Bicycle Holiday - náhled

Jen včas pro nadcházející prázdninovou sezonu, Abandonia je pyšnýnebo přinejmenším rozpolcený, o představující prázdninové sbírce kola zn

...

Sango Fighter Recenze

Download pro tuto hru vezme vás k oficiálnímu místu - hra stala se freeware a může být stáhnutý z toho websajt zdarma.

Sango Fighter je arkáda boj hra z bývalé čínské společnosti, panda zábavy. Hra vyšla v roce 1993 ale dostala malou pozornost, ačkoli to byla velmi dobře udělaný pro jeho čas.

Skutečný příběh hry je nastavený ve finálních rocích východní Hana dynastie. Tam byl chaos v zemi pod pravidlem Emperor Lingu, tak on objednal vévody aby spojili a přinést objednávku a míru. Ale vévodové preferovaný aby bojovali navzájem spíše než chránit zemi. Vévoda Tsao Tsao zachytil císaře a vybojoval jednu polovinu země. Teď to je až Liu Pei a jeho Five Tigers vzdorovat zlý Tsao Tsao a uvolnit císaře.

V hře můžete si vybrat hrát v poschoďovém módu, kde vy sestavíte družstvo k pěti bojovníkům "dobrý" strana a boj proti každý z Tsao Tsao- ovo oblíbenců do té doby, než vy dosáhnete a porazit Tsao Tsao samotný. Během každého boje vy první potřebujete aby porazili jedny nebo dva nižší vojáky, a po , že skutečný oponent ukazuje se. Jestli vy nedaříte se zabít ho dost rychlý, on půjde na odpočinek a dva nižší vojáci budou bojovat vy znovu. Kdy vy porazíte je znovu, vévoda vyjde ven se stejným zdravím on měl kdy on opustil bitvu.

Druhý herní mód je Battle, kde můžete si vybrat všechny bojovníky v hře aby dosáhla highscore na konci. Po každém kole, čas a život vy jste odešli jsou spočtení nahoru a přidaný vašemu celému skóre. Čím více života, který vy máte na konci boje a rychleji vás zabili vašeho oponenta, více bodů vy dostanete. Po každý čtvrtý bojovat s arkádou minigame zdá se, kde vy musíte střílet letící ptáky aby zvýšili vaše skóre.

Poslední volba je zápas mezi dvěma hráči. První osoba kdo vyhrává dvě bitvy je vítěz, a hra vrací k hlavnímu menu.

Ovládací prvky v hře jsou spíše jednoduché ale efektivní. Každý válečník má čtyři zvláštní útoky které docela byly snadné zvládnout. Vy můžete nastavit ovládací prvky doprava nebo levá klávesová strananebo vy můžete použít joypad v hře. Herní rovnováha, na druhé straně, není perfektní, ale dost dobrý. Každý znak najde jisté oponenty moc snadný aby porazili, a jiní extrémně vyzývavým. Tam je jeden bojovník s kým vy můžete ve skutečnosti porazit každého dalšího oponenta kvůli jeho moc dalekosáhlým útokům. Budete muset zjistit pro sebe který to je. : )

hudba je dostatečná, ale může stává se nudným a rušicí čas. Zvuky jsou moc dobře vykonaný, ale zvuk je trochu oversampled v době.

Animace bojovníků jsou také moc dobře vykonaný, tak vy cítíte se jako, že vy jste v Kung - Fu filmu. Dokonce pozadí je dobře animovaný, ale všechno je kresba- podobný, tak hra nemůže být graficky zmatený s ostatními podobnými hrami času, jako smrtelný Kombat.

Pokud se vám líbí tlouct-jich - up hry s realistickými a detailními bojujícími animacemi, tato hra byla udělaná pro vás. Pokud potřebujete odejít nějaký stres, hra je dokonale vhodný pro že. Jestli ještě nikdy nejsi ne hraný tlouct-jich - up hry předtím, dát tento zkusit, já jsem si jist, že vy budete se to líbíte!

Vydali: Panda Entertainment Technology Co., Ltd.