Civilization
Civilization - náhled

Civilization je tahová strategie vytvořena korporací Micropose na počátku 90. let 20. století.

...

In Search of Dr. Riptide Recenze

Vy jste Nick Nautilus, zvláštní Naval agent 1138. To je vaše rozprava:' ... vy jste volali do akce hledat a zničit podmořskou laboratoř Dr. Tiberius Riptide, šílený vědecký vyděděnec. Vy jste dostali příkaz užívat nějaké /každé /žádné prostředky nezbytné k dát Dr. Riptide a jeho tajná laboratoř mimo provoz.. pro dobrý. . . . . . A JASON ponorný bude vydaný aby pomáhal vašemu hledání. JASON- ovo malý, ovladatelný velikost udělá to neocenitelné aktivum.

Při hledání Dr. Riptide je skvěle barevný pod vodou dobrodružná arkáda- podobná hra. Hlavní cíl hry je aby zničil Dr. Riptide- ovo záhadný brloh, hluboký v katakomby pod vodou blízko pobřeží Austrálie. Zvuk snadný? Dobře hodně štěstí cestující doktor- ovo vytvoření, pastí a mnohem víc nebezpečí která skrývají se v hluboká modrá.

Vy máte možnost začínání které hry od začátku, známý jak akt Inebo z jiného aktu - pojmenovaný akt II. Pro získat nejvíce z této hry, zkusit dokončení aktu já nejprve, pak pustím se do vyzývavého oceánu aktu II. Hra také užívá heslový systém tak ověřte si, zda vy poznamenáte hesla, která vy jste odemkli, pak užívat je znovu obnoví úroveň vy předtím byli na.

Hra, jako mnoho her kolem toho roku, je postranní-rolovací střelec. Co dělá tuto hru jedinečnou a moc děsivý je schopnost spustit mikro pod pojmenovaný JASON. Při spuštění, hlavní ponorka je stacionární a vy ovládáte JASON skrz moře. Dej pozor, vy jen máte omezenou dobu předtím, než on musí být vrácený.

Jednou pod oceánem, vy za prvé ovládáte velkou ponorku, těsně následovaný JASON. Hlavní myšlenka je aby sbírala klíče, střílet nepřátele a najít východ každé úrovně. Jestli vy přepojíte JASON, pak vy jste schopni volně pohybovat malý pod kolem oceánu. On je životní pro místa kde nemůžeš normálně dosáhnout s větší pod. Při ovládání, větší ponorka je stacionární a musíte vrátit k tomu v určité množství času, jak říká předtím, než.

Při hledání Dr. Riptide také má další faktory k dívat se po, tato bytost poškození a vzduch. Kdy váš štít byl vyčerpané pak vaše údery ponorky nahoru a kdy váš vzduch jde, dobře, základním způsobem vy jste mrtví znovu. Za účelem dostat více vzduchu, který vy potřebujete pick - up plovoucím palivovým mocem-Ups. Řešení problému štítu je podobný; jen uchopí Power - Up to zvyšuje vaši moc štítu.

plnými mocmi k inkasu-Ups, vaše schopnosti bude zvětšený do určité míry. Jako já jsem již zmínil se o štítu Power - Up přidá k vašemu štítu ale se snižuje vaši palebnou sílu. Ztratil váš JASON? Žádný problém! Jen najde JASON Power - Up který vrátí malého chlapíka ihned! Je tam mnoho další Power - Ups skrz hru tak nevstupovat pohled pro ně.

Toto hra byla moc vyzývavá pro mě a jsem zjistil jsem byl, že aspekty akce, platformy, arkáda elektronika pro přetáčení obrazu s dráteníkem hádanky a strategie moc příjemné. Třebaže, někdy skrz hru, já jsem byl rozzlobený na opakování hudby a jak já jsem byl vždy úzký skrz námořní rizika. Dohromady, tato hra je drahokam a jestli vy nemáte hraný to, tak! Čtyři mastičkářové z pěti pro mě :)

Vydali: MindStorm Software