Tom & Jerry Cat-astrophe
Tom & Jerry Cat-astrophe - náhled

Who nepamatovat si Tom & Jerry, šílené cat'n'mouse duo? My všichni víme (a láska) ti nezvyklý starý kresby a tady jsou vaše šance být v j

...

Bureau 13 Recenze

Bureau 13 bylo GameTek produkce volně založený na populární peru-a-papíru roleplaying hra stejného jména. Vy hrajete členy vysoce klasifikované vládní agentury, jehož poslání je identifikovat, sledovat a vyhladit všechny formy paranormálních a nadpřirozených jevů. Pro vykonat toto musíte nastavit tým použití vašich šesti Bureau 13 polních agentů, každý s jeho nebo její vlastní jedinečné schopnosti a schopnosti..

Kdy vy poprvé začnete hru, vy budete sledovat malé video světelné zvýraznění mise. Držte na někoho číst všechno pečlivě, jak nápovědy jsou skryté v rozpravě. Pak je čas vybrat si dva agenty vy budete užívat. Můžete si vybrat mezi Izákem Richardsem ( haker), Delilah Littlepanther ( mechanik), Otec Jonathan prázdné místo ( kněz) a Jimmy Suttle ( zloděj). Navíc k těmto "normální" agenti, vy máte dva nadpřirozený jeden také: Alexanderský Keltin ( upír) a Selma Gray ( čarodějnice). Jiní agenti budou mít alternativní řešení některého z hádanek v hře, tak tam je víc než jedna způsob jak skončit hru. Nicméně, tam je vždy řešení problému blízko u. Jestli nemůžeš vybrat si zámek nebo užívat upíra k "mlze" skrz dveře aby mohly získají přístup k stavení, vy můžete jednoduše rozbijete dveře. (nepříliš subtilní, ale začíná to být práce dělaný).

Od té doby, co vy byli členové vysoce klasifikované vládní agentury, tajnost je zdůrazněný v rozpravě. Měl bys prosit opustit všechny věci cestu, kterou byla kdy vy jste přijeli, význam měl bys vždy zavřít všechny dveře potom co odejde - nebo vidět vaše skóre snížit. Nicméně, to je ke mně jeden z nejvíce nesmyslné a hloupé věci v celé hry. Já rozumím významu odcházející scény nevyvedené z klidu k tomu, aby udělal to vypadá jako když nikdo nebyl tam, ale...!Především, to je jen omezený na uzavření otevřených dveří, spodků, okna, skříněk apod .. Nemůžeš položit položky vy nepotřebujete už ne, tak jestli vy vezmete dálkové ovládání nemůžeš dát to zpět ke kde vy jste vzali to z. Také, vy můžete rozbít sklenici bez vidění vašeho vyhodnocovacího poklesu. ( ne někdo mine jejich dálkové ovládání? A a co zdánlivě nevyvedený z klidu scéna mít nedávné vloupání?) Another věc jež by přinejmenším dostat mou pozornost je Delilahin Littlepanther. Tento velice nádherný agent jde kolem v jejím spodním prádle, a dovršit to ona nosí obrovský, experimentální, mechanizovaný battlesuit! Jestli to je představa agentury cestujícího inkognita, pak to je zázrak ke mně jak oni dařili se zůstat tajemství po tak dlouhou dobu. Byl bych milovaný aby viděl více akcí k dispozici pro hráče. Například má myšlenka pro vloupání policejní stanice by opustila žádný zjevný nápovědy (přinejmenším ne dokud šerif je v nemocnici). Byl bych zamčené evidenční pokojové dveře, umístil klíč zpět v jeho zásuvka a zavřela to, otočila moc na, zavřela pojistkovou desku, odešla z místnosti, a zavřely všechny dveře za mnou. Jediná věc hře by dovolila mi aby dělala, nicméně byly zavřít všechny dveře. Tak kdy policista vrací, on najde moc vypnula - šla na kancelář šerifa aby vrátit to na - upozornění , které police v evidenční místnosti jsou prázdné (jak bezpečnostní monitor je v kanceláři šerifa) - všimnout si, že klíč k evidenční místnosti chybí - vidět , že evidenční pokojové dveře je odemčená... Vyžadovalo by to ho tři sekundy aby spustily záruku pro dva lidi, kteří jen stalo se navštívit stanici minuty předtím, než všechno těmto se stalo.

Třebaže hra je založen na RPG, hra sám je víc dobrodružné/ hry hádanky. Příběh je moc lineární, a právě jako v každé další dobrodružné hře vy budete obcházet chytající každé maličkost která není přibitý dolů (a nějaký které jsou). Všichni vaši agenti byli vybavení se speciálně vydanými nekonečnými kapsami, tak budete mít žádné problém přinášení všech vašich drahocenných majetků s vámi. Toto zahrnuje takové položky jak velký koš na odpadky kovu (pravé přední kapsy) a tři--vysoký strom metru (vnitřní levé kapsy). Realismus herního druhu prolínání vzdálených v tomto bodě.

Další věci, které mohli by být zlepšený je mluvení. Dialogy trvají dlouho aby skončily, a nemůžeš rychlý-útočník během jich. Tak musíte mít hodně trpělivosti v jistých scénách. Tam jsou také pár závad v hře která musí být zmíněná. Čas od času, hra si všimne položek na obrazovce která nejsou tam. Důvod je jednoduchý; položky nyní jsou v mé velké vaku bundě, ale k hře oni stále jsou na obrazovce - tzv . duchy v televizi. Si všimnete také , že grafika mohla by dostat neurotický v době (jako kdy vy zavřete pojistkovou skříňku v poslíčkovi- ovo oblékárně, a to zanechává černou kapku v zdi kde dveře bývaly), ale největší chyba bude muset být EddieHouston- ovo konferenční stolek: zkušební to vy budete řečený že to je ve skutečnosti two - lane hlavní silnice vedení východ!

Když přijde na grafiku v hře, oni jsou moc atmosféričtí a filmový (kromě za tímto účelem závad zmínily se o před). Animace jsou také moc půvabné na oko, a hudba v hře zvyšuje pocit. Ve skutečnosti, hudba je tak dobrý , že originální herní CD uváděla zvukovou stopu také. Tímto způsobem mohl bys hrát hudbu na vašem stereo chcete - li. Nejvíce matoucí aspekt hry (přinejmenším na začátku) je ovládací prvky, ale po velice krátkém čase tom bude snadné projít hrou. Nicméně, musím zmínit se o několika věci aby mohly uklidnit vaše utrpení. Pro přepřahat mezi znaky musíte pohybovat kurzorem k vrcholu obrazovky a kliknutí na pravou klávesu. Toto vezme vás do agentského menu které obsahuje inventář, zvláštní schopnosti a agenti sami. Klikněte nalevo nebo pravý znak aby přepřahal mezi nimi. Všechny objekty vy můžete působit společně přebarvíte vašeho kurzoru, a právem-kliknutí vy budete listovat dostupnými volbami jako venek/konec, pohyb, náhled, mluvit s a tak dále. Tam jsou také zkratky na klávesnici pro nejběžněji užívané akce jako (T)alk a (O)pero/konec.

Dohromady, Bureau 13 je moc zábavná hra. Hádanky jsou jen obtížné dost, aby přiměly si vy myslíte trochu, a většina z nich má docela logická řešení. To je hra kterou jsem myslel byla si, že opravdu byla zajímavá a veselá zábava aby hrála, a ten, kterou já bych doporučoval komukoliv kdo rád hrát dobrodružné hry které dělat vás užívat váš mozek. Jen ne očekávat příliš mnoho realismu z toho.

Vydali: Take-Two Interactive Software, Inc.