Highway Hunter
Highway Hunter - náhled

Five let předtím osa Allied Nations získal kontrolu nad Zemí. Oni ihned umístili nahoru terraformers udělat život více příznivě nakloněný

...

Mega Lo Mania Recenze

Toto herní jméno odráží jeho povahu dost přesně. To je opravdu megalomanský když přijde na návykový nebo čas to vyžaduje z hráče. To bylo portovat všem nejpopulárnějším platformám hraní které existovalo na začátku devatenáct. Tyto zahrnují Amigaa, genezi, Ataria ST a PC. Někteří mohou argumentovat , že verze liší se v kvalitě kvůli lepším grafice nebo více intuitivním ovládacím prvkům, ale já věřím tomu hru která počítá většina, a to je stejný ve všech verzích.

Tak, vy pravděpodobně jste zvědav co je tato hra je asi především. Já nechystám se znovu vyprávět celou sekvenci úvodu zde, ale já dám vám základy. Vy jste bůh a vy máte určený kmen který vy ovládáte. Ale vy nejste sám; tam jsou také 3 další bohové ovládání jejich kmeny na stejné planetě, a vy bojujete s dalším bohy tak, že vaším kmenem se by stal nejmocnější jeden na světě. Vy budete dohlížet na vývoj vašeho kmenu od doby kola celou cestu do objevu atomové velmoci.

Hra je rozčleněný na období. Každé období se skládá z několika misí že musíte vykonat za účelem dostat tajné slovo pro další období.Toto znamená, že základním způsobem budete muset dokončit celé období předtím, než vy můžete ve skutečnosti ' chránit ' vaši hru. Toto může být dost zklamání jak období může skládat se z mnoha misí, tak já navrhuji, že vy začnete hraní většího ráno :) There je další aspekt této hry měl bys dávat si pozor na to. Každé období, které vy jste udělení 100 lidi, a pro každou misi, kterou vy vyberete si množství lidí vy začnete hraní s. Měl bys pečlivě si vybrat toto jak je důležité že vy užíváte jako malé lidi jak je to možné pro snadnější mise, aby mohly chránit je pro tvrdší .

V každé misi budete muset dohlížet na 5 věci. Toto jsou výzkum, útok, obrana, chov a dolování. Předmět hry je aby přiřadil lidi co nejlepší v cestě aby mohli dosáhnout maximální účinnosti. Více lidí, které vy máte pracování v určité oblast, rychleji tato oblast vyvíjí. Tak, čím více ne-pracovníci vy máte, rychleji vaše obyvatelstvo bude růst, více lidí, které vy máte zkoumání, rychleji vy dostanete nové vynálezy a tak dále. Toto mohlo by znít snadný, ale jeho extrémně vyzývavý. Čas, vy získáte si důvěru a prosit začít mise se ztřeštěně malými množstvím lidí, tak vy můžete základním způsobem udělat hru jak výzva jak vy chcete, že to je.

Ale dost s kazisvěty. Já navrhuji, že vy dáte tomu výstřel a vidí, jak vy děláte. Toto hra je moc mentálně vyzývavý a jestli vy dáte to nějaký čas na to zvyknout si na, to bude držet vás hákovitý po dobu měsíců přijít. Koncept mega Lo mánie je moc originál a inteligentní, a to bylo bezchybně vykonané ve formě hry. Jediný důvod, proč já dám tomu 4 značku je protože já nalézám misi šetření neschopnost moc znervózňující, přece však, kdo mohla vzdorovat hrající bohu, dokonce na jeden den!

Vydali: Sensible Software, Ltd.