Narco Police
Narco Police - náhled

Jak titul stojí, vy jste část policejního sboru stanoveného aby bojoval s kartel jednáním v omamných prostředcích (drogách). Zřejmě takov

...

Boulder Dash Recenze

Již v roce 1984, olympijský rok kdy první celí největší zima atleti se setkali v Sarajevě a pozdější celý největší léto atleti se setkali v Los Angeles, je také rok co nás přivedlo jeden z nejvíce příjemných klasik. Je tam ještě mnoho klonů této hry venku dnes. Úprk

balvanu je hra která kombinuje rychlá ohnutá zpět s řešením problémů schopnostmi. To je také ohromné timewaster a mnoho lidí nebude schopné (nebo jen jednoduše nedovolí sebe dělat tak) říct vám jen kolik dnů byly hozené pryč hraní tohoto drahokamu!

Předpoklad je velmi jednoduchý. Vy jste malý tvor který zdá je pryč podzemní jezení pořádných kusů půdy aby mohla sbírat přírodní poklady které budou k nalezenému. Ale běda mně !; tam jsou obrovské balvany v zemi která může udeří na vaši hlavu jestli vy podkopává jejich stabilitu. Šťastný pro vás, vy můžete snadno vidět je a jestli vy kopáte přímý pod je, že oni ne- nebudou padat jen ještě (jen když tam je dost prostoru mezi námi). Vy můžete také (jestli vy jste odklidili dost země) tlačit tyto balvany stranou, jinak to by byly příliš snadný aby zpříčily se mezi (odvážit se já říkám to) skálu a balvan (já jsem odvážil se). Tam jsou také další věci, které potřebujete k dávat si pozor na a vy vždy potřebuje aby dostalo se do jistého sakramentského náměstí které vezme vás k další úrovni (není třeba říkat, každá nová úroveň je pilněji).

Hra užívá jen 4 barvy CGA palet a dokonce v Tandyině módu nemůžeš dostat to aby zdál se žádný lépe, ale zvuk v Tandyině módu dělá znít poněkud víc příjemný (bohužel tam je hluk který bude zničí hry pro vás, ifyou hru pod Tandyiným módem). Ovládací prvky jsou jednoduché a efektivní posun je spoušť a vy pohybujete a měnit nabídkové volby s řídícími klíči) a rychlost hry je jen pravý dokonce když vy nezpomalíte DOSBOX cykly.

Tak tam vy jdete, teď trocha balvanu ke všem čertům !

Část 16 bitových kapesních kolektoru

Rok vydaní: 1984