Star Trek - 25th Anniversary
Star Trek - 25th Anniversary - náhled

Jestli je tam jedna konzistence mezi Star fanoušky cesty to je že budou platit absurdní peněžní obnosy pro nějaký /každý /žádný produkt d

...

Trust and Betrayal - Legacy of Siboot Recenze

"dobře, to je něco nového", byl můj první výtisk, a, "dobře, který nejvíce jistě byl extravagantně originál a opravdu totálně něco nového", byl můj dojem kdy já skončil to... a se zmíním o tom, že to byl Rock/papíry/nůžky?

Základy, které

Vy jste Vetvel, jedněm ze sedmi ministrantů žádajících o shepherdship kolonie Kira, v kterém vás bydlí. Váš cíl, mezi se sedmi dalšími ministranty, je aby stal se pastýřem. "vůdce" kirans. Toto může být archieved "obchodem" informací (aur-počtů) (a tak, zrazování dalších ministrantů, pro špaletu někdo spesific auru-počet, je allways spočtené jako takové skutek), a vítězství v několika bitvách duševního boje, zatímco ve vašem spánku, v zemi Auras...

Komunikace

"Personal vztahy" je jméno problému při získávání informace (aurách-počtech). Pro prostě reprezentovaný, všechno ovlivňuje všechno v sociálním životě ministrantů. Každá dohoda, zrazování, zaútočení na v duševním boji, lichocení, apologicing, ukazující emoce, hněv, víru, milovat atd a tak dále.. ovlivňuje vztahy (víru, láska & obava) mezi vámi a ministrant komu vy jste obchodovat s. Toto bude buď zlepšitnebo decreace pouto mezi vámi a ministrantem zmíněným. A někdy, jestli vy jste prozradili (nebo uražený v jinak) ministrant dost, on/ona může dokonce zastavit výměnu informací s vámi pro dobrý. A oni dokonce jsou schopní udělat tentýž další npc ministranty.

Další ("škubnout se?") v sdělovacím systému který by měl být brzy zmíněný je jazyk, Eeyal to je nazývané. V hře to je reprezentovaný logickými obrazy (které může být identifikované v nějaké /každé /žádné stanovené době držením levé klávesy myši přes obraz), a je pojmenovány aby byl telepatický jazyk.

Je tam několik také náhodných setkání v hře, která vytvoří docela "odváží se" pocit k hře. Tyto docela obyčejné každodenní události jako jsou chodící do čaje, vetření se diskuze tetou a podobný, může dokonce přidat k vztahům mezi ministranty.

Duševně nemocný bojovat proti

známým aurám-počtům oponentů se stává užitečný během noci, kdy duševní boj bude se konat. Rock nůžky na papír, jak uvedeno předtím. To je komplikovaně aurami-počty (One k osmi, v každém auře typu, který je Tanaga, Katsin & Shial), jakému informace vy má oponenta, co on/ona ví o vašich aurách-počtech, a jaké aury vy a on/ona stále potřebuje, orneeds většina. Toto jsou faktory duševního boje, a měl by allways být měly na paměti.

Nicméně, jen nejtvrdší úroveň potíže má všechno z nich jsou zahrnutá. Na snadnějších úrovních, jediné, co započítá decicions oponenta během duševního boje, je jaká aura oni mají nejmenší. A tak, to je co oni budou bitva o (to je doporučený aby hrála první hru s nejsnadnějšími nastaveními jak trénink, a potom ježdění do nejvyšší aby mohlo získat nějakou výzvu v hře). Nakonec, kdy vy nebo jeden z vašich oponentů máte celou auru vepíše do perfektní sady; 8,8,8, vy budete deklarovaný jak shephard, a tak hra bude končit.

Mezi linkami

hra byla udělaná Chris Crawford (která je v sám allways záruka jakosti), má opravdu originální myšlenku, propečené artifacial osobnosti, hezká grafika (v simplicified cestě), náhodných setkáních, komplexní obchod & boj, dost humoru, a Chris Crawford jak ingame znak (vy uvidíte...). A to všechno bylo dělané s dokonalou péčí.

Ne každý člověk, nicméně bude souhlasit se mnou znamenitosti hry, kvůli to je složitost a styl hry. Proto já bych vysoce bych doporučoval četbu příručky & Novella (v příručce) před hrající skutečné hry. Pro čtení příručky je téměř nezbytnost a Novella velmi přidá k athmosphere hry. A ti, kdo odmítají aby četli je, smí hrozně je zklamaný, a znovu ti, kdo udělá si čas na to číst a být rozpuštěný svět hry, jistě bude dívat se tváří v tvář nové zkušenosti

Vydali: Mindscape Inc.