Jazz Jackrabbit 2: holiday hare
Jazz Jackrabbit 2: holiday hare - náhled

Ve hře si hráč může vybrat mezi 6 epizodami. Každá epizoda obsahuje 3 planety a každá planeta 2 úrovně. Na konci epizody se hráč utká s boss

...

Uncharted Waters Recenze

Vy hrajete roli mladé chlapce jehož rodiny je na pokraji vyhasnutí, jen sebe a váš otec je zanechaný jednou šlechtického rodu. Poté co Vasco da Gamův skvělý návrat do Portugalska v 1498, váš otec je inspirovaný aby udělal užívat přirovnání expidition do Indie a obnovit slávu vaší rodiny. Vy jste zanechaní v Lisabonu studovat, zatímco váš otec odejde do nových zemí. Bohužel plavba končí se smrtí vašeho otce v zrádných vodách. První důstojník je jediná přeživší osoba a společně vy rozhodnete se dokončit jakého vašeho otce nikdy nezvládal, a vy začnete přípravu lodi pro nepovolené vody.

Co udeřilo mě okamžitě o této hře byla úžasná hudba. To jen nutilo mě jít "whoah" z první poznámky. To opravdu upravuje téma hry dokonale. Zbytek hry je také moc dobře vykonaný, a snadný aby učil se / dozvěděl se. To je obchodní hra, dát to jednoduše. Použití malých peněz vy máte, vy potřebujete aby vybavili lodí s posádkou, vodou a jídlem, a samozřejmě obchodní akcie. Pak plavit se dalším přístavům a prodat vaše zboží nejvyšší ceně.

Herní rozhraní je jednoduchá kombinace okna scénáře a informačního okna, a od hry může být řízený spolu s myší, navigace opravdu je snadná. Levé strana-kliknutí aby potvrdilo, kliknutí na pravou klávesu aby klesalo. Jediné, co může být matoucí je skutečná plavba. Vaše posádka bude plavit se ve stejném směru do té doby, než vy dáte další příkaz... tak jestli vy ne- vydávat žádné objednávky na začátku, vy budete směřujete k Americe (bez dost jídla a vody). Pro měnit směr nebo vydávat příkaz vaší posádce, jen klikne na právo-knoflík. Hra zmrazí a první důstojník bude žádat o vaše objednávky. To je tak jednoduché a funkce jak začíná to být.

Vy také získáte nové schopnosti a lepší pověst, které vás postupujete, usnadníte to, že Vám najmout novou a lepší posádku, a samozřejmě koupit více lodí.

Hra ne ukazuje vaše umístění na mapě světa, tak vy budete potřebovat základní znalost zeměpisu jestli vy nechcete úplně ztratit se.

Vydali: KOEI Co., Ltd.