Unreal
Unreal - náhled

Toto hra udělala hodně rozruch kdy to vyšlo. Podobný dalším hrám fantazie která vypadala úžasná v době (jako je stín zvířete), této hry t

...

Front Lines Recenze

Co vy voláte potomstvo mužský Warlords a ženský ovládne a přemoct? Frontové linie! A jako všechny potomstvo z dvou jiných druhů, tato hra je také sterilní.naštěstí. My můžeme jen být rád tato hra nebude schopen aby předala jeho geny.

Frontové linie je otočení založená válečná strategie, v kterém vás vedete váš málo čety vojáků bitvě a nadějně vykonat misi vy jste přijali před vymezeným počtem závitů prošel. Bohužel, tyto mise mohou někdy vzít věky protože herní hra docela je pomalá (ačkoli se to může jen být můj počítač.) zdá se, že já zavolat zpět čekání před mým počítačem přibližně sedm minuty předtím, než počítačoví hráči rozhodli to byly udělané posunující se jeho tanky kolem. Pohyb kolem mapy je trhavý, a může dostat extrémně zklamání. Jestli vy máte trpělivost hra dělá stát se docela příjemná.

Třebaže zvuk je nic zvláštního, to dělá vykonat jeho práci. Tam jsou rozkošní málo wrrrrr-ing zvuků šly pohyby tanku, a málo rozmachů kdy vozidla explodují a zbraně jsou propuštěn. Zvukový doprovod je příjemná midisukně dráha která může řídit vy k vložení plápolání Q - Tips do vašich uší jestli poslouchala pro příliš rozšířený časový interval.

Jeden plus této hry, je že přichází vybavený mapovým editorem. Když jste jednou se stál znuděný dodávanými mapami, cítit se svobodný aby měnil a pachtit se s terénem (dát vaši četu na ostrově obklopeném vodou a sledovat pěší pluk prosit dostat se do jejich misijních bodů. ó! utrpení!) vy můžete vytvořit legitimní mapy také, jestli vy uděláte si čas na to dozvědět se, jak mapového editora pracuje.

Dohromady, frontová linie je ok hra, ale já věřím, že to bude nic zvláštního. Já jsem fanoušek her jako je Star řemeslo a příkaz & vybojuje, tak dávám přednost real - timové strategii aby točila založený ( počítač jen bere příliš zatracený dlouhý!) ještě, pro otočení založenou strategii, toto vytočilo ok, jakmile vy dostanete projdenou zčeřenou animaci a pomalého pohybujícího se počítače.

Kompatibilní poznámka: Běžet dáli XP, ale bez zvuku.

Vydali: Impressions Games