Atomix
Atomix - náhled

Atomix je zábavná logická hra vydaná firmou Thalion Software již v roce 1990 kde se v bludišti pohybuje molekula a vy jí musíte správně dopl

...

Total Eclipse Recenze

Vy jste archeologický, kdo objevili strašný prokletí Hahmid III. Kurs říká, že jakmile Slunce je černěný a ne déle zářit na chrámu Raa, celý svět budou zničený. A hádá co, celkové zatmění slunce chystá se stát se a to bude viděný přímo nad Egypt. Jak víte toto by by znamenalo konec světa, vy spustili aby našli a zničit chrám (kořist všechny poklady na cestě - financovat vaši expedici) a chránit svět postupem času.

Úžasná věc o hře je že to je udělaný z první personperspective a to užívá imitaci z 3D grafiky s (v době vrchol zářezu) 16 barva EGA grafiky. Zvuky v hře jsou většinou znervózňující. Uslyšíte sebe posun o, vaše vůbec kdy-tlučící srdce (stará se o tom, že vy nedostanete se přes vzrušený) a tak dále, ale na samém začátku a na konci hra prokáže to může říkají její jméno (ano, to zahrnuje nějakou řeč).

Pokud jde o hru sám, já musím říkat, že to je spíše zvláštní. Nejdříve musím připouštět opravdu já jsem nenáviděl tuto hru. Myslím, že to jsem byl jen přírodní, od té doby, co já obecně nemám rád první osobu 3D hry, ale to bylo většinou kvůli mému nepochopení toho. Jakmile já jsem našel tuto WALKTHROUGH já jsem opravdu začal si jsem užíval této hry.

Vy vidíte, vy vstoupíte do pyramidy a muset projít tím. Jak možná, že bys mohl představit si pyramidu je jakýsi bludiště, ale docela komplikovaný jeden. Každá místnost má své vlastní jméno a jména nezdát se následovat logicky. Tak z jednoho místnosti můžete vstoupit do jiných místností a skončit v jiné části pyramidy. Já mám rád obvykle bludiště, ale v tomto případě to bylo příliš zklamání, tak já opravdu více pak jsem byl vděčný za moc detailní rekapitulaci.

Měl bys také všimnout si několika věcí. Vy máte s vámi sklenice vody. To opravdu pomáhá jestli to je plné a vy můžete plnit to chůzí do kaluží vody (je tam několik kolem pyramidy). Tam je také vaše srdeční frekvence, která by neměla zvednout se dramaticky jak ta způsobí vy selhání srdce. Měl bys odpočívat jestli to začíná bití příliš rychle (tlačící R). Pak tam je zbraň (ne, tato hra není střílející hra) která je váš hlavní nástroj. Nějaké hranice zmizí nebo přinejmenším pohybují, jestli vy střílíte je; také střílením vy můžete otevřenými/blízkými hruďmi, sarkofágynebo udeří cíle které spustí skryté mechanismy (jestli cíl je nesprávné vy dostanete zprávu - najít shodu).

Chůze sám může být klamavý, jak tam jsou nějaké jednoduše ještě nudné pasti (jako chybějící přírůstková cihla), tak ujistí se kde vy jdete, díváním se dolů a nahoru (L a P knoflíky) a také ověřte si, zda vy nejste zazářit (je tam několik věcí - frommummies strážným ohňům těm postačí že vám), protože které zvýší vaše srdeční frekvence.

Na cestě vy najdete poklady a ankhs. Poklady zvýší vaše body, zatímco ankhs jsou nejužitečnější jak oni odstraní dveřní hranice. Jen ujistit se, že jestli vy můžete, vy cestovat zábranu (zvláště nejdříve) od můžete mít větší potřebu pro ankh ve vyšších úrovních hry!

Dohromady tato hra je jedinečný drahokam který byste měl zkusit. To může překvapit vás s jeho složitostí a hezkou (dva desetiletími starou) grafikou (třebaže datovaný dnešními standardy). Vy můžete také vyzkoušet C64 a Amigaův verze a vidí, jak studnu/nebo špatně (soudce pro vaši samo -) PC verzi srovnává v tom.

Vydali: Major Developments