DJ Puffs Volcanic Capers
DJ Puffs Volcanic Capers - náhled

Nikdy neslyšely o této hře? Dobře není divu, to není všechen ten pamětihodné.

Toto hra dělá mít přitažlivý nápěv, třebaže někdo by

...

Sorcerian Recenze

Včas za pamětí, lidi bojovali za jejich životy v světě kde monstra a kouzelníci konali kolébání místa moci a záhady. V těch dnech, hrdinští dobrodruzi šli dále na nebezpečných cestách do ukázat se být jejich kuráží proti jejich nepřátelům v bitvách k smrti. Oni byli nazývaní......... SORCERIAN ~ z herní počáteční

Sorcerian je akce roleplaying hra produkovaný Nihon Falcom, prvním vydáním v roce 1987 pro japonské domácí počítače (jako PC - 88, PC - 98 a MSX 2). Vyznačujte se několik standardních ARPG herních elementů které byly později zahrnuté v některé z dnešní akční RPG videohry: přizpůsobitelné strany, dynamický statistický a level - up systém, schopnost vylepšování vybavení, a mnoho-plazivých výzev žaláře. Toto hra nechává hráče vést skupinu dvou ke čtyřem, nakládání v patnácti scénářích. To stalo se jeden z mých oblíbených her kvůli jeho snadné hře a jeho legendárnímu zvukovému doprovodu. Hra byla taková kult hit v Japonsku které verze z toho byla uvolněná pro 16 - bitových domov konzol v době (s dalšími novými scénáři exkluzivními jim), a dva PC-EXCLUSIVE tituly bylo uvolněné v Japonsku také, v roce 1997 (s originalscenarios, tak Sorcerian Forever) a v roce 1999 (jak Sorcerian Original) v tomto pořadí. Žádný z těchto pozdějších verzí (po DOS verzi) byla uvolněný vně Japonska.

Sorcerian se skládá z tří misijních obleků s pěti scénáři každými, které mohou být vybrané v nějaké /každé /žádné objednávce.Tyto scénáře mají jména jako ' ukradené žezlo' (která je můj oblíbený scénář), ' ztracený talisman', Dragon král' a ' prokletá oáza'. Tyto scénáře mohou být hraný s čtyřmi znaky; nicméně, nějaké scénáře jen mohou být hraný v tři znakovém limitu, protože oni jsou spojení s ne-hráčským znakem. Vy můžete hrát tyto scénáře se dvěma znaky také. Třebaže scénáře nemají žádné spiknutí vůbec, vy můžete číst o nich v popisech scénáře před výběrem jich, a hovor k NPCS zatímco vy jste odváží se.

Pro začátečníky kteří hrají Sorcerian poprvé, znakové vytvoření musí být uděláno nejprve, s maximálně deseti znaky aby zvolily. Tam jsou čtyři znak třídy: Bojovník, Wizard, trpaslík a skřítek, a šedesát obory, v rozsahu od rolníka kadeřníkovi, vybrat si za nějaký /každý /žádný znak. Obory mohou pomoct v každých znakových statistických výkazech a postupu, a dáme jim další zlato.

Všechny znaky, před jdoucí na hledání, muset jít do města a koupit položky, vybavení, učit se / dozvědět se nějaké schopnosti, okouzlit položky s bylinami prvky konjunkcemi spojit je do silných kouzel, a tak dále. Vy můžete poslouchat in - game hudbu ve městě také. Později, výběrem organizovat stranu, hráč může si vybrat čtyři členy (jak jsem řekl jsem předtím, než, nějaký scénáře potřebují jen tři) z deseti znaků aby tvořily vaši stranu, a potom oni jsou připraven na dobrodružství.

Pro zvýšit znak on/ona musí jít do místnosti trůnu ve městě, po získávající množství zkušenosti požadované pro další znakovou úroveň. Předtím, než půjdete odváží se, vybrání předčasného času v hlavním menu, které způsobí rok aby prošel a udělat znaky sílit dokud oni nedosáhne jejich maximálního věku (60 pro lidské znaky, 100 pro dwarves a 200 pro skřítky; standardní věk pro každý znak je šestnáct nebo vyšší). To je také dělané po dobrodružství a rozpouštění strany také. Pro začít dobrodružství, vytvořit stranu ze čtyř (vytvořit stranu) pak vybrat si startovní Adventure a typ v počtu misijní soupravy, z 1 - 3. Pak vybrat jeden z pěti scénářů zahrnutých ve vybrané soupravě.

Teď pojďme se podívat na hru sám:

Sorcerian- ovo grafika byla docela průměr koncem osmdesáté lét éry, protože to je založený na originálním PC-88 vydání. Grafika jsou věrná originálu, ale oslabený pro tuto verzi. Pozadí jsou nádherná a báječný aby viděla. Znak a nepřátelský skřítci a animace vypadají dobře, a velikost stínítka obrazovky pochází z originálních vydání také.

Hra v Sorcerian je snadný a vyvážený, ne příliš tvrdý nebo výprask; nicméně, potíž dostává pilněji na každém následném scénáři. Každý scénář v hře je jako bludiště, tak, že zkoumání každý scénář bez in - game mapy může být matoucí někdy. Monstra se nezdá moc v každém scénáři, a jen v některých oblastech z toho. Scénáře také mají nějaké hádanky které testovat jedna znakovu sílu aby mohla skončit scénář. Vy strávíte hodiny vyřešením každým z nich! Také, ovládací prvky pro tuto hru jsou velmi jednoduché; zatímco kurzorové klávesy jsou pro posun a skákání, vy máte dva knoflíky pro kouzlo a útok, a knoflík aby měnil pořadí znaků.

Hudba v této hře je opravdu báječná - ve skutečnosti většina z toho byla udělaná legendárním videoherním skladatelem Yuzo Koshiro (známý jeho prací na ranných titulech roků sérií), a byly uvolněný v několika Sorcerian hudebních zvukových doprovodech. Zvukové efekty jsou podobně dobré - oni jsou stejný jako v originálních japonských verzích, také.

Sorcerian, v celkový, opravdu má cenu hry. Já dám to 4 kvůli jeho inovativní RPG/straně rolovací herní hře a vynikajícím ovládacím prvkům. Já opravdu doporučuji toto pro vás všechny kdo chce zažít proč tato hra byla inspirace pro nějaké ARPG tituly.

In - game ovládá: Kurzorový klávesy - pohyb, skákání ( nahoru knoflík může také být užíván pro hledat, otevřené dveře, a vzít položky.) Z, vstup - Magic X, mezerník - útočný posun - sprint pro pouze několik málo sekund C - mění polohu znaku pro seznam dalších ovládacích prvků, tisku F1.

To je někdy lépe hrát hru nakládáním a použití prefabrikované strany, výběrem nákladových znaků a tlačící 0.

Pro hrát hru, běžet sierra.exe.

Vydali: Nihon Falcom Corp.