Nyní to je intresting.....

Dobrý starý UFO: Nepřítel neznámý... jak určený pro více hráčů?

Já jsem byl právě tak otrávený ;

...

SkyRoads Recenze

SkyRoads je dobrá počítačová hra většina z nás pamatuje si hraní nejméně jednou ve škole.

Esence hry je jednoduchý- -vy letíte starship z výchozího bodu vašemu cíli. Ale to není to snadný. Především, vaše loď nemůže tak docela fly - - you musela skok z jednoho platformy k dalšímu a spadnout prostředky jistou smrt. Narážte na cokoli je také špatný nápad. Navíc, nemůžeš vrátit- -vy jste zmeškali dobrý vjezd do tunelu: smůla, zkusit znovu od začátku. Ano, tam nejsou žádná kontrolní stanoviště, tak vy musíte udělat perfektní běh přímo ze začátku skončit úroveň. To může dělat vás šílený někdy, ale jinak hra budou cesta příliš snadná.

Pro udělat to trochu tvrdší, nemůžeš jednoduše předat úroveň v pomalé rychlosti. Rychleji vás jdete, delší vy skočíte, a někdy to je nezbytné projít několik obrovských děr v řadě. Dodatečně, vaše loď nemá neomezené palivo, tak vy musíte se dostat do východu předtím, než to vybíhá. Kdy vy myslíte, že to je již příliš obtížný, úrovně se změnou gravitace zdají se. Naštěstí, tam je "hrob-o - meter" dostupný, který ukazuje jak silná gravitace v aktuálním momentu je.

Hra nabízí 30 jiné úrovně. Vy musíte skončit každý předtím, než vy můžete zkusit víc obtížní . První úrovně jsou extrémně snadný a první výtisk může být že tam není žádný bod v hrající této hry. Měl bys jen jednat je jako výuka, protože pozdější úrovně jsou jen pro lidé, kteří jsou již důvěrně známý se všemi základy a mít trpělivost potřebnou, aby spustila znovu úroveň dokud oni neudělají perfektní běh. Pro udělat věci jednoduché, každá úroveň má potíž hodnocení.

Bohužel, SkyRoads nabízí moc málo motivace k re - play to. Jakmile vy skončíte všechny úrovně, tam není nic co držet vás jevící zájem. Vy také budete potřebovat hodně trpělivost a docela dobrá paměť, jak zapamatování kdy tunel začínánebo jak velké díry jsou v specifikované úrovni může být moc důležitý uspět. Jeden chybný tah a vy jste mrtví. Na závěr, to je kratochvilná hra která bude nezabít příliš mnoho času. Vy zkusíte jeden úroveň nebo dva a vy vypnete hru. To chrání váš postup, tak vy můžete začít přímo ze bod kde vy jste skončili hraní. Ne moc neočekávejte od grafiky, ale pro tento typ hry, oni jsou víc než dost pobavit se.

Vydali: Blue Moon Interactive