High Seas Trader
High Seas Trader - náhled

Obchodník širých moří dá vás do bot 18/19. století obchodníka, kdy Británie měla kolonie v Indii a americký kolonie byly volné. Vy máte l

...

Defender of the Crown Recenze

Hra je nastavený v England's temných středověkách. Vy jste Lord a vy vlastníte malou část země. Nicméně, země sám je rozdělen. Král byl zavražděný, a Norman a Saxons je žalující navzájem dopustit se zločinu. Jestli to nebylo dost, královská koruna také zmizela! Teď někdo (vy, s nějakou pomocí od Robin Hooda) :) muset spojit země za jeho vlády, a objevit co stalo se koruně a kdo zabil krále.

To je příběh této legendární hry. Jmenný ochránce koruny jistě vrátí dobré vzpomínky bývalým Amigaovým majitelům. S tímto hrou, Cinemaware byl první společnost (v roce 1986) to opravdu využila obrovské schopnosti Amigaa, a ten fakt díval se jako zázrak k udiveným očím hráčů času. V titulních obrazovce zlatých dopisech na kamenné zdi dívala se opravdu zlaté. Rytířstva a jiní lidé zobrazený obrazovkový vypadali téměř jako na živu, a filmové scény vypadaly jako něco vzatý z pohádkové knihy.

Ale hra ne - jen neobjevila se na Amigaovi. Krátce po Amigaově verzi, Cinemaware udělal PC verze. PC Verze je horší než Amiga jeden v grafice části (EGA není shoda pro 4096 barevnou Amigaovu verzi), a to také má malé rozdíly v hře.

Ochránce koruny je otáčecí-založená strategická hra. Hlavní zobrazení hry je mapa Anglie, rozdělený do provincií. Cíl hry je aby vybojoval všichni z nich. Na začátku hry, kterou vy vyberete si znak. Tam jsou 4 znaky aby zvolily, každý se specialitou v jednom ze schopností potřebných v hře. Vaše počáteční adresa také je ovlivněná vaší volbou začátku textu. Pro začátečníky, já navrhuji výběr znak který je dobrý v šermu. Po vaší volbě, vy začínáte s jednotlivou provincií pod vaším pravidlem, hrad, a malý počet vojáků. V každém otočení vy máte soubor opatření aby zvolilo. Vy můžete koupit vojáky, rytířstva nebo praky pro vaši armádu. Vy můžete také převést vaše vojáky z "domácí" armáda ( vojáci, které vy máte ve vašem domácím hradu) vaši "volební" armáda ( armáda, kterou vy užíváte aby vzali provincii). Tam je také možnost nájezdního nepřátelského hradunebo držící turnaje.

Vy můžete koupit tak mnoha armádním výztuhám jak vaše zlato dovoluje, a vy získáte více zlata jak vy vybojujete více země. Posun volební armády k provincii vybojuje to jestliže to není již vlastněný někým. Nicméně, jestli je tam nepřátelská volební armáda v tom provincie bitva začne. Bitvy jsou docela jednoduché a oni jsou zobrazení jednoduchými čísly na obrazovce (jediný opravdu špatná část hry - vy nikdy nevidítenebo přikázat bitvu). Vy jen dáváte příkazy, jako "zuřivý útok" nebo "divoký ústup" a jednoduše vidí co se stane. Většinu té doby jeden s největší armádou vítězí v a zůstává v teritoriu. Bitvy na provinciích s hrady jsou poněkud jiné. Na začátku bitvy musíte bít dolů po zdi s vaším prakem (musíte mít přinejmenším 1 prak ve vaší armádě aby mohl napadnout hrady), ale po tom rozdělí se bitvu je stejný jak jiní (zda vy jste zničili zdi).

Nájezdní hrad je "arkáda" část hry. Vy vyberete si hrad aby zaútočil na, a ihned akce je přenesený uvnitř hradu, kde vy a dva váš mužů bojujete v nádvoří hradu a vnitřní haly proti 3 - 4 nepřátelům. Jediná věc vy musíte udělat je aby ukázal na nepřítele s kurzorem myši a kliknutím na pravou klávesu tak rychle jak vy můžete. Jestli vy vyhrajete proti vašim nepřátelům vy dostanete nějaké další zlato pro to herní otočení. To musí poznamenaní, že nepřátelé nikdy nezaútočí na váš domácí hrad. Ale zloději mohou snížit vaše zlaté rezervy - toto jsou jedním z náhodný věci, které mohou stát se v nějakém /každém /žádném otočení. Více na těch později.

Turnaje jsou turnaj zápasy, a 99% času vy vždy ztratíte (to je nejobtížnější část hry), tak ve volbě že vy dostanete na začátku, o turnaji jen pro slávunebo pro zemi, to je lepší vždy vybrat si jen slávu.

Posléze, tam jsou 2 náhodní věci, které mohou stát se v nějakém /každém /žádném otočení. Zloději jsou jedni, a další je únos dámy. Jestli se to stane vy dostanete se do vybrat si jestli vy budete prosit zachránit ji. Záchrana je úplně stejný jak jdoucí pro nájezd. Jediný rozdíl je že vy nezískáte zlato na konci, jestli vy vyhrajete, ale místo toho vy získáte nevěstu...vy vstoupíte do stavu manželského! Hra také odměňuje vás s filmovou scénou kde vy vidíte vaši nevěstu a váš znak v poněkud romantické scéně před krbem.

O herní grafice já ne- neřeknu moc, protože vy můžete hodně vidět to ze screenshot. Jediná věc já říkám jim že oni jsou žádný rival k Amigaově verzi.

Znám hru zní docela jednoduchý, ale ujišťuji vás, že to je veselá zábava aby hrála. To je snadný dost, to může být naučený ihned, ale to je také dost tvrdý aby skončil. Já zvláště doporučuji tuto hru mladším hráčům nebo těm nový pro otáčecí-založené strategie.

Rok vydaní: 1987

Vydali: Cinemaware