Shadows of Mordor, The
Shadows of Mordor, The - náhled

Já obecně nemám rád textové založené hry tak já jsem nebyl netěšil se na psaní této recenze, ale jakmile já jsem hrál hru znovu (po tolik

...

Ashes of Empire Recenze

Tady je hra která dá vás do role násilného mírového dozorčího, kdo zkouší přinést stabilitu do zemí které viděly základní změny v režimu. To není žádné tajemství , které hra byla inspirován zhroucením jiných režimů socialisty a dokonce krvavou občanskou válkou, kterou vy zkoušíte zabránit zabíjením, ničení, a tak dále jiné vojenské instalace a síly).

Kdy vy provozujete popele soubor, vy uvidíte docela působivý úvod, vysvětlující různý země zoufalé situace jsou v. Toto úvod je graficky moc dobře vykonaný a nastavuje vaše naděje opravdu vysoký (jen zklamat vás později). Zvuk úvodu není marný a to bude někdy jet na vaše nervy, ale s účelem. Uslyšíte nějaké imitace sirén a neklidného zvukového doprovodu. Ale jako já jsem říkal, to pojede na vaše nervy.

Po , že hra začíná. Vy vidíte mapu zemí které jsou v tomto zoufalém stavu / státu a vy potřebují aby začaly vaši misi v hraniční provincii. Vy vyberete si to. Jiné funkční klávesy (F2 - F10) ukáže vám jinou informaci a vy můžete také kliknout na ikony na spodu mapy, vidět terén (ale nic působivý). S jinými číselnými klíči (1 - 9) vy dostanete nějakou další misijní informaci a také se dostane do jistých menu nebo vykonat činy (jako padák z letadla). Vy budete pohybovat za pomoci obou klávesnice a myš/ovládací páka (libovolný vy jste vybrali). Ale vy budete potřebovat vstupní jednotku a klávesnici (< - pomalejší/obrácení; - > upínač/útočník).

A nyní mise začíná. Vy dostanete nějaký podsaditý 3D wannabe pohled a ovládací prvky pojedou tak rychle, vy stěží budete schopen pohybovat se kolem! Vy budete potřebovat kombinaci klíčů a buď myš nebo ovládací páka (libovolný vy jste vybrali) pohybovat se kolem a střílet nepřátele. Tam je malá obrazovka radiolokátoru dole, ale toto není opravdu užitečný. Cíle bude buď nesený vzduchem nebo na zemi a vy potřebujete aby zničili je aby jste mohli smířit provincii (a hodiny je cíchovina). To je opravdu težké dostat úbočí ovládacích prvků. Jestli vy havarujete nebo padák z letadla můžete vybrat nějaké další ničivé zařízení (jako tank), ale ovládací prvky jsou stále stejné. Jediný rozdíl je že vy budete víc zranitelný leteckými údery. Tam jsou nějaké nehybné struktury budete muset zničit a vy první potřeba aby dostala se do nich (které je vždy ne- snadné).

Jednoduše dá, tato hra nabízí hodně akce (většinou ve FPS stylu), ale příkazy jsou tak špatné vy stěží stačit je a toto není dobré doporučení. Jestli vy, nicméně se daříte dostat je, hra bude začínat být hratelný (přece však ne mající cenu divoký).

Grafika jsou schůdná pro rok to je vytvoření (třebaže v spodní polovině stupnice), zvuků jsou průměr a hra je přímo kriminální!

Hra zaslouží si nic více pak 2, třebaže úvod mít vás zmátl do myšlení vy jste začali ohromnou hru!

Vydali: Midnight