Harrier Jump Jet
Harrier Jump Jet - náhled

Proudové letadlo s kolmým startem pustošitele letové simulace vyvinuté MicroProse a uvolnil v roce 1992. To portrétuje R.A.F. GR7 a U.S.

...

Space Invaders Recenze

Recenze | Screeny


Uvolnilo v roce 1978 od Taito, vesmírný Invaders je jeden z prvních a většiny známý moderních počítačových her. Jeho popularita zvětšené mílovými kroky v následující pár letech po jeho iniciálce uvolní, kdy hra rozšiřuje z Japonska aby napadlo USA (publikovaný, pod stejným jménem, v USA uprostřed cestami). Vesmírná Invaders- ův popularita jen stoupala dál jak jeho návyková hra začala aby nakazila zbytek počítačového- světa hraní.

Šeptat má to , že verze arkády byla taková velký hit v jeho domovině, Japonsko, že to způsobilo mincový nedostatek. Toto vede k nebývalý nejprve v hraní arkády historie - venkovská mincová zásoba musela být čtyřnásobený!

Vesmírná Invaders- ův hra je klamně jednoduchý. Vaše mise: Pro porazit vůbec kdy hromadící se vlny cizích vetřelců, ovládáním malá kosmická loď na spodu obrazovky, silně převýšila počtem a chráněný pouze několik málo, zničitelné základy.

V každém stupni tam je pět řady vetřelců. Jak oni pohybují tam a zpět napříč obrazovkou, postupně sestupný na vás s každým zatáčkou - jeden krokem blíž s každou změnou směru - oni začnou pohybovat rychleji a rychlejší. Po určitém počtu vetřelců jsou zničený, zbytek také začne pohybovat s vzrůstající rychlostí. Kromě posunující se, oni také vypálí projektil čas od času udělat váš život pilněji. Ale vy nejste zcela bezbranní...

Vy můžete chránit vaši loď skrýváním pod jedním z ochranných krytů, ale tyto - jak zmíněný - jsou zničitelní a po čase zahynou. Jedna zlá věc o těchto štítech je to, že cizinci nejsou jediní kdo může udělat díru do nich - vašich výstřelů také vytvoří tunel skrz vaše ochranné základy!

Tak být varovaný že, i když to může být užitečný pro zahrabat se skrz vaše základy, z které střílet mít poskytnutou nějakou ochranu před cizími projektilyy), to může také vést k snadné invazi pro vetřelce jak, "všechny vaše základy jsou patřit nám!"

úplně každý následný stupeň se stává trochu tvrdší. Vaše štíty a základy nedostanou opravený a rychlost v které vetřelci sestoupí postupně zvýšení. Někdy další nájezdní loď kosmická zdá se a letí přes vrchol obrazovky - tento je jiný, nicméně: to mizí na okraji obrazovky spíše než hromotluckých zpět jako standard vlny a, Vy byste zničili to, dává vám extra body.

To není tak snadný aby zničilo jak pravidelné lodě - zvlášť když hodně další cizinci jsou ještě naživu a pomalu dělání jejich cesty dolů obrazovky. Měl bys pamatovat si, že jen jeden z vašich projektilyů mohou být na obrazovce současně, tak jestli váš výstřel ne- narazí neten cíl nebudete schopní střílet znovu do té doby, než to zanechává obrazovka - že výstřel jde široký z jeho značky, místo toho firingoff do vzdáleného prostoru.

Tam není moc co neřekne o herním technickém detailu. V roce 1978, grafika a zvuk nebyl tak důležitý jak hra (ne jako hodně her dnes) a současný hardware byl, jak vždy, hlavní limitující faktor. Hra vypadá jak to dělá a vždy má - základní, vkusný, a minimální - a jediný zvuky uslyšíte jsou výstřely a exploze, a výstraha kdy osamělá cizí kosmická loď zazipuje jeho způsoby napříč vrcholem obrazovky. Grafika a zvuk zůstane věrný originální arkádě klasické, která je ohromná. Namísto neohrabaný PC mluvčí provádí, které mnoho verzí této základní části nějaké /každé /žádné retro-hráčovy sbírky uchová, my máme Adlib kvalitní zvuk. Rostoucí rytmus vetřelcova přístupu přidává hodně atmosféra k hře a, i když zvuky-efekty jsou velmi jednoduché - bez těchto zvuků, hra jen by nebyla stejná.

Ovládací prvky jsou neproměnlivé a není co vy byste tradičně byste očekávali v tomto typu hry:

Levý CTRL = pohybový leftLeft ALT = pohybový rightRight SHIFT = pal !Esc = odejít od

nyní jdu kopnutí nějaký cizí osel!

Jestli vy hrajete toto používající DOSBOX, skrz Windows, vy budete potřebovat aby vyřadili StickyKeys (jestli vy nemáte již) skrz ovládací panel. Jestli StickyKeys jsou povolený kdy vy hrajete, kvůli ovládacím prvkům pro tuto hru, každých 5. čas vy stisknete tlačítko řazení - okno bude objevovat se ptaní vy jestli chcete točit StickyKeys na.

Cykly kolem 3000 - vyšších cyklů nezvýší herní hrající rychlost.Nastavovací je nad 12,000 představuje - ův koktání hraní ' pro nějakého.


Rok vydaní: 1978

Vydali: Toshihiro Nishikado

Obrazek:







Space Invaders - stáhnout

49x



nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo