Fallout
Fallout - náhled

Legendární Fallout nesmí chybět ani na oldgame.cz, bohužel jen jako demoverze. Hra byla vydáná v roce 1997 a stala se legendou a je množství

...

Jisaeneun Dal Recenze

Jisaeneun Dal je zajímavá akční platformní hra od Pantech, která obvykle publikoval hry od Mirinae Software. Zatímco nastavení v středověké Koreji je docela neobvyklý, spiknutí je jen typická slečna v tísni jízdné: Dusu vesnice hrdiny je napadená, a jeho přítelkyně je unesený nějakým bohatým snobem který chce vzít si ji za ženu. Dusu musí probít šest stupňů aby dostaly se do darebáckého sídla.

Dusu bojuje s dřevěnou tyčí, která bohužel nemá moc široký okruh, ale přinejmenším to může jsou použito blokovat útoky stlačením šipkou dolů. Tam je také omezená zásoba seker které byly užívané jako vrhací zbraně. V někdy v úrovních, to je také možný sbírat magická kouzla které jsou moc destruktivní, ale také vzít nějakou nabíjecí dobu, která mohla by dát hrdinu v nebezpečí.

Bohužel herní mechanismy nejsou to leštěný. Ovládací prvky jsou vnímavé dost, ale hitové odhalení je nemilosrdný, dělání toho často skoro nemožné vyhnout se dostávání hitovému nepřáteli. Dusu také snadno opadává z okrajů platforem, převodu mnoho skoků dalších otravný než oni by měl být. Hra také má nějaké hmyz, a co je nejdůležitější jen , že nejrychlejší rychlostní nastavení opravdu prací bez problémů (přinejmenším v DOSBOX), ale rychlá rychlost také dělá hru opravdu tvrdou.

Grafika a hudba jsou docela hezký a opravdu diskový domov východní atmosféra. Technologicky, grafika jsou o úrovni vy byste očekávali od SNES hry. Protože Jisaeneun Dal tolik je inspirován hrami konzoly, to také jen nabídky hesla obnoví hru v předtím dosaženém stupni.

Ovládací prvky napadnou: strg hod: alt Magic: vesmírná stráž: dolů skok: nahoru běh: zdvojnásobte kohoutkovou jste zanechali nebo pravá rychlost dolů: F5 ( neužívá, způsobuje závady v DOSBOX) zrychlit: F6 (tiskne několikrát kdy hra začíná vyhnout se závadám) odešly od hry: F10 (upozornění: žádné potvrzení okamžitý)

hra užívá heslový systém, ale během hry čísla jsou ukázaná v korejském psaní. Také, hesla jsou náhodně vygenerovaná vždy, když hra je instalovaná, tak oni ne- pracují na dalším počítači.

Důležitý: F5 a F6 jsou určen pro řídit herní rychlost vnitřně. Nicméně, pro hru aby běžela řádně to je nutný pro tisknout F6 na začátku vždy do hry je v tom nejrychlejší rychlost, a potom nikdy netisknout F5 znovu, jak všechny další rychlostní nastavení způsobí závady: Jednou udeří, hráč zůstává blikání a nepřemožitelný, které nejen ničí výzvu, ale také způsobuje vážnější hmyz později.

Download obsahuje CD obraz. Změna do CD řídí obraz je namontovaný v DOSBOX (důležitý: montovat s -t cdrom parametrem), pak typem instaluje. První zvuková karta musí být stanovený; druhá volba je auto odhalení. Po zvukové kartě následuje volbu mezi CD založená (horní volba) a HD založený (nižší volba) instaluje, ale jen CD založené práce! Nakonec, instalovat cestu musí být stanovený.

Možnosti v startovní nabídce jsou následující: Nová hra pokračuje (heslo) volby opustily

Vydali: Pantech