Lost City of Atlantis, The
Lost City of Atlantis, The - náhled

To je opravdu temná hra která trvala mě 11 let aby dostaly mé ruce na! Jako děcko, které já jsem hrál na demoverzi která přišla s vydáním

...

Sea Dragon Recenze

Toto postranní-rolovací akční hra dává vás do ponorky, v kterém vás bojujete s vaším průchodem podvodní jeskyní. Jednoduchý, rychlý a vyzývavý hra je obvykle dobrá kombinace pro tento typ hry, jestli přísady jsou smíšené v pořádných množstvích. V tomto případě, CGA grafika a PC reproduktorová pípnutí oblečou moc tvrdého a vyzývavého střelce který může být znervózňující někdy. Vy jste přinucení učit se / dozvědět se a praktikovat všechny nebezpečí vpředu k tomu, aby udělal nějaký /každý /žádný postup. Pokud vy nejste výstřel-jich - up veterinář, možná, že bys mohl potřebu docela nějaký čas.

Ponorka může střílet řízené střely vodorovně a svisle, použití dvou odpovídajícího akčního spínače. Lisování ty knoflíky zároveň zničí všechno na obrazovce ale také konzumovat jisté množství vzduchu. Navíc k mnoha zničitelných a nezničitelných nebezpečí na cestě, vy také dosáhnete kontrolních stanovišť ( krátké blýskání obrazovky upozorňuje vás tohoto) a vzdušných kanystrů. Dotyk vzdušný kanystr bude plnit vaše vzduch rezervy k max. Ztrácení života, nicméně znovu naplní žádný vzduch vůbec. Toto dělá hru moc tvrdou. Jestli vy ztratíte život těsně před novým kontrolním stanovištěm, to znamená, že vy již jste zkonzumovali slušné množství vzduchu a musel hrát na celou část znovu. Jestli vy vyčerpáte zásobu vzduchu, to je konec hry pro vás. To může být moc znervózňující, a mít pět životů nedělá hru žádnou snadnější. Znalý toto, vy budete skoro nikdy nebudete užívat oba akční spínače zároveň.

Na druhé straně, hra je daleko od vrtání. A to jak váš pohyb a pálící schopnosti jsou testované, a nebezpečí mění jeho tvář stále bez dlouhých a opakovaných částí. Také, tu a tam vy potřebujete aby vyřešili co dělat, ne jen memoruje všechno. Hra decentně je rychlá, která může dělat vás rozhněvaná, ale na druhé straně to je radostný. Mezi věci, které může být znervózňující, vy můžete vidět nějaké hmyz nebo, dát to jinak, "nějaké věci kočárku", ale ne často.

Pro PC střelec, starý jak to je, to může jen zanechat pozitivní dojem bez ohledu na tom, zda vy ve skutečnosti máte rád to. Hra je zajímavá dost, smí poskytovat nějakou veselou zábavu, a pravděpodobně udělá vás potit se trochu. Se zaměřením se na výzvu, méně zkušených herce hráčů mohou cítit odložit, ale experti by měli pravděpodobně by zkusili to.

Hra může pracovat ve WinXP, ale příliš rychle. To pracuje dobře v DOSBOX, a vy můžete snížit cykly aby dostaly pořádnou rychlost.

Rok vydaní: 1983

Vydali: Adventure International