Super Solvers - OutNumbered!
Super Solvers - OutNumbered! - náhled

Potom, co bylo zmařený v Midnight záchraně, pán zla nyní osnuje aby svrhl ve stínu Glen TELEVIZNÍ STANICE. Znovu extra Solvers jsou přivo

...

Lollypop Recenze

Ze všech platforem v historii, Lollypop je doslova nejsladší. Bez ohledu na jak hloupí nějaký herní hrdinové jsou, tento čas vy ovládáte malé hodinové stroj děvenku zříceninu nepřátele házením lollypops. Účetní převod hráčům mozkovou chybou spolu s umění duha, kdo zastavila se za slavnou Turrican trilogií, Lollypop uvádí 256-barevnou VGA grafiku, plynulé přetáčení na obrazovce, a hlavní podpora zvukové karty na PC. Amigaova verze, uvolněný jen jeden rok později (1995), má jen OCS/ECS soubor barev a jiná hudba.

Nejdříve se dívá herní myšlenka se může zdá kouše dětinský, a ve druhém pohledu ještě víc. Starší hráč může vypadat trochu cizí s Lollypop na jeho/její obrazovka zápisníku při cestování na veřejné dopravě; na druhé straně, to je stejný téměř všechny skákající hry, a počítačové hry obecně. V tomto případě, Lollypop je klasický příklad žánru s kusem pomalejší rychlosti. Co udělá to specialitu je autorská' péče a pozornost všechny detailům. Tam jsou 8 velké úrovně a mnoho podhladin v hře, a všichni z nich obsahují jiné prostředí stejně jako jejich vlastní nepřátelé a jiný playstyles.

A podčást může být vložený skákáním do toho nebo tlačící klávesového klíče v správném místě. Cíl nějaké /každé /žádné úrovně je aby sbíral všechny kusy různé mozaiky a zabití (nebo spíše, pokropit s lollypops) šéfem. V některý z úrovní vy také potřebujete aby zvedli klíče pro uvolnění zakázaných oblastí. Části mozaiky jsou zastavit se "zabíjený" nepřátelénebo oni jsou skrytí v hrudích rozšiřovat skrz úroveň; někteří jsou skrytí a potřebovat být volaný jistými akcemi, jako skákání na nebo mimo něco. Vedle nezbytné kusy mozaiky a klíčů, hrdina dívčí může zvednout sladkosti pro body a nějaké pozitivní nebo negativní prémie: přidávání nebo odstranění zdraví, přidávající zvláštní schopnosti nebo způsobující dočasné onemocnění.

Jak je řekl, styl hraní závisí na každé úrovni, ale obecně to je jeden z těch her kde postup jde pomalu nejdříve, s nějakým "zkoušením a umírání". Ale pak, úrovně mohou být přehrané docela rychlé. Některé oblasti nebo prémie vypadají nepřístupný nejdříve a musí být objevený náhodou. Někdy to není nezbytné vstoupit všechny oblasti, ale projít je pomůže vám aby získal nějaké další prémie. Toto hra smutně je jeden z těch kde ztrácení života také znamená ztrácení moci (číst: množství lollypops které může být hozené), což dělá další úvěr víc obtížné, někdy fatální. Lollypop není ultra-tvrdá hra, ale síla vašeho arzenálu cukroví je rozhodující pro snadnost hraní. To je zvláště pravda pro finální šéfy, kdo nejsou obvykle ne tak tvrdý aby porazili s plnou střílením mocí, ale pokoušející se o zničit část z nich s jen nejzákladnějším jedním-lollypop výstřelem může být beznadějný.

Úrovně jsou obrovské, šílené a malebné. Tam jsou jiní nepřátelé v každé úrovni, a tam je mnoho druhů a hodně změny jejich akcí. Někdy dokonce hlavní charakteristika vypadá jinak na základě rovného prostředí. V úrovni "Her Dreams" děvenka nosí noční košili a vypadá jako ona nedávno vzbudila. V dalším úrovni, kterou ona nosí Santaa Clausovu výbavu. Několik prvních oblastí jsou OK, jsoucí hezky tažený a atraktivní pro dětské hráče, ale pozdější úrovně jsou tak "sladký" že někteří lidé mohli nazývali to nevkus. V tomto případě, nicméně to je jen umělecké styl který nejlepší obleky herní téma.

Pro zpřístupnění pokročilých úrovní bez reprodukce předchozí , tam je systém vygenerovaných kódů které obsahují nejen úroveň sám, ale také zdravotní stav hrdinky a palebné síly. Není možné chránit vaše pozice v stupni; v tomto žánru, já nevidím žádný důvod, proč to by mělo být. S více než třemi životy vybranými v hlavním menu, je nemožné pokračovat s minulou úrovní Three.

Jedna věc musím poukázat na je hudba: Zvukové vzorky jsou dobré, ačkoli obvykle krátký, ale hudba je ohromný a tam je jeden nápěv pro každou úroveň a dokonce podhladinu! Společně, to je neobvyklé množství hudby pro hru jedné dvojici, a všechny melodie upraví jejich prostředí dokonale.

Já ne - hraná tato hra v době, kdy to bylo uvolněné (já jen slyšelo o tom), ale nedávno kdy já jsem zkoušel Lollypop já jsem byl našel to být jedním z nejlepších 2D platformních her na PC/Amigaovi, a možná na žádném systému počítačové hry. Smutně nemůže to být řekl, že to je klasický kus který každý člověk ví. Tam nebyl nikdy nějaký /každý /žádný velký reklamní trik kolem toho, ale recenze byly pozitivní. Možná, že to je kvůli dětinským tematikám a pohledu, ne dost reklamynebo již-padající slávy herního vývojářského faktoru 5. Možná, že to bylo zveřejněné příliš pozdě na Amigaovi - jehož společenství bylo obvykle schopný vytvořit kult kolem nějakých titulů, ale do té doby to byly již příliš slabé - a PC hráči nikdy nevzali skákání hry vážně tak jako jiní. Ale rozhodně stojí to za pokus dokonce když vy nemáte rád cukroví.

Ovládací prvky:

(nezapomeň aby zapnula autofire v herním menu)

[kurzorový klávesy] - pohyb a skákání [dolů] - také pro aktivující páky [CTRL] - oheň [BACKSPACE] - zazáří [ENTER] - vstup podhladin