BurgerTime
BurgerTime - náhled

Největší kuchař v státech je na misi do udělat nejlepší cítící karbanátky vůbec kdy. Toto udělalo hot - dogs šílený a vejce jsou tvrdá va

...

WWF European Rampage Tour Recenze

Jak většina vás pravděpodobně jste hádali do nynějška já miluji zápas (zvláště pozdní 80s brzká 90s doba ve WWF historii). Proto já přinesu vám ještě další takovou hru. Tentokrát superhvězdy WWF jsou na jejich evropské běsnění cestě.

Toto hra je sledování nahoru na Wrestlemania udělaný Ocean a oni zlepšili jisté aspekty hry. Grafika je opravdu ohromný. Já jsem opravdu byl překvapený stupněm zaostřeným vy můžete vidět na zápasnících. Jeden mohl poznat je při posunu v ringu a toto nebylo snadný úkol pro 1992 grafiky. Nezmiňujte se , že animace běží hladce. Zvuk je úplně jiná oblast (to je téměř ne-jsoucí). Ale myslím si nemůžeš mít všechno.

Hra změnila. Vy nejste již zapojení do četných bojů o moc to dělá vážnou poškození vaši klávesnici (nebo ovládací páku). Volba pohybů není všechen ten působivý ještě. Vy můžete udeřit, jste udeřili nebo stomp závisí na tom jak daleko vy jste), běžíte a vykonávat několik akce zatímco běží (můj favorit je také nejlepší manévr ofenzivy vy máte v repertoáru běžícím válení). Nejdůležitější změna v hře, nicméně je skutečnost, že všechny zápasy jsou značková utkání mužstev. Toto dovoluje vám hrát jednotlivý hráče nebo dva hráčský mód (kde každý hráč ovládá jeden člena týmu). Teď oni jsou všichni hrací podle všech pravidel, tak tam jsou vždy jen dva nepřátelské zápasníci postavení v ringu, přejít na vašeho partnera vy potřebujete aby značkovali jemu v.

Zadní příběh je trochu podivný ačkoli. Tam jsou čtyři jiné superhvězdy a vy potřebujete aby vybrali dva. Pro nějaký nejasný důvod, proč oni rozhodli se začít pracovat společně a dostat sebe značkový týmový mistrovský titul aktuálně konaný jestřábem a Animal aka legií zkázy.

Divná věc je že Randy Savage a hromotluk Hogan byl značkoví týmoví partneři v jistém bodu ve WWF historii, ale to bylo docela pár let před tímto hrou.Bret Hart na druhé straně stal se slavný jak značkový týmový zápasník spolu s Jim ' kovadlina - ův Nightheart, ale konečný válečník nikdy nebyl značkový týmový zápasník. To proto překvapit mě že vy jste museli budovat tým těchto čtyř zápasníků namísto vybrání skutečného značkového týmu času (zvláště protože vy musíte bojovat se značkovými týmy času).

Bohužel všechny znaky mají stejné schopnosti a pohybovat (které byly vysvětlený v příručce).

Hra koná se v čtyřech lokalitách. První vy potřebujete aby vyhráli britskou část cesty, kde vy bojujete v Londýně. Pak vy jedete do mnichovského Germanya, kde vy potřebujete aby bojovali stejné tři týmy. Po tom vy budete čelit stejným třem soupeřícím mužstvům už zase, tentokrát v Paříži. Jestli vy vyhrajete všechny devět zápasů, vy vrátíte zpět k USA jak první uchazeč o značkový týmový titul a bude bojovat s legií zkázy v Madison Square Garden.

Dohromady tam je deset boje. První oponenti jsou odporný Boys (Knobbs & klesne), po nich vy čelíte penězům Inc . ( tým Irvina R. Podvodný právník aka I.R.S. & Ted Dibiase aka milion dolarového muže). Jak třetí tým budete muset bojovat se živelným pohromami (zemětřesením & tajfunem). Budete muset porazit každý tým třikrát (jednou v každém z evropských měst) a potom budete mít mistrovského soupeře v New Yorku v starém Madison Square Garden.

Oponenti dostanou o něco lepší vždycky, ale AI není moc chytrý, tak jestli vy zvládnete základní strategii, vy budete schopen vyhrát všechny zápasy. Kdy vy značkujete vašeho oponenta v, vy budete stát v bodu kde vy jste téměř nepřemožitelní. Oponent bude muset přiblížit se a vy téměř vždy budete schopen hodit první úder. Také jestli vy zvládnete běh válet, že vy budete schopen buď srazíte oponenta nebo přinejmenším utéct z jeho útoku (a tam je 5:1 možnost že vy srazíte dalšího hocha). Tak hlavní tip, odírat oponenta ( změní s partnerem, ale bude ne plně vzpamatovat se). Kdy oni jsou silní, vy raději zůstaňte na vaší straně prstenu, ale kdy oni slábnou, měl bys prosit zabránit tagu. Slabší oni jsou, delší vezmou vzpamatovat se a lepší vaši šance jsou pro vítězství.

A nyní jít a kopat nějaký terč.

Vydali: Arc Developments