Já jsem nemohl věřit, že mé štěstí! Při pobytu v Rainwife- ovo já jsem prošel přes její starý počítač, jeden ona drží v sklepě a našel to

...

Immortal, The Recenze

"Dunric, vy přišli k chránit mě! Já jsem v žaláři daleko pod. Vím že já mohu počítat s vámi!"

Tyto odtělesněná slova vašeho starého učitele magicky přicházející z plamenu svíčky radů že všechno není dobře, ale proč on je žádá o Dunric jak toto není vaše jméno.

Tak začíná vaše hledání v ohromném-hrajícím dobrodružství role, nesmrtelný!

Můj pamět této hry jsou oba milý a zklamání. Já pamatuji si jeden rok (1991 nebo 1992?) přítel a já bych střídal se hrát to na mém Amigaovi 500. To je, samozřejmě, PC verze. Ještě, zdá se o stejný. To je atmosférická hra braní místa v stejnorozměrném viděném žaláři plném pastí a zrady. Znaková grafika jsou moc dobře vykonaná. Příběh, navzdory typickému žaláři fantazie nastavení, není marný. Kdy vy začnete, vy jste mág na hledání aby našlo vašeho učitele. Pak věci stane se komplikovanější. :)

hry rozhraní je intuitivní a jednoduchý: vy užíváte klíče k šípu obcházet a klíč k posunu užívat nebo střílet. Chůze blízko u nepřítele předkládá bojovou obrazovku kde vy uvidíte zvětšené obrazy z vás a váš nepřítel s bary představujícími zdraví a únavu. Jednoduše stlačení na klávese shift zničí vašeho mága a více unavovat vy se stáváte méně pravděpodobný vámi jste aby hit váš cíl. Někdy boj může být vyhnul se použitím podvodu nebo hláskovat a často to je vhodnější.

Já jsem byl našel tuto hru aby byl extrémně obtížný po částech. Jestli vy stáhnete tuto hru se záměrem dokončení toho, být připravený pro nějaké testy schopnosti. Nějaký z těchto testů jdou dolů k časovému nastavení a pečlivému manévrování, a jestli vy neuspějete v dokončení jich vy musíte udělat je znovu ze začátku úrovně! Také, namísto chránit uvádět tuto hru užívá styl konzoly hesel která vezmou vás začátku úrovně.

Můj přítel a já skončil hru, mimochodem. Abych řekl pravdu, ukončení se zdálo trochu bezvýrazný po všechny naše práci. Přesto zlověstné pasti a monstra převésta přes nás.

Ty také nahoru pro výzvu? Stáhněte to nyní a zjistí!

Toto verze byla prasklá, jinak nějaký /každý /žádný úroveň za první bude nepřístupná. Pro provozovat hru, kliknout na nesmrtelný.com NOT nesmrtelný.exe.

Dodávaný v následech jsou kód úrovně podvody. Jestli chcete skákat vpředu k nové úrovninebo zpřístupnit nějakou /každou /žádnou úroveň za první, vy potřebujete aby věděli tyto kódy. Potom co vy jste vstoupili do kódu (nebo certifikátů jak herní nazývá je) vy budete dotazované dvě otázky ochrany proti kopírování. Jen typ v nějakém /každém /žádném dopisu pro odpověď a úroveň začne.

Vydali: Sandcastle