanete pět šancí na to dokončit misi země. Jednou ty šance mrhají, mise končí, a Johnny dostane mumlal z jeho velící důstojníka. Jestli vy úspěšně dokončíte misi země, nejsi z lesa venku docela ještě; vy jste vrácení vrtulníkové simulaci části hry a muset letět zpět k vaší domácí metě aby mohla plně dokončit celkovou misi.

Celková dojem Toto hra je portovat z originální starší kapitána 64 verze. Grafika jsou přímo portovat z C64, tak oni nejsou docela přiměření s průměrný PC EGA hra. Grafika jsou ještě dobře vykonaný, ačkoli. Zvuk je omezený na PC reproduktorové zvuky. Jedna věc já mám rád o infiltrátoru II je herní smysl pro humor. Herní vynikající příručka je docela humorný také a dělá dobrou práci nastavení stupně pro hru. Já miluji oba z infiltrátora her na C64. PC Přístavy infiltrátor hry trpí problémy načasováními, která brání hraní zkušenosti poněkud - zvláště vrtulníkových kousků simulace. Celkově, já dám infiltrátora II: Další den 4 z 5.Začněte hru s ' INF.EXE'. Vy pravděpodobně budete potřebovat aby nastavili cykly pro vrtulníkovou simulaci část hry.

Vydali: Chris Gray Enterprises