Davidic Matchup - náhled

Úvod...Davidic Matchup je křesťanské výchova obraz utkání s tématem krále Davida Israelites.

Řekni mi příběh...Vy znáte příslovečn

...

Hobbit, The Recenze

Skřítek - hra všech dob???

To je jen jedno z mnoha titulků mohl bys číst v různých počítačových časopisech po celé Evropě. To byla hra která změnila hranice který přinesly něco nového a neočekávané k svět, to byl druh hry že vy buď úplně jste milovali nebo nenávidění. Dobře, poslední část stále je pravda, dokonce i po po celou tuto dobu.

Ti byly dny kdy prakticky nebyl tam žádný další druh dobrodružství ale textový jeden a nejlepší mohl bys žádat o je dobrý příběh, dobré popisy a zajímavý hádanek vše v jednom. Nebýt moc jednoduchý aby zabil výzvu a ještě ne příliš nelogická aby byla moc obtížnou. Co ještě mohlo by tam být?

Dobře, skřítek přinesl něco nového. To přineslo chování znaků. Teď možná, že bys mohl říct, že toto není nespatřený. Znaky přesunuly volně v mnoha textových dobrodružstvích a tam byla nějaké hry kde reálný čas byl obsažený, tak vy jste museli psát rychle. Všechno toto jsem obsažený i zde, třebaže nemusíte být to rychlý. Ale to není nic nespatřené. Co bylo opravdu nespatřené je BEHAVIOUR znaků. Toto znamená, že každý znak nebude jednat stejným způsobem kdy vy setkáte se s ním/jí. Oni opravdu se chovali jinak vždy, když vy jste hráli. Ne tak jinak, někdy takzvaný přítel nemusí být tak kdo se zajímá o pomáhání Vám tak možná budete muset přesvědčit ho trochu a někdy nepřítel nesmí napadnout hned protože on musí spěchat jinde. To není přesně umělá inteligence, ale to daří se udělat malou nepředvídatelnost která nebyla si jist opačný případ v dobrodružstvích éry. Ve skutečnosti, to nebylo přesně použitý v textových dobrodružstvích po tom také. Jiné znaky s jejich vlastním chováním - ano, ale tam nebyla jiná hra kde znaky právě trochu jejich vlastní svobodné vůle jak to je případ v této hře.

Jak vy pravděpodobně jste hádali, hra je založen na slavném svazku J.R.R. Tolkien, předchůdce mnohem víc slavného pána prstenů. Vy hrajete roli Bilbo Baggins, skřítek který šťastně žil v jeho díře do jednoho dne jeho známý Gandalf přišel s trpaslíky a nabídli jemu dobrodružství. A jaké dobrodružství to je - porazit mocného draka a znovu získat poklad trpaslíků. Tam nejsou žádní další trpaslíci v hře ale Thorin. On a Gandalf jsou vaši společníci v této hře a vy budete potřebovat jejich pomoc aby skončila to. Vy můžete hovoříte s nimi a další znaky kdykoli vy přejete si (jestli oni jsou přítomen). Komunikace může být trochu komplikovaný na začátku jak vy potřebujete aby psali něco jako toto: SAY ELROND "READ MAP" - vy získáte obraz. Na druhé straně toto dává vám velké množství možností při mluvení s někým. Vy můžete žádá je o udělat různý druh věcí třebaže nemůžeš očekávat stejné výsledek zvažující již vysvětlené chování.

Přirozeně, toto není konec divné věci v této hře. Posun v celém světě je trochu nelogický do té doby, než vy zvyknete si na to. Toto zní šílený ale tak to chodí. Nelogický znamená, že například můžete jít na východ nebo sever z jistého umístění vy skončíte ve stejném umístění. Tak, toto nové umístění je jako oba sever a východ předchozí jednoho. Méně nemyslitelný je nějaká sada lokalit které vy přistěhujete se jistý směr a než dosáhnout první znovu. A někdy půjdete daleko někde (v horách například) a vy přesunete do nějakého nového směru a zdát se někde jako polovina světa pryč. Ještě, nemyslet , že hra je kompletní nepořádek. Všechno přesně je navržené, jen nějaký části jsou navržené k tomu, aby spletly vy. Tak přesně nebudete schopní dosáhnout konce nějakým cizím pohybem. Tam jsou nějaké cesty které musí být projdené, část z nich v specifické objednávce a část z nich ne.

V originálním balíčku vy jste měli dost velký zápisník dokumentace (přinejmenším pro C64 verzi) vysvětlující jak hrát hru. Ještě, vy budete potřebovat hodně myšlení a mnoho pokusů o lecco aby mohlo vypadnout. Také, to je nepravděpodobné, že nějaké řešení bude vůbec kdy stane se Vám pokud nemáte čtenou knihu nebo přinejmenším vy máte dobrý obraz co se dějů. Jinak, vy opravdu potřebovat představivost. To je moc tvrdá hra aby tloukla včetně všech hádanek které nejsou nelogické někomu obeznámené s knihou a včetně všech znaků že vy potřebujete aby působili společně, oba přátele a nepřátele. Naštěstí, vy můžete uspoříte až 20 pozice kdykoli vy chcete. Který bude chránit nějaké trápení jestli vy dostanete blízko u smrti.

Můžete úplně milovat to nebo nenávidět to, můžete zastavit hraní toho protože to je moc tvrdé pro vás nebo můžete hrát ještě víc protože ze všech věcí, které vy  musíte udělat a lokality musíte projít. Ale většina hráčů budou souhlasit s jednu věcí bez ohledu jestli oni ať se vám to líbí nebo ne: tato hra je jedinečný!!! To nemusí být nejlepší textové dobrodružství vůbec kdy, ale to je si jist, že většinu jedinečný jednoho, jestli vy můžete říct to tím způsobem. Všechny ty nepředvídatelné znaky, hádanky, lokality, celý svět ve skutečnosti, a všechny ty možnosti, zdá se že nic je vynechaný. Hodně to je ovlivněný podle všech pravidel (příběh který vede k těm lokalitám, hádanky a znaky) a konečnému výsledku je mnohem víc než jen dobrému. Toto hra je schopná dávající vám nekonečné hodiny nespavosti do té doby, než vy vypadnete a to daří se zůstat zajímavý dokonce po tom. Toto není nezbytnost, to je MUST MUST pro všechny milence textových dobrodružství, hra schopný přežívající všech času.

Rok vydaní: 1983

Vydali: Beam Software