Denarius Avaricius Sextus
Denarius Avaricius Sextus - náhled

Everybody to zajímá se o hry ze zpět v dny zná největší jména v dobrodružných hrách. Série Sierra, hry z Lucasarts, a nějaký rovný zná Hu

...

Stormlord Recenze

Stormlord je hezká/dobrodružná hra arkády od Hewson, udělaný v roce 1989. Příběh hry je jednoduchý: zlí čarodějnice uvěznění všichni skřítci kteří drželi země, které vy žijete v hezkých a nádherných, nechat její zlé oblíbence se potulovat zemi. Váš cíl, jak Stormlord, je aby uvolnil všechny skřítky a chránit obyvatele tohoto země tak, že klidu a harmonie může být obnovený. Vy musíte dokončit různé úrovně uvolněním všech skřítků v sobě v časové mezi, při bojujících padouších a získávající skóre. Může se to zdáte jako vaše typická platforma, ale to má nějaké dobrodružné elementy.

Vy můžete zvednout položky skrz hru kterou vy můžete použít později, jako klíče pro dveřenebo dokonce med. Vy pravděpodobně jste zvědav jak. Dobře, tam bude včely ve vaší cestě, a jestli vy ne- chcete ztratit život dostávání skrz je, vše, co musíte udělat je najít blízkou položku a vypínač to s medem, který přitahuje včely. Většina položek jsou použité v užívat přirovnání módu od nemůžeš snížit je, jen vypínač s ostatními. Také budete mít pomoc orla který okamžitě vezme vás z jednoho bodu k dalšímu na úrovni která normálně budou nedosažitelný. Vy můžete napadnout dvěma způsoby: rychle udeření požárního klíče udělá stormlord požární údery energie, při držení toho na chvíli a pustí střílí silný meč.

Hra uvádí nějakou hezkou a půvabnou grafiku pro jeho čas, ačkoli zvuk je nic zvláštního, jen základní PC tlampač. Vy můžete také předefinovat klíče, něco já vychutnávám od většiny herní zpět pak ne - neuváděla to. Celkově, Stormlord je dost dobrý a veselá zábava platforma a to by měla držet vás rušný kdy nemáte něco jiného dělat.

Hra běží moc rychlý, dokonce v DOSBOX, tak to doporučovalo, abyste redukujete CPU cykly jestli vy nechcete časovou mez ve vyrovnat k vyběhnout v sekundách.

Vydali: RazorSoft, Inc.