Cyberlaw
Cyberlaw - náhled

- ův 90s bylo pravděpodobně nejznámější jak zlatý věk strany-rolování tluče-jich - ups, jako je Golden sekera, finální bojuje, a samozřej

...

Epic Recenze

I zřetelně pamatovat si epos jak jeden z prvních her, které já jsem koupil: to bylo 1992, a můj počítač byl Amiga 500 s 512 KB RAM a ne harddiskem. Chlapec, byla hra rychlá! Já jsem záviděl mé přátele s PC kdo mohli létat kolem s podplukovníkem, ale nyní závist skončila - - běda!, jen na čas. Hra jen se skládá z 8 misí, a žádný misijní balík byl vůbec kdy udělaný. (digitální zobrazení design musel slyšet výkřiky ze všech hráčů, protože následník, nazvaný peklo, měly přes 700 mise: číslo, které já jsem dověděl se od tiskové zprávy, ne ten, které vědí o vůbec kdy hrály je všechny.)

hra byla udělaná pro Amigaa, ale byl zveřejněný pro Ataria a PC také. Teď nechá mě otočení PC verze. Příběh byl tak jednoduchý jak nějaký /každý /žádný v tomto žánru vesmírné simulace bojovníka - - zábavný jak osud všech lidí vždy odpočívá na jedněch ramenech osoby. Slunce se chystá proměnit na supernova a obrovský kosmické lodě evakuují celé obyvatelstvo vaší domácí planety. Bohužel nejlepší úniková cesta z kalamitní přímý vede přes srdce Rexxon Empire: a oni nebudou jako obrovská starship flotila křižovatka jejich prostoru.Dokonce přestupek proti - ův pásmu necitlivostem ' , jak počáteční státy, je válečný čin. Tak ať je tam válka! Vy jste nejlepší bojovník lidé mají, a vy jste aby letěli nový druh malé lodi, zlatý jeden.

Po úvodu vy můžete vstoupit do jména a volacího znaku, a to jak užívaný pro vysoké skóre.Obrazovka také nabízí možnost vstoupit do - ův entrycode ' : jestli vy chybíte v akci vy dostanete tento kód aby začal v poslední části poslední pokoušené mise. Jak jsem řekl dříve, tam jsou jen osm z nich, nějaký s několika částí. A mise začíná detailní rozpravou které obsahuje misijní cíle. Není žádný chrání volba, ale jestli vy zemřete, že vy vyhrajete s oříznutou scénou ukazující zmatek váš selhání přinesl k lidské civilizaci ...a zkrácený ' entrycode ' .

Mise většinou se skládají z létání kolem a ničících věcí nebo nepřátelských lodí. Každá mise má časovou mez a ukáže vám procento kolik již má dosažené. První mise, například, má dvě části: 1. střílejte nějaký můj 2. zničte nepřítele radarové věžové budovy které dostaňte vás body v ničení jste ukázaní jak žluté tečkovitosti na vašem radaru zatímco nepřítel obrana jednotek jsou červené tečky. Modré tečky jsou přátelské nebo ne nebezpečné. - It je obvykle dobrá taktika aby následovala cesty na zemi, budou vést k stavením.

Kokpit drží žádná tajemství jestli vy jste hráli podobné hry. Horní díl je váš kokpit pohled s trochu červeným trojciferným boxem který je vaši kompas. V spodních části tam jsou vašich nástrojích: nalevo vy vidíte tři bary značily S (štít) F (palivo) a V (rychlost), pod je vašimi vydělanými body. Uprostřed je radar v prostoru nebo mini mapě planety, vpravo tam je další radar, nad to T (časem) v sekundách počítání obráceně, a C (dokončený).

