Outrun
Outrun - náhled

Outrun je skvělá závodní hra z roku 1986. Klasické závody, kde je jasný cíl: dojet do cíle, před vypršením času. Celkem vás čeká 5 levelů.

...

Huckleberry Hound in Hollywood Capers Recenze

Toto hra přišla se slibem klasické platformy ale byl mařen obecným odporem být licencovaná hra, a my všichni víme jaké kvalitu licencované hry měly tendenci mít. Spiknutí, které pokusí se o dávat malé množství smyslu k modrým loveckým psím skokům a úskokům, žvaní o ukradený Oscars a diamanty které muset zotavovat se z "kresby World". Nenechejte se zmást slibným titulem, ačkoli, pro hollywoodský Capers se uskutečňuje ne mezi očním- kouzlem cukroví vysněný továrny, ale mezi typickými eklektickými muchlanicemi. Zatímco většina lokalit jsou líbivá, shnilé jablko v tomto chomáči je druhý, podmořský svět kde téměř je nemožné vyhotovit platformy (a Huck samotný!) mezi naprostou tmavo - modrou výpravu. Umění obecně je průměr přinejlepším- -zvláště legrační skoková animace protagonisty, který sestává se výhradně jeho stojícího skřítka, otáčení kolem s nohami dokonale přímý.

Hra-moudrý, hollywoodský Capers je vertikální druh platformy, s Huck přinutil aby stoupal a sestoupit věž- podobné úrovně sem a tam, aby mohly sbírat celý pick - up a dostat k další "scéně" (úrovni). Lovecký pes nemá žádné zbraně k dispozici, tak vyhnou se nepřátelům je jeho jediné vysvobození- -a kvůli spíše loudavým ovládacím prvkům, zdravotní metr najde sebe řítící se spíše rychle, dokonce s těmi, které zdravotní náplň která lze nalézt na každé úrovni.

Platformy které tvoří úrovně jsou důležitá část herních mechanismů; většina z nich jsou nějaký druh nezvyklého vynálezu. Oni přijdou v mnoha variantách- -hladkém ledu, dopravních pásech, otravné teleporters, skokové vycpávky... Tam je jeden to je zvláště k zlosti: tento lump obrací levé/pravé ovládací prvky kdy stupňový na. Tam není žádná optická indikace kdy tento účinek je aktivovaný a žádný kdy to náhle končí také, tak zklamání potenciál dosahuje jeho maximum, zvláště na úrovni pod vodou kde tyto je snadná plést dopravní pásy.

Hollywoodský Capers je mírně obtížná hra. Učit se jednat s jinými různými druhy platforem spíše je snadný, ačkoli skoky předloží problémy pro strnule-pohybujícího se loveckého psa skrz celou hru. Vyhnout se nepřátelům, nicméně je komplikovanější a obvykle ne tak docela mající cenu starající se o (pokud vy nejste usilujete o vysoké skóre), od dokonce v případě smrti vy můžete jednoduše spustit znovu aktuální úroveň. Co my máme zde je dost nevýrazná platforma- -ještě jeden s jen nejmenší schopností pobavit na chvíli.

Vydali: Quex Development Ltd.