7 Days a Skeptic
7 Days a Skeptic - náhled

7 dnů skeptik je velmi dobrý 2004 pokračování 5 dnů Stranger. Jako jeho předchůdce, to je jeden z mých oblíbených AGS a dobrodružných her

...

Captain Comic II - Fractured Reality Recenze

Šedivá šedivá upomínka, je čas znovu pro jeden z hrdinů galaxie aby vrátila se. Nedlouho po jeho poslední misi, nová krize vyvstává pro našeho hrdinu. Jak případ s většinou hrdinů, to nikdy nebere dlouho pro další záležitost aby projevila se a jako nějaký /každý /žádný druh hrdiny, kapitán komik udělá věci právo znovu! Tak vstoupit do bot kapitána komika, pasu na vašem skafandru, ó! čekání všechno je v pořádku na něm, um pak jen připraví se na nové dobrodružství. Jak se ukázalo k originálu, nová mise očekává plný nebezpečí, chaosu, záhady a víc poschoďových klišé pro vás zkušenosti.

Příběh začíná po posledním dobrodružství kde kapitán komik měl misi do obnovit neocenitelné korunovační klenoty které byly ukradené. Ó! jeho cesta zpět ačkoli kapitán komik přijímá vynoření nouzového signálu z nepovolené planety. Navíc, samozřejmě s extra instinktem hrdiny kopání v jak očividný s každým extra hrdinou, kapitán komik osnuje nový kurs k nové planetě a zjistit co se děje.

Jako první, hra vypadá přesně jako jeho předchůdce. Vy můžete uvážit , že dobrá nebo špatná věc, ale to opravdu nedělá příliš moc rozdílu. Tam zdá se, že bude víc barva, ačkoli, s jinými prostředími vy prozkoumáte každý máte víc detailu ačkoli myslel jsem si, a to nemá jak omezit jak jiná místa vy můžete prozkoumat. Kontrola moudrý stále stejný a vy můžete předefinujete vaše ovládací prvky jako vždy přísady bytost ačkoli vy můžete přepnout vaše zbraně a vy můžete sbírat mnohem víc položek než předchozí hry. Zvuk moudrá není zlepšené moc zvukových efektů jsou dost bezmála takový a žádný hudba pro mluví o kromě vstupní nové části úrovně. Navíc, přidaný podrobný příběh opravdu dělá hru zajímavější než předchozí jeden, kde to není tak nejasný.

Kontrola je ještě trochu uvolněné, zvlášť když skákání, tak, že vezme nějaký čas na to zvyknout si na. Také, rychlost kapitánský komického je příležitostně trochu pomalý (vy uvidíte co já mám na mysli) v nějakých částech hry, kde jeho rychlost někdy zranění.

Ještě to byl moc zajímavý titul, dost dobrý pro žánr a rozhodně hodnotný jestli vy jste hráli první. Tak vyzkoušet kapitána komika 2, a podívá se, zda on může chránit den znovu!

Vydali: Color Dreams, Inc.