Teď hře: tam jsou jistá zklamání. Já bych měl zmínit se o čtyři hlavní : 1. Orientace v prostoru je obtížný. Radar v kokpitu je navržený k tomu, aby pomohl vám najít nepřítele bojovníky, ale to je v 2D kteří velmi redukují jeho použitelnost.Příležitostně vy načtete text zprávy přes HUD jak ' Jdi do xxx ' , trojciferné znamenající absolvent číslo a ukáže vám správný směr indikovaný vaším HUD kompas. Nicméně, toto ne- říká vám jestli vy jste příliš vysocí nebo příliš nízcí. Jestli vy ztratíte bojový letoun při prchání z nepřítele jen štěstí (nebo zkušenosti) pomůže vám podporovat. Zřejmě to není žádný problém na povrchu planety.

2. Ovládací prvky jsou jednoduché ale obtížný aby řídily. Já jsem hrál to s myší (to je také možné hrát si s klíči). Vy držíte levou klávesu myši dát rychlost: tam jsou jen dva rychlostní režimy: buď tlačítko a let rychlý nebo opustí klávesu a let pomalý. Užívej pravé tlačítko myši aby střílely vaše lasery (autofire kdy ustavičně stlačený). Vlevo a vpravo, nahoru a dolů jsou řízení se směry myši (nahoru a dolů jsou obrácené naruby). Myš je moc citlivý: nepatrný přes nastavení a vy najdete sebe otáčení prostor, tak dává si pozor. Tam jsou jiné lasery (a plazmové děla) ve vaší lodi ale já jsem byl našel žádnou možnost si vybrat: vy jednoduše vyprázdníte se energii z jednoho a pokračovat v další. To je špatné protože vy začínáte jediným výstřelem laserem, opuštěním dvojitého a trojitého výstřelu pro později. Není žádný zaměřovací přístroj tak mířící zkušenost odpovídá ten od WWI bojovníka. S F1 do F6 může si vybrat jiné úhly objektivu včetně pravého, levého a zadního výhledu z kokpitu.

3. Tam je jen základní nepřítel AI. Jestli vy jste v nebezpečí ztrácení vašeho štítu nejlepší taktika je aby opustila oblast bitvy. Nepřátelské lodě bude stále létat kolem ve formaci, čekající na, že vás vrátit se a zničit je.

4. Každá mise má časovou mez ale jestli vy přijdete na kloub hře tam by neměl být žádný problém v plnící tom. Váš štít a palivo jsou také omezené a štít nedobije. Já ne - jsem neřídil čtvrtou misi (to má časovou mez z 600 sekund) protože v každém pokusu mém palivu bylo pryč po jen polovině času!

Zvuk je průměr: midisukně orchestr hrající hrdinská hudba pro úvod, a vždy stejný hluk exploze v bitvě. Opravdu ohromující na tu dobu jsou grafika. Podplukovník měl bitmapovou grafiku a jsem byl pomalý nezpracovatelný, ale epos má vektorovou grafiku. Digitální zobrazení design ukázal jejich pána techniky s F 29 Retaliator. Epos dovolil obrovské vesmírné bitvy se stovkami loděmi v nesmírných rychlostech! Samozřejmě tam nejsou žádné struktury, myslím si, že oni nebyli smyšlení ještě v té době, ale brzo zapomenete to při fičícím prostoru. Příběh je řečený v animovaných malovaných obrazovkách které dívat se dost dobré. Děj? Dobře, žádná překážka pro veselou zábavu.

A co celkové hodnocení pak? Vy zvyknete si na potíže ovládacích prvků, a grafika jsou ohromná, ale palivový problém je vážný, a tam není žádná skutečná rvačka psů s nepřátelským řemeslem kvůli neobvyklý na/volné regulaci otáček a chudý AI. Já dám to čtyři - v upomínku na naprostou rychlost a spousta nepřátelských lodí, které přineslo k obrazovce.

Hra je prasklý, začít s "eposem.netopýr" v Dos a udeřil návrat do úvodu začíná. Tam musí být chyba protože to vzalo věky pro druhou misi do naložit, tak má strpení. Já jsem zkoušel hru s VDM zvukem a s Dosbox (v D - Fend). VDM zvuk byl příliš rychle na mě. DOSBOX pracoval docela dobře; Já jsem redukoval myší citlivost na 70 procent. Provozujte zvukové nastavení první a vyberte si soundblaster.

Vydali: Digital Image Design Ltd.