Gooka
Gooka - náhled

Česká 2D dabovaná adventura z roku 1997 volně na motivy knihy Gooka a Dračí lidé Richarda D. Evanse.

...

Offensive Recenze

Toto neznámá real - time strategická hra jistě nemá dost kvality aby kráčela z tmy. Hra dá vás do kontroly spojeneckých a německých sil během posledních dvou roků WW2 na západní přední straně. Mise jsou inspirován skutečnými bitvami které konaly se v této době. S velmi hezkou grafikou a nějakými hezkými myšlenkami, hra nemůže být přinejmenším průměr ve všechny dalších částech.

Tam jsou dvacet bitvy a každý bitva v jiných kampaních je stejný, dávání vy příležitost k tomu, hrát je z obou stran. Před každou úrovní, vy dostanete kód úrovně, krátká rozprava a slyšet podat digitális hlas čtení stejné rozpravy. Bez ohledu co se děje v každé misi, vy vždy potřebujete aby zničili všechny nepřátelské jednotky. S výjimkou 19. mise se spojenci, vy nemáte žádné časové lhůty udělat to.

Vy pohybujete vašimi jednotkami na izometrické mapě. Jestli vy vyberete jednotku, malé okno objeví se s čtyřmi objednávkami: pohybujte, napadněte, ustoupit a držíte oblast. Vy bude většinou používání prvních dvou objednávek. Jednotka výběru má vánoční kolekci kolem (jako v C&C) a vy vidíte tři barevné boxy s dopisy MDA nad nimi. Toto jde pro morálku, poškození a munici. Tam jsou nějaké balíčky které budou léčit a povzbuzovat jednotku rozptýlenou napříč úrovní která může být vyzvednutá každou jednotkou, včetně nepřátel. Jestli jednotka začíná zachvátit panikou, zkusit zastavení toho (drží oblast) a potom vrátit ten (ústup).

Různé druhy jednotkových druhů zaslouží si pochval. Vy máte pěší pluk se zbraněmi a granáty, tarasnicemi, moji vrhačové, těžký kulomet, jiná vozidla jako džípy, náklaďáky, několik obrněných vozidel, děl, raketometů a tak dále Krajina je moc vyprojektovaný. Vy máte vyšší a milenec zemi že efekty bitvy, prostředí objekty jako stromy, kameny, barikády a vedení, městské prostředí s mnoha jinými domy a staveními, uličních lamp, dokonce zvířat a civilistů, a všechno toto může být zničený. Také, tam jsou mise přes noc, déšť... Teď, to byla opravdu dobrá část.

Teď tam je hodně velice špatných částí a největšího jeden cesta nález a AI obou vašich a nepřátelských jednotek. Obecně, jednotky najdou jejich cestu snadno na otevřeném poli, ale jestli oni jsou mezi zdi, ploty nebo na ulicích mezi staveními, dobře, vy budete potřebovat aby drželi destinace pro vaše jednotky velmi jednoduché. To není jen , že jednotky mohou ztratit se, oni mohou dokonce skončit někde naproti tomu část mapy, přilepený do domu nebo do navzájem nebo dokonce obklíčení kolem stromu!? Dokonce nesněte o vybrání mnoha jednotek a říkající jim křižovat most čekající že budou organizovat sebe jak dělat to. Několik prvních jednotek udělají to se žádným problémem, ale všechny ty jednotky vzadu... A potom někdy kdy vy se stáváte nemocný s trápením takto a dát jim nemožný příkaz, oni náhle pohybují a znovu seskupit dokonale. Nedoufejte že toto se stane často.

Pokud jde o AI, vy najdete jednotky střílení na jejich vlastních jednotkách byly většinou znervózňující. Oni nespletou si, ale budou střílet nepřátelskou jednotku za každou cenu. Představte si jednotlivou nepřátelskou jednotku pěšího pluku posunu mezi několik z vašeho, zatímco granáty, kulky a rakety jsou propuštěn z každé strany. Ňafejte, to je to špatný. A někdy málo nepřátelských jednotek budou posouvat se vedle jednoho z vašeho a nikdo ne- bude střílet někoho. Také, jednotky začnou střílení kdy nepřítel je v rozsahu ne starající se jestli výstřel je nemožné. Vy můžete žít s tímto kdy tam je stavení nebo stromu mezi váš a nepřátelský jednotka kdy vy můžete sledovat to jednotky střílení a házení granátů v nějakém chudém nevinném domě, ale kdy dva vaše tanky posouvají se směrem k nepříteli, jeden je littlebehind a jednoduše střílí tank před to protože to je ve výstřelná rovině, teď to je něco jiného. Ňafejte, to je to hrozný.

Jestli vy jste útočící strana, nepřátelské jednotky jednoduše budou střežit jejich vlastní malou plochu do té doby, než vy dostanete tak blízký že oni objeví se na vás. Vy můžete použít jednotlivý (a možná rychlý) jednotka aby dostala blízko u nepřítele a potom hlavy zpět pro nátlaky. Bez ohledu na to jak moc nepřátelské jednotky je poškozený nebo daleko od jeho armády, to se objeví směrem k jednotce to jednou spatřilo do konce. Jestli vy jste bránící armáda, nepřítel většinou napadne předobjednanými sběhy zatímco vaše síly jsou rozptýlené napříč městem nebo polem, tak vy budete potřebovat aby znovu seskupili je rychlý (možná blízko děla nebo tanku) aby mohl poskytovat nějakou obranu. Mluvení tohoto, vojáci mohou vstoupit do nějakých vozidel a vozidla mohou pohybovat děly a raketomety.

Morálka zazní jako zajímavý význačný rys a obecně morálka jednotek je ovlivněný situacemi. A jednotka v palbě, osamělá jednotka mezi nepřítelem, jednotka porážející nepřátelské jednotky... všechny tyto věci jsou působící morálky. Ale obecně jednotka začne zachvátit panikou jestli to je stále pod útokem. Problém je nelogicky nízká morálka vozidel, zvláště tanků, zatímco pěší pluk je téměř nerozbitný. Tak, po nějakém boji, váš osamělý tank znovu je napadený jednotlivou jednotkou pěšího pluku a otáčí aby běžel. Obrněná vozidla nejsou odolná proti kulky a granáty v této hře, ale představí si tank útěk z několika zbraní? A každá panická jednotka běží nahoru. Co je nahoru, proč ne- jednotku běžet zpět k přátelské straně? Útočící strana někdy dostane košem podporu nebo podpory z lodí. Jediný způsob jak kontrolovat to je hledat celý okraj mapy pro pořádný knoflík. Tam není žádný jinak vidět , jestli máte podporu a budete mít to znovu po nějakém čase, kromě kontrolováním okraje. A jestli vy máte smůlu dost, tato hra jen mohla by dostat se pod vaši kůži a dělat vás hrát to do té doby, než vy vypadnete.

Toto hra by měl být příklad který ukazuje že dobrá grafika a make - up neudělá dobrou hru. Válka a strategičtí fanoušci by měli by zkusili to, jak hra má nějaký zajímavý materiál. Bohužel, tam jsou mnohem víc věci které může být docela znervózňující, ale možná někdo bude ochotný vypadnout kvůli tomu. Znovu, možná, že bys mohl dát této hře zkoušku kvůli nějakým věcem, ale ne- očekávat, že to je dobrý.

Vydali: Wave Software Ltd.