Shadow President
Shadow President - náhled

If jste si vůbec kdy sledované zprávy, vy pravděpodobně jste viděli zprávu zahrnující prezidenta Spojených států. Možná, že on na výlet n

...

Lurking Horror, The Recenze

HOORAY! Další Zork dobrodružná hra. A jeden já jsem nevěděl existuji. Já jsem myslel, že já jsem prozkoumal každou část Zork, tak kdy já jsem přišel na skryté hrůze, já jsem byl zaujatý. Jsem si jist, že je tam několik více fanoušků všech věcí Zork kdo cítí stejným způsobem. Toto pokračování prozkoumává svět G.U.E. Technika. (If vy jste hráli Zork: Veliký inkvizitor, poslední hra v sériích, vy byste byli by provrtat grafikou tohoto úžasného místa, včetně plovoucí fontány ve vstupní hale a nekonečně koridoru.) bohužel, tam nejsou žádné obrázky ze skryté hrůzy jak to je textové dobrodružství, třebaže tam jsou zvukové efekty zahrnuté. (doprava jsou screenshot z příručky, ne hry.) ale psaní je vynikající a popisy jsou živé a nápaditý dost, aby přiměly vy cítit že máš pravdu tam. A jaká vysoká škola to je! Studijní plán je kombinace informačního technologie (počítání), Engineering a Magic! Ve skutečnosti, celé univerzitní dýmy kouzla. (v Zork: Veliký inkvizitor, kterého vy jste dozvěděli se , že vysoká škola neexistuje v normálním vesmírném/ kontinuu čas ale někde za, děláním cokoli možný.)

jako všechno Zork hry, tento není tak docela děsivý jak jméno naznačuje - to má víc gotického pocitu než cokoli hrůzný nebo děsivý. Jak hra zahajuje, vy jste student neslavný G.U.E. Technika. Vy jste probrodili se metelicí aby dostala se do výpočetního střediska aby skončilo úkol. Vně, metelice vyrostla v tremultuous vánici a nyní jste uvězněný uvnitř tohoto děsivého komplexu jak vnějšek, který to stává se temnějšímu a divočejší. Jak ve všech Zork hrách, vy brzo být zametený do tmavého, okouzleného podsvětí, osídlily podivné a někdy nebezpečné znaky, skrytý pod místem kde hra začala.

Jsem myslel jsem byl si, že vypracování hra přikazuje trochu klamavý; e.g., kde vy chcete čas na to projít rychle vy typ ' Z ' (to je nezbytní k řešit nějaké hádanky), tak já jsem také zahrnul rekapitulaci která zbaví se dohadů. Hádanky jsou spíše vyzývavé také. Být připravený aby dali do nějakého podkladu a úsilí aby mohlo dosáhnout konce.

Se zřetelem k co já jsem povšiml si jak někdy nelogická struktura instrukcí, krátkost hry, a nedostatek který zvláštního druhu kouzla které udělalo, že Zork vystupovat mezi dobrodružné hry fantazie, já mohu jen hodnotit tuto hru 3. Nicméně, pro ty fanoušky Zork, to jistě má mnoho z důvěrně známých elementů které budou kreslit vás v a držíte, že vás okouzlení do rozlišení máte nakonec jste byli dosažení.Tam zdá se být nějaká ochrana proti kopírování jdoucí na blízkém začátku v terminálové místnosti, tak při zápisu na počítač a tázaný pro přihlášení do systému číslo, zkusit ' typ 872325412 ' .Ihned po, vy jste požádán o heslo, které je ' typ Uhlersoth ' .

Vydali: Infocom