Spellcasting 301 - Spring Break
Spellcasting 301 - Spring Break - náhled

THE STORY

A tady je hra která dokončuje Spellcasting Trilogy. Znovu, hra je příjemný, zábavný, s inteligentním humorem, ořechový a

...

MegaTraveller 1 - The Zhodani Conspiracy Recenze

Já jsem nabídl recenzovat tuto hru protože, spolu s originální A Bard- ovo příběh, tato hra uvedla mě k počítačovému-hrajícímu žánru role - žánr který já jsem byl A fanoušek od té doby. Hra byla vytvořená za pomoci lidí, kteří vytvořili originální pero a papírovou-hrající hru role také nazvaní Megatraveller. Proto zadní příběh k vesmíru hra je nastavený v ně velmi dobře vyvinutý.

Hra jde s před - vytvořená sada znaků, ale vy můžete modelovat váš vlastní také. To je strana hry že já jsem miloval většina jak chlapec! Já poradím nováčkům v hře použít pre - made znaky dokud oni nevědí, jak ovládací prvky práci a jaký schopnosti jsou cenné v hře - pak udělat vaše vlastní.

Od hry je založen na vládě stolní hry, ovládací prvky mohou být dost obtížný aby zvedly nejdříve; zvláště v érě ovládání myšího a jak málo klávesové interakce jak je to možné. Například, mnoho z částí rozhraní které vypadá jako knoflíky nedělá cokoli jestli vy klikne na je s myší. Vy potřebujete použít šíp a klávesy návratu místo toho. Všechny příkazy na shora dolů pohledu dostanou skrz rozhraní na spodním části právu mapové obrazovky a zatímco vy můžete použít myš aby klikla na tyto, oni všichni mají klávesové zkratky které byly mnohem rychlejší.

Boj je důležitá role této hry a tam je různé druhy zbraní dostupných. (poznámka jiné planety mají jiné právní úrovně které omezit typ zbraní vy můžete použít na tom planetě tak nepromyslí vy můžete max s nejlepšími zbraněmi a střílet váš průchod hrou). Schopnosti vaše znaky určí jak rychlý a přesně oni střílejí jejich zbraň.Jeden znervózňující věc o hře je že, aby mohla odplatit stejným, vy musíte ' rozbijete ' váš stranu a dát je všechny objednávky předtím, než oni udělají cokoli - AI pro váš vlastní stranu není to dobrý. Uvědomit si, že střílení je vždy ne- nejlepší politika; vy můžete vždy vrátit se později kdy vy jste kotě ven s lepšími zbraněmi!Jestli jeden z vašich znaků umírá to není konec hry, všechny hlavní hvězdné přístavy mají - ův rekruta - ův volbu který dovoluje vám vyměnit prohrané znaky s jedno ušetřilo ve vašem znakovém bazénu (i.e. jeden vy jste vytvořili ale ne užívaný). Toto míní že můžete dokončit hru se sadou znaků který je úplně odlišné od ty, který vy vyrazily s! Znaky také vyvinou v průběhu hry.Jestli oni dělají něco dost často, že oni budou schopni ' cvičit ' v tom schopnost.

Graficky tato hra opouští něco být požadovaný, ale mít řekla , že grafika dá světům atmosféra a udělat je jednotlivcem. Jiné zbraně mají jejich vlastní stopy na obrazovce a tak vy můžete si učiníte představu toho co vy jste střelení se slušně snadno (bojíte se PGMP!).

Zvuky v hře jsou ok jestli vy můžete použít PC mluvčí ale to je přijatelný od té doby, co oni jsou jen použití pro střelbu a chůzi! Hra jistě ne hraje žádný hůř bez nich.

Jestli vy máte kus trpělivost s tímto hrou, vy budete dobře odměněný, a všechny fanoušci RPG žánru který nemají hraný toto účastní se dárku.

Dohromady já jsem těšil se z hraní této hry tak moci podruhé kola stejně jako já první, ale otravný málo problémů zastaví mě z dávání tomu pět. Proto, já šťastně dám tuto hru čtyři a doufám, že jste užije si to tolik jak já jsem dělal!

·Nejdůležitější klíč jestli vy jste střelit na je ' P'. To pozastaví se hru a dovoluje vám rozbít vaši stranu pokud potřebujete bojovat.·- ův O - ův klíč nechá vás dávat příkazy vaší straně jedné po druhém kdy oni jsou rozbití nebo měnit vašeho vůdce kdy oni nejsou. Kdy rozbitý, znak aktuálně vybraný je řízený vámi kdy vy un - pause hra znovu.·- ův C - ův klíč dovoluje vašemu vůdci mluvit komukoliv postavení přímo před vámi (poznámkou to je váš aktuální vůdce který působí společně svět, tak jestli někdo je dobrý v, že něčem udělá je vaším vůdcem předtím než vy dělá to).· Aby mohla letět vaše kosmická loď, kterou vy potřebujete aby měli manévrův program naložený a běžící ve vašem lodích počítači - Oh, a někdo v pilotově sedadle!· Mluvte s EVERYONE. Většinu té doby oni nebude mají cokoli říct ale ti kteří mohou někdy dostat vás hodně peněz!· Prozkoumejte Allel systém dobře kdy vy máte ID tagy...

Část MegaTraveller Series

Vydali: Game Designers' Workshop