Black Sect
Black Sect - náhled

V černé sektě, kterou vy hrajete roli hocha který byl pověřil oba zastavit cizí sektu která trápí město Hobdale, a obnovit hláskovat knih

...

Airborne Ranger Recenze

Nějaké věci nemění v průběhu času. A jestli oni dělají, to je často pro lepší. Příklad pro prokázat toto sdělení je ve vzduchu Ranger. Uvolněný v roce 1988, hra je téměř dvacet let starý, a to je ještě veselá zábava aby hrála a nabízí dobrou výzvu. Spiknutí hry je jednoduchý: Vy jste U. S. Armádní Ranger a muset dokončit jiné mise po celém světě, z ledových-krytých krajin planoucím pouštím.

Skutečná veselá zábava a výzva v hře není spiknutí, ale svět.Na rozdíl od jiných vojenských her od té doby, nesený vzduchem Ranger není jednoduchý ' běh a výstřel všechno, co pohybuje ' hrou. Především, vy dostanete se do sbalit vaše vlastní vybavení pro každou misi. Za druhé, hra nabízí široké pole jiných příkazů a překvapivě dobrého nepřítele A.I. Vaši nepřátelé napadnou vy jestli oni všimnou si vás nebo jestli oni slyší střelbu, tak tajnost je doporučený. lezením v jámách a skrývání za skálami vy se můžete dařit vyhýbat se velkým problémům. Také jestli musíte střílet vaši zbraň, pohybovat rychle k nové oblasti jak nepřátelští vojáci se shromáždí zvuku vaší pušky.

Zbytek zbraní zahrnuje časovanou pumu a LAW (světlou pancéřovku). Tyto jsou užíván pro zničit objekty v rozsahu od bunkrů letadlům. Samozřejmě, že můžete také užíváte je na nepřátelských vojácích...

Když přijde na grafickou část hry, to není tak špatný jak to dívá se na screenshot. Po chvilce vy zvyknete si na barvy a začít si užívat hry. Ovládací prvky jsou také snadno použitelný a zvládnout, ale zvuk v hře je další příběh. Pro mě nejlepší věc o zvuku je že můžete vypnout to. Toto snižuje značku jedním, dávající hru celkem 3.

Vydali: MicroProse Software, Inc.