Star Wars: Dark Forces
Star Wars: Dark Forces - náhled

Hra Dark Forces podporuje hráčské profily, ve kterých se ukládá postup hrou, přičemž odehrané mise lze hrát znova. Mezi některými misemi jso

...

Secret Island of Dr. Quandary, The Recenze

Pokud se vám líbí hádanky, pak to je hry pro vás. Začínání jak uvolněná návštěva u karnevalu, vy jste seznámili se s důmyslný Dr. Bezradnost (aka Dr. Q), kvintesenční Quizmaster, kdo nabízí vám bezplatnou hru kloubu. Cena: jeden ze tří "moc životní- podobný" panenky, každá představující jiná úroveň problému v hře vy budete hrát. To není dlouho před tím, než vy zjistíte že libovolný jeden vy vyberete si ve skutečnosti budete se stát vaším tělem do konce hry. Po dělání vaší volby vy jste transportovaní do Dr. Bezradnost- ovo Island s úkolem aby dokončil všechno jeho kvízy. Také, vy budete potřebovat aby sbírali položky vy budete potřebovat pro dělání kouzelného nápoje které vystoupí vy ostrov a zpět do vašeho vlastního těla.

To je úvod do moc nápadité a zajímavé hry. Vy touláte se ostrov zkoušející řešit hádanky že vy narazíte na. Končící hádanek poskytne vám položky pro kouzelný nápoj. Míchání dávky je hádanka sám o sobě, od receptu na kouzelný elixír je jiné závisení na rovinu potíže, a přísady jsou popsané v zábavné cestě. Na konci budete mít více položek než vy potřebujete a budete muset vyřešit přesnou kombinaci.

Ostrov je naplněný různými druhy hádanek. Všichni z nich jsou veselá zábava a zajímavá. Dokončení hry bude vyžadovat různé schopnosti jako logika, matematika, paměť, rychlost a ohnutý zpět a tak dále Nějaké hádanky jsou originál, ale většina z nich jsou založen na starších známých hrách s novým designem (Towers Hanoj, čínského hlavolamu atd). Dohromady, tato hra by měla zaostřit jiné druhy schopností, zatímco současně poskytování adekvátní dávku zábavy. Nicméně, to může také být vyzývavý a proto pravděpodobně jen hodí se pro děti starší než 10.

Hra může být hraný s klávesnicí a myší, ale vy můžete použít jen myš chcete - li. Všechno je zjednodušený a jde dolů ke kliknutí myší. Na vrcholu obrazovky tam jsou rozevírací nabídek kde vy můžete točit zvukový ON/OFF, chránit a náklad (nakládání je možné jen na začátku hry), utéct (opustit aktuální hádanku) a tak dále Také tam jsou volby aby dívaly se na ostrovní mapu a vaše inventář (horké klávesy F5 a F6). Tam je také žádný způsob jak zabřednout v hře, jestliže ne nemůžeš tlouct jistou hádanku který je. Grafika jsou moc rozkošná třebaže trochu hrubý a tam jsou různí krátký nápěvy aby upravily atmosféru.

Toto hra je většinou doporučený pro mladiství. Hrajte to jestli chcete testovat sebe s jinými druhy hádanek v jedné hře. Jestli vy si myslíte že vy jste "příliš vzrostlý nahoru" hrát "děti hru" jako tento, prosit vystupovat z ostrova Dr. Bezradnost na obtížné úrovni, a vy budete překvapení.

To pracuje ve Windows XP bez jakéhokoliv zvuku. To také bude bezchybně pracovat s VDMSOUND, a měl by pracovat dobře s DOSBOX také, ale to může vyžadovat nějaké připínání kůží.

Vydali: MECC