Micro Machines 2 - Turbo Tournament
Micro Machines 2 - Turbo Tournament - náhled

A shora dolů pohled na auta miniatury, náklaďáků, lodí a helikoptér; rychlá postupná hra; určený pro více hráčů volba; toto může být jen

...

Faery Tale Adventure, The Recenze

Dva čáry příběh Adventures byl udělaný jak výuky pro nové a nadcházející RPG-hráče. První hra byla portovat k PC po dosažení obrovského úspěchu na Amigaově konzole. Nicméně, něco šlo špatně v přepisu programu. Akční bar poskakuje čas od času, který může být otravný nejdříve, ale potom co vy jste hráli hru asi 10 minuty vy zapomenete že to je dokonce tam.

Jak je řekla, hra je určen pro newbie RPG'ERS, ale vyznačuje se neuvěřitelnou hru a obrovský svět který bude kreslit dokonce nejvíce tvrdého RPG hráče do hry. Po tom všem, toto je jedním z nejlepších Amigaových her vůbec kdy být portovat k PC.

Hra uvádí tři bratry - Julian, Phillip a Kevin - kdo je hozený do jednoho hledání po dalšího. Každý z nich má jisté vlastnosti které pomůže vám vykonat jiné úkoly vy dostanete. Protože to je úvodní RPG, všechno je udělaný tak snadný, jak je to jen možné, zvláště ovládací prvky. Vy hrajete hru s kombinací obou myši a klávesnice. Pro napadnout vy jednoduše držíte dole 0 (numpad) nebo pravé tlačítko myši a pohybují v směru, který vy chcete napadnout. Někteří z možná, že bys mohl bát se že tam není žádná skutečná výzva v hře, ale já mohu ujistit vás, že to nebude jemná procházka skrz park. Některý z monster mohou být moc obtížný aby tloukli, tak možná, že bys mohl skončit umírání všude. (If vy zemřete trochu modrý čáry ressurrect vy vždycky, žádná dávka potřebný). A dobrý tip budou aby prozkoumal město Tambry do jeho vrcholně předtím než vy spekulujete před městskými zdmi.

První hledání bude dané Vám starostou Julianova rodného města. Julian muset lokalizovat kouzelný talisman, jen pro talisman může chránit jeho město ze sil noci.

Toto hra je doporučený pro každý člověk, kvůli hře která musí být zkušená aby věřil se. Také já bych doporučoval to každému, kdo má pokračování, a chce vědět jak série začaly. A posléze, já bych doporučoval to komukoliv kdo miluje dobrou hru!

Vydali: MicroIllusions